2007. május 15.

tirpak-admin
Prosztó M. Beléndek: Havadaba, tohuvabohu

Magic people, voodoo people

Kiegészítés:
"Mostanában elharapódzó, elégedetlenséget tükröző, az államrend ellen irányuló postjaim odáig vezettek, hogy kénytelen voltam magam ellen feljelentést foganatosítani, államizgatási (whatever) tényállás fennforgásából kifolyólag tettlegileg. Miután jó állampolgárként szétvertem a saját fejemet egy sámfával és szembefújtam magam egy doboz hajlakkal, megerőszakoltattam magam Kovács II. Gizike rendőrszázadosnővel, valamint a BRFK női tengócsapatával. Ezt diktálta az állampolgári kötelesség, valamint az államérdek.

Elnézésüket kérem, ezennel kijelentem, hogy az APEH kommandó eljárása szakszerű volt, valamint legalább kétmillió forint értékben adóhiányt fog megállapítani."


Prosztó M. Beléndek
az. sz.: 0245678

Nincsenek megjegyzések: