2007. május 1.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Cím

Kicsit zavarosra sikeredett a legutóbbi post, jóvanna, ez a téma mindig felidegesít, és aztán, ahogy egyik szavamat a másikba öltöm (juj, ez most nagyon szépen lett mondva, figyeltek, kisbirkák?) a végére már sokszor elfelejtem, hogy mi volt az elején.
Na és??
Utálom Jézust, igen, és nemcsak amiatt a vizenjárásos ügy miatt, amit valamelyik rohadék elpofázott itt, amúgy nem érdekel, szerelmes voltam, megesik, mondjuk többet nem fog, akkor az ember nagyon hülye tud lenni, ha láttátok volna a csajt, megértenétek, tök jó mellei voltak és én pont addig értem neki, órákig el tudtam volna álldogálni alattuk, na mindegy, lapozzunk.
Szóval ez a Jézus. Hát milyen csávó már ez?? Hogy néz már ki??
Arról nem is beszélve, hogy milyen marhaságokat nyökög, béke, szeretet, hogy hányok már ettől, a sok hülye meg beszopja, HÁT HIÁBA BESZÉLEK NEKTEK, GYÖKEREK??? Bomba, fospumpa, tank, hát meg akartok dögleni, hát nem fogjátok fel, hogy a túlélés egyetlen módja, ha a másikat kinyírjuk?? Hogy ez a jövő??
Most iszom is egyet, a francba.

Na itt.
Mit is mondtam az előbb? Ja, igen. Szóval, én tökre bírom azokat a szövegeket, amiket ennek a Jézus gyereknek a szájába ad a sok kretén, keresztény birka. De ez csak mellékes duma, ennek nincs jelentősége. A kereszténység lényegétől hányok, ettől az isten fia baromságtól, csodáktól, mennybemeneteltől, feltámadástól, meg ezektől.
DE, EZ A LÉNYEG!
Erről szól, nekem ne dumálj, mit gondolsz, miért erőztem azzal a hülye vizenjárással, he???

Jézus, bazmeg.
Ezt a sok seggfejet, komolyan mondom.
És tudjátok, hogy mit utálok a keresztényekben a legjobban? Hogy ezek a lófaszjancsik, „az Isten oldalán prókátorkodó kollégák minden, az övéktől különböző véleményt egységes egészként látnak”
Az ilyen emberektől egyszerűen rosszul vagyok.
Megyek is, megiszom a maradék boromat, hogy lenyugodjak.

Nincsenek megjegyzések: