2008. február 26.

Kovátsch Gamma Bertalan
Flóri Anna

Mit tagadjuk, elitek, hiba csúszik a mátrixba olykor-olykor. Itt volt ez a Flóri Anna, ez is valami hiba volt. Szövegeket írogatott hozzá az én képmeséimhez. Hát normális ez? A firkálmányaival az én szövegeimhez próbálna értéket adni? Teljes képtelenség. Ez is csak azt mutatja, hogy ezt a szépen induló projektet az MTV kúrta el, nem én. Még az is meglehet, hogy amilyen hülyék, meg se ismétlik a sorozatot. Újabb nyilvánvaló jele annak, hogy képtelenek felmérni, mi értékes és mi nem.

Mindent megtettem a szájt érdekében, mindent. Flóri Annát kifúrtam a francba. Most már jobb, de ennyi telt ezektől a hülyéktől. Az én időm drága, az apanázsomat nem ezért kapom, ez van, ezt kell szeretni. Majd ha az Orbán-kormány alatt kapok újabb 200 milliót, akkor lesz blog is.

Ennyit a műhelytitkokról. A mai rajzfilm előtt pedig elmondom, hogy a véleményem szerint a nyugdíjasokat egy normális rendszerben a saját járulékuk tartja el.

Ez az én véleményem, de a filmben konkrétan teljesen más van. Úgy nézzétek. Vegyétek úgy, hogy ezt az epizódot felolvastam papírból és nem szívvel-lélekkel mondtam.

Profival megesik, hogy ilyet kell csinálnia.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugye mondanom sem kell hogy Flóri Anna ELTE BTK-n végzett. Szóval erröl ennyit.

A Modern Képmesék elbukott, páréjszakás kaland volt alacsony diszkontáron ahogy a Mester mondja mindig.

Ideje valami nagyobb formátumú dologba fognia.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én nem értem, az ilyennek miért adnak diplomát. Ha nem lenne diplomája, nem kúrhatta volna el a képmese-projektet.

Teljesen igaza van a Mesternek. Kis pénz-kis foci, nagy pénz nagy foci.

Na majd az Orbán-kormány.

Ferenczy A. Szidónia írta...

én már tisztára összezavarodtam. Most akkor ki mit alar? Mi is a képmese?

A. a kormány demagóg propagandafilmsorozata
B. A Mester vizuális úton kinyilatkoztatott ars poetica-ja
C. Flóri Anna női hekker magánakciója, hogy mindent aláásson a képeknek ellentmondó szövegekkel.

Egyátalán minek sugározzák? Inkább blogolna a Mester, az nem vesz ki ennyit belőle.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hogyhogy demagóg propagandafilm? Szidi kisasszony, hát hogy mondhat ilyet? Először is a rajzfilmsorozat szuverén értelmiségiek szuverén alkotása. Jó, a kormány adott hozzá egy-két háttéranyagot és 200 millió forintot, de ez csak azért volt, nehogy a hülyék pártjának agymosása kerüljön bele véletlenül.

Hogy csakis az Igazságról szóljon, semmi másról.

Flóri Anna egy mellékszereplő, aki valamikor befurakodott a projektbe azt hívén, hogy a Mester szövege mellé ő még kommentárokat írhat. Bah! Milyen Értéket tudott volna hozzáadni? Semmilyet.

Helyette most a Mester szövege van kommentárnak is.

Névtelen írta...

De a stáblistán még ott van e haszontalan némber neve. Akkor hogy is van ez?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ornagyom, sajnos ujabb 25 millio forintba kerult volna leszedni. Ilyen nehez idokben nem akarhatja maga se ... :-(

A lenyeg, hogy a firkalmanyai helyett a Mester kinyilatkoztatasait olvashatjuk. Egyszer probalja meg egyszerre olvasni es nezni. Szedito elmeny.