2007. május 11.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Célpontban


A birkák, ha támadástól félnek, szorosan összetömörülnek úgy, hogy a gyengék a nyáj közepén legyenek.

Elitek, mindenki jöjjön közelebb. Amit mondok, csak a megbízhatókra tartozik. Célba vettek bennünket. Nem engem, bennünket. Mert mi olyan bátrak voltunk, úgy megmondtuk a frankót, főleg én. Azért akartak velem végezni. De nem sikerült nekik, muhahaha! Kikandikált a tervük. Azzal jöttek, hogy faszságokat írok, de aztán világossá vált, hogy az egész blogot támadják. Az összes normális embert, akik ennek a blognak a mentőtutaján küzdenek, miközben alattuk ott háborog a hülyék óceánja.

Kihirdetem az ostromállapotot.

Spongyát rájuk meg a szopós szájukra, viszont a blogon további tisztogatások szükségesek. Még mindig nem elég egyenletes a kommentek szövege, még mindig ellent mernek itt nekem mondani egy páran. Kifejezetten ellenük kifejlesztettem egy lebuktató tesztet. Azt mondom, Demszky és nézzetek a képre.

Na, mit láttok? Bimbózó virágot? Ki vagy rúgva, árulókám, be ne tedd a blogra többé a lábadat. Gonosz elefántfigurát a méltán népszerű, Micimackó és a Zelefánt című rajzfilmből? Te jó ég, milyen hülyék járnak a blogomra? Na jó, a jelenlegi helyzetben, ostrom alatt inkább megbízható yes-man-ekre van szükségem, mint eszesekre, segítek egy kicsit.

Azt mondom, Demszky és itt a kép. Mire gondoltok?



Így van, látom értitek. Ezért az igazmondásomért támadnak.

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

eformer írta...

Seggfej! Kitaláltam?
2007. május 11. 23:22
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem én mondtam ... :-)
Most azt mondom, Demszky, és nézz erre a képre.

Katt ide!
2007. május 11. 23:37
Névtelen írta...

Értem! Demszky egy Prototaxites nevű, a dinoszauruszok előtt élt, mára kihalt óriásgomba !!!
2007. május 11. 23:44
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen said...:
"Értem! Demszky egy Prototaxites nevű, a dinoszauruszok előtt élt, mára kihalt óriásgomba !!!"

Hihetetlen, hogy az általános iskola nem dolgozik a kezem alá. Még gondolkozom, hagyjalak-e kommentezgetni, vagy azonnal kivágjalak a blogról.

Más találgatás?
2007. május 11. 23:59