2007. június 18.

Prosztó M. Beléndek
Mi folyik itten?

Éppen el akartam kezdeni szeretni a Váncsát, habár, nem is tudom, olyan ravasz feje van, az ilyenektől minden kitelik és általában nem is nagyon értem, hogy mit mond, meg egyáltalán, mi má' az, hogy Élet és Irodalom, baszd meg, ennél már az is jobb, hogy Vér és Becsület, vagy Csók és Könny, egyébként meg lófaszt tudja az, hogy mi az élet, aki még sosem ivott meg két üveg Borsodit egy ózdi kohásszal, meg egy sajószentpéteri rokkantnyugdíjassal úgy, hogy közben szabadon lehetett büfögni és legyek lógtak a légypapíron, miközben Józsi bácsi elgépezte az utolsó tízezresét a félkarú rablón.

Képmutató faszfejek.

Szóval, éppen átadtam volna magam a cikk böngészésének, magam mellé vettem a pitbullt - értelmiségiek között nem mindegy, hogy van-e az embernek tekintélye, én ezért mindig magammal viszem a pitbullt, meg a Lada vezérműláncot a nyakamban - és neki akartam vágni, amikor "The page cannot be displayed".

Így, baszd meg, a maga nyers brutális valóságában, egy értelmiségeinek. Megint nézem, can not be.

Mentem le is rúgtam a monitort bazzeg, Lajoska, a pitbull, rá is csibészelt, be is ragadt az LCD a fogai közé, most két napig folyadékkristályt fog szarni. Nyolc rugót fizetek az internetért havonta, erre mi az, hogy can not be????!

Ha én meg akarok nézni, akkor legyen page, baszd meg!

Van itt verseny, meg szolgáltatás, meg annak ellenértéke, vagy megint a vizesnyolcasok, meg haladásellenesek, horribili dakti a fideszesek szétcseszik a Mester blogját? (Figyelitek, a termesz teknikusaimat azért, mi?)

Szóval, most már csakazértis kíváncsi vagyok, hogy mit írt a Váncsa, akármilyen ravasz, nyomi feje van. (Lecsapnám, baszd meg.)

A Mester meg írhatna már valamit a miniszterelnök úr őszintebeszédéről, amit úgy kell értelmezni, ahogy.

Mostanában a reformokat is hanyagolja, aggódom.

13 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga szerencsétlen. Ami Váncsa írásából fontos volt, az benne van a főblogban. A többivel ne foglalkozzon, szemét az. Csak a Mester nem mondja, mert olyan udvarias.

Prosztó M. Beléndek írta...

beszól, megint beszól

Lajoska!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bertalan.
Olvasni se tud, maga értelmiségi?
Minek, ha a pitbullja Élet és Irodalomba almozik, nemde?

Prosztó M. Beléndek írta...

"almozik"

de választékos vagy, b +

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem vette észre, hogy a Mester újabban csak akkor kurv'anyázik, ha legalább egy Petőfivel alá tudja támasztani?

Mi az a b+?

Prosztó M. Beléndek írta...

óh, Petőfi

falu végén kúrta.. és itt jöttek a nevek

(By Hofi)

b+?

'b' inkrementálva, nem tud maga programozni?

Névtelen írta...

bb, bbb, bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Minorka, mit művelt magával ez az optikailag tuningolt értelmiségi?

Mit keres az arcánál az a pitbull?

gesta írta...

Asszem el kell olvasnom az egészet mégegyszer mert már megen nem értek semmit.

A váncsa jól ír? Nekem úgy tűnt, de nem merek itt maguk között ilyesmit kinyilatkoztatni. Mindig azt hiszem Beléndek, hogy a mi Lajosunkat hívja, hottentottát, tudja. Hívhatnák már, jöhetne már, éppen ideje.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Lajos már tulajdonképpen itt van.
Teknikai nehézségek vannak. Dolgozunk rajta.

gesta írta...

Eliteknek nem lehetnek technikai nehézségeik. Akkor már csak Margitot kell visszaimádkoznunk a túlvilágról. Nekem jó, bár egyoldalú kapcsolataim vannak, majd hívom esténként.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem az eliteknek vannak teknikai nehézségei, hanem Lajosnak. Lajos még nemelit, mert nincs a blogon.

Maga tud beszélni a halottakhoz? Kár, hogy a válaszukat nem hallja, de már egy irány is valami.

gesta írta...

Margit nem is halt meg, miket beszél? Örökké élünk, nem tudta? A lelkünk, ami nincs, az él örökké. Lajos meg elit, nagyon is. És biztos jönni fog, ha elhárította a tehnikát. Így kell írni, nem kával, maga kis egyértelmű.