2009. július 3.

Kovátsch Gamma Bertalan
Recycled

Feloszlatták a Gárdát. Mit mondjak. Szomorú vagyok. Nem a Gárda miatt, azok elmebetegek, akikre azonban szükségük van az olyan fegyverbuziknak, mint amilyen én vagyok. A Gárda persze szörnyű, de a problémák, melyeket felvetettem én is és a Gárda is, nem múlnak el. Most elcsuklik a hangom, olvassátok inkább a korábbi, vátikus megmondást.






Megmondom, mitől nőhetnek a fasiszták. Például az arra hajlamos orbánista polgári körösöknek elegük lesz abból, hogy a munkakerülő gyerekgyárosoknak rengeteg gyerekük van, amikor pedig a rendesemberek tudják, hogy a nagycsalád olyan, mint a lapostévé. Vagy ezek az orbánista polgári körösök besokallnak attól, hogy a cigány barbárok középkorba döntik szép hazánk egyes vidékeit. Sőt, ezek az egyszerű polgári körösök arra is gondolhatnak, hogy a cigányok egyszerűen kulturálisan alacsonyabb rendűek, hasonlóan a négerekhez és a muszlimokhoz.

2 megjegyzés:

bauer írta...

Obama hogyhogy nem figyelt még fel a Mesterre?

Gordonnak Modern Képmesés DVD-t kell vinnie Washingtonba, anélkül útnak se induljon.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ertettem.
Obama fel fog figyelni a Mesterre. Vagy ha nem o, akkor egy gardaugyi felelose.