2007. június 21.

Kovátsch Gamma Bertalan
Köcsögök és faszok

Szarok a bálnákra. Jó, ez egy publicisztikai túlzás volt, de akkor mondom máshogy. Nehogymá' egy bálna megmondja, hová dobhatom ki az uránfűtőelemet a terepjárómból! Ha éppen egy bálna fején landol az a fűtőelem, így járt, majd legközelebb jobban vigyáz. Minden lófasszal nem törődhetek, a bálna se törődik azzal, hogy drága a gázfűtés, nem fizeti be helyettem a számlát vagy legalább a farkával nem paskol vizet a fürdőkádamba, szart se csinál egy ilyen bálna. Teszek rá, én se törődhetek az ő egészségével.

Mert az van, hogy a jólét a több fogyasztást jelenti. A kényelmet. Ha tegnap csak egy Trabantod volt, ma meg egy terepjáród, az jólét. Nem nekem, hanem a sok konzumidiótának. Nekem jó lenne egy Suzuki Swift is, de mit van mit tenni, ha ezek fogyasztani akarnak? Ezzel én abszolút nem értek egyet, csak regisztrálom, hogy a komzumidióta birkamajmok ilyenek. Nyomhatják, hát nyomják is, tövig. Én meg leírom, hogy ennek így kell lennie, sajna.

Sajnos az a helyzet, hogy vagy mi, vagy a bálnák.

Le kell már ezt írni, mert néhány ezer vizesnyolcas azt hiszi, hogy terrorizálhatja az egész világot. Rendészeti kérdés, kiszorítási ügy. Majd ha a greenpeace-es köcsögök arcába nyomják a fospumpát, és a világ a terepjárójából csak kiröhögi az indymediás faszok hörgéseit, akkor derül ki, ki mellett van az igazság.

Hát nem a bálnák mellett.

Az igazság mellettünk van, mellettünk és a drága olvasóink mellett. Mi írunk, ők olvassák és meglepő módon egyformán gondolkodunk. Szuverén értelmiség egymás közt. Nem kell aggódnunk, hogyan minősít majd kedves közönségünk.

25 megjegyzés:

Srí írta...

Maga hülye! maga fogta ki azt a gyönyörű bálnát, mi? Leszopogatta a húsát is, még ki is tunkolta a tányérját utána. És még maga beszél fogyasztásról!

Többet tudnak az életről azok a bálnák, mint maga. Tudja, hogy a víz őselem? Na ugye, hogy nem. Maga csak azt tudja, hogy az istenét Cash-nek hívják, az adóját meg ekhónak de az utóbbiról szeretne megfeledkezni. Mindig a rossz oldalra áll. Egy félresikerült Robin Hood, magát fordítva rakták össze! A szegények mellé kellett volna állnia, nem a gazdagok mellé.A védtelenek mellé, nem egy pszichopata ideggörcsös ripacs mellé. csak azért, mert az is játékos, mint maga.

Grínpísz forever! Nem hagyjuk a bálnáimat! Méghogy köcsögök. Ki tisztítgatta meg a tengeri madarakat a sok olajtól? Amit a maga kedves olajsejk barátai a tengerbe nyomattak? Mi bizony! Ki törődik az erdővel, a vizekkel? Én! Maga csak üljön a karosszékében továbbra is és csak lövöldözzön a molylepkékre a tankjával.

Felbosszantott. Minősítem magát: minősíthetetlen.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Egy köcsög engem ne hülyézzen le!
Kitiltsalak, aranypofám? Na azért. Én köcsögözhetek, te nem, ez a szabály. Más néven szólásszabadság.

Csak egy konzumidióta enne meg egy egész bálnát, én ugyan nem. Én csak a legfinomabb részéből, a bálnabélszínből csináltam vacsit a családnak, a maradékot kivágtam a hátsó udvarba. Ott rohadt le róla az a sok ótvaros hús.

Fost se érdekel, mit tudott az életről az a bálna, most már csak egy csontváz. Az van ugyanis kicsi bogár, hogy az életről való tudás mit se számít az Élet Nagy Csatájában. Ott csak fogak vannak és páncélok, nehézgéppuskák és neutronbombák. Örülhetne inkább, hogy nekünk vannak neutronbombáink, amelyek megvédik, ha a bálnák el akarnák foglalni az Életterünket és a tengert fűteni az atomerőműveink áramával.

A bálnák megtennék és mit se számítana nekik, hogy maga megfagy a barlangban. Mert ezek ilyenek, ezek csak addig picsognak, amíg kezükbe nem kapják a fospumpát. Aztán jajj a rendeseknek!

A grínpíszes barátaival pedig inkább a tankom motorblokkjáról sikálják le az olajat, ráférne egy motortisztítás. A lánctalpakról nem is beszélve. Tele vannak bálnazsírral.

Srí írta...

Milyen tankról beszél? Arról a mecsboxról, ami ott ücsörög a monitorja tetején? Már megint nagy a szája, hősnek akar látszani de nem fog sikerülni.

Engem nem kell megvédeni, megvédem én magam. Különösen neutronbombával nem. Majd éppen ilyen emberek fognak tudni megvédeni. Az ilyenekre mondják, hogy ha ilyenek a barátaink akkor nincs is szükségünk ellenségekre. Magának van egy rakás ellensége, nekem meg nincs egy sem.

Grínpísz for President!

Hacsak magát nem számolom, maga már grínpíszgyűlölettel született, az előző életéből hozhatta magával. Ahogy a tankok iránti olthatatlan szerelmét is. Biztos elvette egy virágrajongó kislány a játéktankját az oviban.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mit ferdít, he? A monitorom tetején nem mecsboksz ül, hanem Eric Theodore Cartman, kitömött állapotban.

Itt van, nézze, ha nem ismeri.


Ne is menjünk bele, hogyan és miért lett kitömve. Elég, ha annyit mondok, hogy nem megalapozott kritikával élt irányomban.

Én nem akarom magát megvédeni, ha maga nem lenne, akkor az ökológiai lábnyomom egy gesta-nyival nagyobb lehetne. Nekem éppen az az érdekem, hogy maga vesszen ki a bálnáival együtt.

Nem nyerhet mindenki.

Még hogy magának nincs ellensége? 6 milliárd ember áhitozik az ökológiai lábnyomára, ugyanúgy, mint az enyémére. Kivéve, hogy én tudom és fel is vagyok fegyverezve, magából meg csak az ondolált, nyálas liberalizmus csorog. Nem sajnálom magát, amikor az evolúció vesztesei közé kerül majd.

A tankról és a kislányról honnan tud?

Srí írta...

Tudom, ki cartman, bár még egy southparkot sem láttam. Maga őt utánozza, tőle veszi az okosmondásait. Mér mondja állandóan, hogy liberális vagyok? Tudja jól, hogy nem vagyok. Ondolált meg főleg nem, tudja maga egyáltalán, hogy az mit jelent? Göndörített hajat, nagyokos. Az enyém meg szögegyenes. Volt ondolált, de most nem az. Mi köze magának az én hajamhoz? Ha nincs érve, a hajamnál fogva rángat elő egyet? Maga szatíra! Vagyis szatír!

A tankról meg a kislányról onnan tudok, hogy egyirányú kapcsolatom van a túlvilággal, már mondtam. Előző életünkben én voltam az a kislány. Így lettem én grínpiszes, maga meg a rossz oldalra került, mint mindig. Tanuljon már belőle, mert így a következő életét is el fogja szúrni. Valószínűleg tanknak születik majd. Lesz jó nagy csöve meg golyói, oszt lőhet kedvére.

Névtelen írta...

Ne idegesítsen, valami tévedés történt. A Mester egy híján törölte a tirpákblogos beírásokat a Főblogról. Sajnos rosszul, egy publius nevű Gyurcsány-rajongó beírását nem merte törölni, így amikor publius válaszolt, a megválaszolt tirpákos üzenetet meghagyta. Olvasni viszont nem olvasott, így nem azt az üzenetet hagyta meg, amelyre publius válaszolt.

Hiába, a maradék elit megtartásáért folytatott küzdelemben történnek hibák.

Srí írta...

Ezt én nem értem gammabé. Az összes tirpákos bejegyzést törölte? Visszamenőleg is, amióta a worlukblog létezik? Mindet, kivéve azt, amit írt? De hiszen az rengeteg hozzászólás volt. Nem értem.

Srí írta...

És maga ezt honnan tudja? Kiolvasta visszamenőleg megint a blogot?

Srí írta...

Asszem nem lesz gond a háborúskodásra, itt a világvége. Ideért a vihar szele, nem lesz áram biztos.

Névtelen írta...

Gesta said...:
"Ezt én nem értem gammabé. Az összes tirpákos bejegyzést törölte?"

Nem, csak a maiakat. Egyet meghagyott, mert egy jó haverja válaszolt rá. Sajnos elszúrta a bejegyzést, rosszat törölt.

Névtelen írta...

Gesta said...:
"Asszem nem lesz gond a háborúskodásra, itt a világvége. Ideért a vihar szele, nem lesz áram biztos."

Ne aggódjon, elitbe nem üt a ménkü.

Srí írta...

Lehet, hogy télleg elit vagyok? Nem ütött. Viszont hihetetlenül óriási vihar volt, a károkat reggel szemrevételezem.

Az nem olyan nagy dolog, ha a Mester csak a mai napot törölte. Ma rossz kedve volt, biztos.

Névtelen írta...

Gesta said...:

"Viszont hihetetlenül óriási vihar volt, a károkat reggel szemrevételezem."

Ne feledjen kötözőszert vinni a kicsiny énekesmadárkáknak és mókuskáknak, akiket megtépett a vihar. Énekeljen is nekik a pszichés sokk enyhítése végett.

Grínpísz, piha.

"Az nem olyan nagy dolog, ha a Mester csak a mai napot törölte. Ma rossz kedve volt, biztos."

Lehetett rá számítani. A blogunk nevét nem szereti. Csak publius nikk válasza miatt meghagyott egyetlen hozzászóláson röhögök. Publiust nem merte törölni.

Srí írta...

Vannak károk de halott madarak meg mókusok szerencsére nincsenek. Mér, ki az a publius? Valami nagyon fontos ember?

Srí írta...

Maga nem akar olyan nyulacskásat írni, mint amilyet a Mester írt? Annyira aranyos.

Srí írta...

A japánok 1400 bálnát akarnak idén kifogni! Most hallottam a BBC-n! Kezdődik! Maga felbérelte őket!

Ne is keressen, elindultam Japánba. Gyalog megyek, majd jövök.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:

"A japánok 1400 bálnát akarnak idén kifogni! Most hallottam a BBC-n! Kezdődik! Maga felbérelte őket!"

Hát nem egészen. A japánoknak volt pénzük, nekem meg nem. A szinergia mintegy természetesen jött létre.

Tudok a bálnákért is írni, ha megfizetik.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:
"Vannak károk de halott madarak meg mókusok szerencsére nincsenek. Mér, ki az a publius? Valami nagyon fontos ember?"

Publiuson jól felismerhetők egy bizonyos párt aktivistájának jellegzetességei. Van egy párja, ezek általában párban járnak.

gesta írta...

Akkor olyanok, mint a 12-es autóbusz. Biztos emeszpések. Ellepték a mester blogját.

gesta írta...

Írjon a bálnákért, mennyit kér?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

gesta said...:
"Írjon a bálnákért, mennyit kér?"

Általában 200 kilót kérek egy cikkért. Plusz ekhó.

gesta írta...

Mennyit??!! Az nagyon sok! Ekhót, persze. Hát a ...a...nem kéne? Írjon humanitárius indíttatásból, látná, hogy mennyire megérdemlik a bálnáim. Majd kiteszek egy táblát az óceánpartra a nevével úgy jó lesz? És akkor az egész világ megtudja, hogy jótékonykodik. Szinte grínpíszes lesz, na?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...


Nem szoktam ingyen írni, így magamat is meglepném azzal, hogy éppen egy környezetvédő lapnak teszek ilyen szívességet.
Van azoknak elég pénzük, hát ott van a bálnák rejtett aranykincse is.

Sajnálom, ez a tarifa.

Legyen 150 kiló és nincs számla.

gesta írta...

Zsebből fizessek magának? És hogy számolom el? Eddig utálta a luxusbálnáimat, honnan tudjam, hogy miket akar összeirkafirkálni róluk? Ha sokat kér akkor jót is ír? Nem ezt láttam eddig.

Tudja mit? Nem fizetek magának semennyit sem. Megírom én magam és akkor éppen olyan lesz, amilyet akarok. maga csak tegye bele a blogjába, ott el is tudja olvasni az a sok eltévelyedett, aki még oda jár. Egészen felizgatott. Majdnem úgy felizgultam, mint maga a gombák miatt a videón.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Muhahaha, nem az a lényeg, hogy milyet írok, hanem hogy honnan van belinkelve.

Na jó, ha jót ír, akkor elitblogos megjelenést kaphat. Ingyen. Majd más kifizeti az ekhót.