2007. június 15.

Kovátsch Gamma Bertalan
Így múlik el a világ dicsősége

Elitek, mekkora változás! Ki gondolta volna három hónapja, hogy a komcsik nem tűnnek el a történelem szemétdombján, sőt. Néha még engem is ér meglepetés.

A helyzet az, hogy a stratégia megváltozott.

Meglehet, mondtam olyat, hogy Szekeres Imrének nincs joga létezni. Akkor az még igaznak látszott. Sőt, kifejezetten okos dolognak tekintve, hogy Feri volt a Jövő, mellette hű fegyverhordozója, Szilvásy György, Szekeres Imre pedig ilyen környezetben nem lehetett más, mint a Múlt. Sőt, ilyen környezetben vicces ötletnek tűnt hitlerbajszot rajzolni Szekeresre. Vagy Deutsch Tamásra, vagy más hasonló bohócra.

Not anymore. Szekeres Imre egy kitűnő honvédelmi miniszter, Szilvásy pedig bekaphatja a fospumpát.

Ez itt nem barátság kérdése, ez itt üzlet. Ahogy a szuverén értelmiségiek mondani szokták.

9 megjegyzés:

Prosztó M. Beléndek írta...

Hikk Ford Tranzit, a Glória undi!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Megint benyomott.
Amikor ilyen komoly dolgok vannak.
Stratégiaváltás!
Mond magának valamit?

Prosztó M. Beléndek írta...

Mond.
Stratégiaváltás.

Ez olyan, mint a DSG váltó?

Havernak van, GTI Golfhoz adták, érted, sztrítrészing, vannak olyan lángok is a kocsira fényezve, baszott jól néz ki.

gesta írta...

Milyen stratégiaváltás lesz? Nekem is elmondják? Nehogy lemaradjak és véletlenül a régi stratégiát követem, oszt kész a baj.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Igen, Beléndek, a startégiaváltás olyan, mint a DSG váltó.

Feltéve, ha van a DSG váltón hátramenet.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Milyen stratégiaváltás, milyen stratégiaváltás.

Ez volt régen.


Most meg az van, hogy Szekeres Imrét is szeretni kell.

gesta írta...

Muszáj? Magamtól nem megy. Pedig nagyon rajta vagyok.De ha ez a stratégia és maguknak ez a jó, akkor mostantól szeretem. Jó stratéga vagyok, azt mondják.

gesta írta...

Amúgy meg ki foglalkozik a múlttal? Gyurcsány sem, láthatja. Az őskorban (pár napja) még nem szerette Szekerest, ma meg már szereti. Éppen így vagyok én is a sárgaborsó főzelékkel. Megértem őt. Az élet az ilyen, csak a változás állandó.

Prosztó M. Beléndek írta...

"Éppen így vagyok én is a sárgaborsó főzelékkel."

brrr