2007. június 26.

Kovátsch Gamma Bertalan
Köcsögök és faszok, II. rész

Kedves olvasóink, az élet bonyolult. Feltárhatjuk ugyan bálnákkal kapcsolatos gondolatainkat a maguk teljességében az ámuló közönségnek (ld. Köcsögök és faszok), de az élet tele van meglepetésekkel. Mi van, ha a megmondóembert ezek után egy környezetvédő lap kéri fel cikkírásra? Takonygerincről szó sem lehet, bár előfordulhat, hogy néhány hangsúlyt máshová kell tenni. Fogadják szeretettel az áthangszerelt cikket és vegyék észre, hogy az Igazságon ez a procedúra mit sem változtatott.


Nem mondhatnám, hogy nagyon zöld vagyok. Habár megértem, hogy egyesek hülye petíciókat írogatnak a bálnák érdekében, ez nem az én világom. Írogassák csak a petíciókat, ha tetszik. Lélekben a bálnák mellett vagyok, gyönyörű állat egy ilyen bálna, napszámra nézegetném, ha hajlandó lennék odautazni, ahol bálna is él. Így azonban, be kell vallanom, más a fontosabb nekem.

Nagy autót vegyek vagy nagyobbat?

Mert ha nagyobbat veszek, abba uránfűtőelem kell és momentán nem tudok más elhelyezési módot elképzelni az uránfűtőelemeknek, mint hogy bálnákat dobálok velük fejbe. Ha már nem lehet tankom, legyen óriás-terepjáróm. Szégyellem is ezt, tudom, nem így kellene, de én már csak ilyen vagyok. Szeressetek így is, megérdemlem.

Nem ezért írtam ezt a cikket viszont, ha már megfizettek érte. Az viszont tiszta zöld dolog, hogy egyesek agyba-főbe fogyasztanak, amikor pedig ez tiszta őrültség az ő helyzetükben. Mert én vehetek óriás-terepjárót, nekem van rá pénzem. Vállalkoztam (beléptem egy vállalkozásba alkalmazottként), kedvezményes módon fizettem adót (de végig legálisan, tekintetes bíróság!), hát van annak, aki el nem issza. A konzumidióták azonban hitelből is megteszik ezt, ami nem csak azért bosszantó, mert a szomszédnak ugyanolyan óriás-terepjárója lehet, mint nekem.

Hanem a konzumidiotizmus mián.

Mekkora ökológiai lábnyoma van már neki? Hitelből? Mert úgy aztán könnyű lábnyomot növeszteni, úgy aztán könnyű villogni, hogy neki is van óriás-terepjárója, nem csak a főmunkatárs úrnak! Nagyon bosszant ez engem. Régen ez nem így volt, régen minden szépen ki volt osztva a népnek, ami lássuk be, egyszerűen idióta és azt se tudja megérteni, hogy mi az a THM. Régen hivalkodásmentes funkcionalitás volt és punktum. Egyesek szerint fojtogatóan mérsékletes volt az egyen-szükségletplafon, de legalább nem volt kamera a bakelittelefonban. Na jó, csak nagyon ritkán. Aki ugrált, az kaphatott esetleg kamerát a bakelittelefonjába, de az ritkaság volt.

Jobb, élhetőbb és mindenekelőtt zöldebb világ volt. Nem volt THM, a diősgyőri acélkohó pedig korántsem volt olyan bosszantó konzumidiotizmus szemszögéből, mint a kamerásmobil. Ezt egy kicsit se azért mondom, hogy kádárista nosztalgiát keltsek, nem.

Csak megjegyzem, hogy a bálnáknak is jobb volt akkor. Olyan nagy baj ez?

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

KGB
Most már jó lenne, ha magába szállna.
Régóta figyelem magát.
Az utóbbi időben sorozatosan félreérti a Mester írásait.
Kénytelen vagyok valamiféle tendenciát, sőt, szándékosságot gyanítani ebben.
Legalább attól a rohadt Dáciás példabeszédtől megvilágosodhatott volna!
Mi van magával? Szerelmes?

Utoljára segítek:
1.Konzumidióta mindenki, aki nem Dáciát vásárol.
2. A magyarok a kárpit alapján vásárolnak autót, mert nemcsak segghülyék, hanem sznobok is.
3. Mi a tököm már ez a sok kütyü mindenhol és mindenben?? Össze-vissza zavarják vele az embert! Robotok. Mikrobi. Az a haladás, a francba már! Ezt is már ezerszer elmondta az Árpi!

Nos.
Most vegyen egy mély levegőt, és olvassa el újra a cikket, fedezze fel benne azt a fantasztikus tudást,érzéket, mittomén, amivel a Mester egyszerűen belelát az ostobák fejébe, pontosan tudva, mit,miért csinálnak.
Ez az igazi nagyság, nem bálnákat fejbe verdesni tojásbrikettel!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

No már, egy okoska.
Figyi, okoska, nekem ne szóljon be egy nemelit, aki itt csak egy kommentelő!
Az rendben van, hogy a hülyemagyarnak Daciát kell vennie, de a Mester böngészheti a használtautó-újságot terepjáróért!
A maga szimplisztikus magyarázatai a mélyebb összefüggéseket itt egyáltalán nem tudják megvilágítani!

Fogjon egy csavarhúzót inkább és szerelje ki a kamerát a mobiljából. Vagy legalább takarja le egy darab ragtapasszal.

Maga egy konzumidióta!

Névtelen írta...

Én csak azt nem értem, hogy egy klímás kocsinak mi a franc köze van a klímához. Egy klíma nélküli régi roncsnak, na, annak van köze a klímához.

Mer' hogy a Volkswagen elejében ketyeg még egy klíma, attól maximum 0,3-0,4 literrel megnő a fogyasztása százon, oszt jónapot. Pl. pont az új autók vannak felszerelve katalizátorral, v. részecskeszűrővel, ergo ökobarátabbak, már amennyire egy benzin- v. diesel motor ökobarátnak mondható.

Amikor kibukik a magyar zsigeri proli írigy metalitása, hogy senkinek ne legyen semmije, ugye.

Nem az első, lásd mohózás, mobiltelefonok, túköltekezeés, stb.

De tőlem írhatunk kirohanásokat minden környezeti emisszió ellen, én zöld vagyok.

Csak kérdés, hogy mi értelme és miért kell ezt összekötni az emberek mentalitásával, meg az autózással, népautókkal.

Amúgy Tóta pro.. úr, a Mester, na, szerintem a földhöz csapdosná a seggét egy klímás, két literes, 170 lovas turbodiesel (ergo: azért kormozgató) szar német népautóért, mint pl. egy Passat.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"Mer' hogy a Volkswagen elejében ketyeg még egy klíma, attól maximum 0,3-0,4 literrel megnő a fogyasztása százon, oszt jónapot."

Maga is félreértette. Agyam megáll. Nem az a baj, hogy van egy ilyen autó, hanem hogy mindenki megveheti hitelre! Konzumidióták.

"Amúgy Tóta pro.. úr, a Mester, na, szerintem a földhöz csapdosná a seggét egy klímás, két literes, 170 lovas turbodiesel (ergo: azért kormozgató) szar német népautóért, mint pl. egy Passat."

Szerintem akkor vesz ilyet, amikor akar, de lehet, hogy van is neki.

Névtelen írta...

"Szerintem akkor vesz ilyet, amikor akar, de lehet, hogy van is neki. "

Szerintem alkalmazzuk azt a fajta "jövedelmi uszítást" amire a zsigeri proli olyannyira fogékony:

Ezek a köcsög újságírók bármikor megengedhetnek amguknak egy nyolc milliós Passat-ot és ezek pofáznak, míg a magunkfajta tisztességesen dolgozó megelégszik a Dacia Logan-nal, vagy a Suzuki Ignis-szel!

Egy nagy lófasz, ezért kellenek a reformok!

Ezek még normális hozzáadott értéket sem produkálnak, csak pofáznak! (Amúgy tényleg.)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"Ezek a köcsög újságírók bármikor megengedhetnek amguknak egy nyolc milliós Passat-ot és ezek pofáznak, míg a magunkfajta tisztességesen dolgozó megelégszik a Dacia Logan-nal, vagy a Suzuki Ignis-szel!"

Megőrült???
Maga a Mester ellen uszít?

Nemnemnem. Jó úton indult el, de nem ment végig rajta.

"Ezek a köcsög iszlámok bármikor megengedhetnek maguknak egy nyolcmilliós Passat-ot ..."

Hogy tetszik?