2007. május 6.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Realitás

Realitás, elitek. Realitás. Ez hiányzik a magyar közírásból. Jó, aki erre a blogra jár, annak már kinyílt egy kicsit a szeme és többet lát a valóságból. Már aki akar, mert vannak itt páran, akik hiába járnak ide, nem értik a leírt szöveget. Egyszerűség végett a blogértőket elitnek, a blognemértőket pedig birkáknak fogom nevezni.

Na tehát a realitás. A realitás az, hogy a hülyemagyarok nem egyszerűen hülyék, de az adót sem fizetik be. Helyettem. A TB-t sem fizetik be helyettem. Na, ennek a realitásnak vége. Jó, ha megjegyzi mindenki, hogy azonnal adófizetés van helyettem is. Aki kibújik a felelősség alól,
hogy helyettem adót fizessen, az a legsúlyosabb büntetést kapja. Igen, a legsúlyosabbat, mit bámulsz, te birka. A halálbüntetést, igen. Elmúlt már az az idő, amikor az ondolált, nyálas liberalizmus miatt ilyet nem lehetett követelni. Szólásszabadság van, legalábbis annak, akinek ezt én megengedem, a többieknek pedig okkal van kuss. Nem voltak méltók hozzá, hogy velem egy virtuális térben beszéljenek.

Vannak még egyéb realitások is, de most egyet emelnék még ki. Vannak, akiknek joguk van pénzt kapni a munkájukért, mondjuk nekem. Ingyen cikket nem írok, nehogy már kiröhögtessem magam. Vannak viszont, akik örülhetnek, ha nekem dolgoznak. Legyen ez megtiszteltetés nekik. Igen, a zenészekre és a szoftvergyártókra gondolok. A realitás az, hogy az ő produktumaikért nem fizetünk, hanem elvesszük. Ez nem lopás, amit a pártok csinálnak, az a lopás. A zenészeknek és a szoftvergyártóknak egyszerűen nem jár. Vagy ha jár is, nem jut, mindegy. Tulajdonképpen örülhetnek, ha ingyen dolgoznak nekem, mert ezen felül még munkanélküliek is lehetnének.

Ez is mutatja, kinek a munkája ér többet.

Nincsenek megjegyzések: