2007. június 19.

Kovátsch Gamma Bertalan
Kádárról újra

Megmondtam vagy nem mondtam meg? Megmondtam, ugye. Mert én nem egyszerűen sohase hazudok, hanem mindig igazam is van, dacára annak, hogy nem értek semmihez. Mit is mondhatnék. Az igazság odaát van.

Bocs, kicsit elragadtattam magam a nagyszerű megérzéseim mián. Miben is volt igazam?

Ja, a Kádár.

Szóval igazam volt, de nagyon. Megmondtam én világosan, hogy Kádár fontos ember. Jó, a részletek nem stimmeltek mindenben, de abban nagyon igazam volt, hogy Kádár nem egyszerűen rossz ember volt, hanem voltak eredményei is, és ezt most hozzáértők mondták ki egy konferencián.

Tehát az eredmények.

Az eredmények tehát.

Tehát az eredmények felsorolása következik.

Szóval a faszomat fogom felsorolni az eredményeket, mindenki elolvashatja a konferenciáról szóló cikket és megláthatja, mennyire igazam volt. Tök hasznos dolog volt, hogy hallgattak rám és megszervezték a konferenciát, bárcsak mindenben így hallgatnának rám. Nem ez a lényeg.

A lényeg az, hogy Orbán bekaphatja a fospumpát, mert csak egy hülye komcsi, olyan, mint Kádár. Kádár velünk él, de főleg Orbánban.

Ez a lényeg.

24 megjegyzés:

Srí írta...

Azt mondta az anyukám, hogy Kádár jó ember volt. Jobb, mint a Kóka meg a Gyurcsányi. Lehet, hogy elmegyek forradalmárnak, ha lesz felvétel.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nagyon helyes, végre egyetért a Mesterrel. Ugye elolvasta, hogy már a történészek is rájöttek arra, amit a Mester korábban mondott?

Névtelen írta...

Helló. Most kommentelek ide először, bár már sokszor jártam itt.

Miért nem magyar blogoldalon vagytok? Féltek a letiltástól? Totya úgysem venné a fáradságot.

Miért nem használjátok a itt is a megszokott nick-eteket?

A Kádáros postból meg elüldöztek. Mert persze csak annak lehet igaza, aki Totyának vagy Gyurcsánynak csápol. Mindenki más droid.
Ez ügyben már veletek is volt vitám.

Egyébként határozottan süpped a kommentelők szinvonala is. Már nincs is kedvem "vitázni". Csak nem találok más alternatívákat.
Nekem nem lételemem a fikázás, de a legtöbb helyen csak az van. Totya blogján azért még mindig viszonylag értelmes társaság van. Volt. Sokan teljesen eltűntek.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Helló, kukacka. :-)
Érezd otthon magad.
A bloggernek számos előnye van. Nevezz üldözési mániásnak, de jobban érzem magam, ha a belépési adataim és a blogunk a Google kezében van, mint ha mondjuk az Index Zrt. kezében.

Kurszán blogját is sikerült lenyomnia Tótának, legalábbis ezzel dicsekedett.

A Bloggernek van még néhány előnye. Például a Google azonnal megtalálja az oldalt.

Kukacka, azt a társaságot a Zárpi üldözte el onnan. Egy idő után nem tűrte a kritikát.

Én mostanában az ufi.blog.hu-n időzöm. Próbáld ki, talán megtetszik.

Tóta W. miért Totya?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ja, és még egy. Nekem nincs megszokott nickem, mindenhol másként hívnak.

Névtelen írta...

Voltam már többször az ufi-n. Kommenteltem is. Csak néha annyira láma cikkeket írnak a srácok, hogy nem indulok be rá. Meg valahogy nagyon Totya-utánérzetem van a dologtól. Néha. Akkor már megyek az eredetire.

Az is szempont, hogy én egyfajta chat-elős stílust szeretek és nem jön be az olyan blog, ahol csak órák után reagál valaki. Szóval nem pörög a post.

A harmadik szempont, hogy ott azért mindenféle népek jönnek, az ufi-n alig van ellenvélemény, vita.
Nagyüzemi bólogatás.

A poén az, hogy ha Gyurcsány ma nagyon népszerű lenne a reformjaival, alighanem a w.blog is belefulladna az unalomba. :))

Totya mindennel együtt nagyon jól elkapja ennek a netes-blogos műfajnak a lényegét. Persze felbassza a népek idegeit, ez a lényeg.

Nekem csak Totya és kész. Ez jön. Nem kell őt gyűlölni. Ez a melója, ebből él. Ezt max. tudomásul lehet venni. Vannak nála sokkal rosszabbak és kártékonyabbak.

Különben én inkább viccesnek találom az egészet. Van annyi IQ-cskám, hogy nem engedem, hogy az agyamra menjen. Nincs küldetéstudatom, csak egyfajta agytréningnek használom. Arra jó. Ennyi. Pont.

Szeretem megtatlálni a gyenge pontokat. Egyébként szinte még soha nem értettem vele egyet, mindig kritizálom, de még soha nem moderált ki.


Éppen most nyitottam egy oldalt a freeblogon is. Az nem indexes. Egyébként az IP címemen kívül semmilyen adatomat nem tudják. Azt meg akkor is látják, ha csak kommentelsz. Ezt a blog.hu-s blogomból tudom. :))

Mindenesetre én így támogatom a hazai IT-t. Akárki is a tulaj, itt fizet adót. A guglisoknak már van elég dohányuk.

Névtelen írta...

Akkor melyiktek a Doomhammer?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én vagyok a Doomhammer.

Nézd, azt nem tudom neked megmondani, hogy hol tudod jól érezni magad. Eddigi írásod alapján valószínűleg valami fórumon.

Azt megjegyezném, hogy a szabályok szerint a wéblogon a chat nem tolerált és szerintem nem is jönnek mindenféle népek. Összesen 20-30 arc mozoghat ott.

Véleményünk Tóta szövegeiről nyilvánvalóan eltérnek, de nem is kell egyetértsünk. A blogger képességeinek egy része az, hogy olvasásra ingerlő szövegeket tud írni, a másik része a közösség terelgetése. Ez utóbbiban TótaW ügyetlennek bizonyult, ugyanis szétverte a saját közösségét.

Mi a blogod címe?

Névtelen írta...

Totya terelgetéséről: akit ez terelget, az meg is érdemli és amúgy is terelgethető. Ha nem Totya, akkor terelgeti az Index, a kertévék, stb. Van még olyan médium, amelyik nem akar terelgetni? Ráadásul ugyanolyan aggresszíven? Totya legalább átlátszó, mint az ablaküveg. Vagy az lenne a jó, ha ügyesebben manipulálná olvasóit?

De mindegy, ezen bávataggal már összevesztem egyszer.

Az igaz, hogy szétverte a jó kis társaságot, erről írtam. Már nem érzem ott jól magam.
A cikkek is egyre bambábbak, ordító mellényúlásokkal.


Voltam ma többször is az ufin, de megint csak bólogatni tudtam volna, nem ihletett meg. Talán legközelebb.

A fórumok is: vagy szuperegyetértésben fikázzák a célpontot, vagy egymást anyázzák.
Esetleg valami okoska egész szakirodalmat idézget be.

Chatelgetni lehet, Totya is szokott. Egyébként meg kit érdekel?

Nem biztos, hogy annyira más a véleményem Totya szövegeiről, csak más a stílusom. Más a tolerancia-küszöböm. Közönyösebb vagyok talán?
Őszintén szólva, nem tartom olyan fontos, meghatározó értelmiséginek, mint sokan (talán ő maga is) hiszik. Legtöbb ismerősömnek nincs is nete vagy másfelé kószál rajta. Szóval nem téma.

Mindenesetre a következő postjáról majd ideírok valamit, nem a témáról, hanem a mester művéről. Majd eldől, tényleg olyan más-e a véleményünk.

Még csak nyitottam a blogot, a világon semmi nincs rajta. Egy másik bloggernek segítek, hogy hogy rakjon a főcímre linket a nyitóoldalra. Tulképp ezért nyitottam. Mármint hogy lássam, hogyan műxik a dolog.

Már profi blognyitogató és dizájnoló lettem, csak nem érzem elég fontosnak mondanivalómat egy egész blog fenntartásához.

Majd írogatom a többi blogomat. Technikai jellegűek. Ott nyugi van.
:))

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A terelgetés nem a vélemény terelgetéséről szól. Hadd idézzek egy havi 5 millió látogatót vonzó blog gazdájától.


Start-up bard


But the thing that really makes it a blog are the comments from readers and the fact that we have a real-time discussion. If I'm getting facts wrong, they're quickly corrected. If my point of view is too biased, people quickly counter it. It's not just me sort of speaking to the masses, it's everyone having a conversation. I just get to pick the topic.

A kommentelők véleménye befelé megy a blogba, nem a blogból megy kifele. A terelgetés azt jelenti, hogy ha egy rakás ember összejön, szükségszerűen lesznek köztük súrlódások. Ezek kezelése a bloggazda dolga.

Erről a meghatározó értelmiségiről van véleményem. Jó dolognak tartom, hogy minél többen elmondják a véleményüket, akármilyen az. Pláne a közéletben. Mert a demokrácia arról szól, hogy mindenki véleménye számít és ezt nem árt gyakorolni a 4 évenkénti voksoláson túl is. Nem arról van szó, hogy egy überokos megmondó beletölti a tutit a birkák fejébe, hanem arról, hogy ő is csak egy birka.

Ha kívánod, küldök meghívót és írhatsz a blogra. A lényeg, hogy ne hótkomoly megmondás legyen, hanem valami viccesnek szánt dolog.

Aztán hogy sikerül-e a vicc vagy sem, az más kérdés.

Ha érdekel, írj egy e-mail-t a pixi2@freemail.hu címre és arra a címre küldök meghívót. Az e-mail címe nem számít, lehet névtelen is. Nem kell ismerjük egymást, elég, ha az írás jó. :-)

Névtelen írta...

----

Oké, így már érthetőbb, hogy mire gondoltok, bár ez már nekem is eszembe jutott. Írtam is valami kommentet erről oda. Márminthogy a kommentelés része ugyanolyan fontos, mint maga a post és ez biztosít bizonyos jogokat is. Bár ennyire átfogóan nem fogalmaztam meg, csak válaszoltam valakinek, aki "aggódott". Tulajdonképpen a chat-es felvetésre is ezért írtam, hogy kit érdekel, ha TwÁ-t nem. Része a forgalomnak, tehát nem moderálandó, csak azért, mert off.


Mondjuk az a web2.0 videjó, amit te linkeltél be, az pont erről szólt (részben), illetve, hogy mi vagyunk a web és mi írjuk a tartalmat.
Tudom, kommentek nélkül minden ilyen web 2.0-ás dolog döglött kacsa lenne.

Az angol idézetet olvasva, tulképp pontosan ezt csinálja. Végül is lehet "megmondásnak" értékelni, vagy éppenséggel provokációnak a kommentek felpörgetéséhez. Valóban annyira elfogult és előítéletes, primkó a véleménye, hogy nem lehet nem kibírni és beszólni neki. Nehéz eldönteni, (illetve ti már nyilván eldötöttétek) mindenesetre profin csinálja, mert sehol máshol nem látok ilyen pörgést. Az az igazság, hogy ez a része a dolognak érdekes ugyan, de valahogy nem igazán érdekel. Egészen pontosan: általában csak azért kommentelek, hogy kiírjam magamból, ami már napok, hetek óta bennem van, vagy ami az aktuális események kapcsán megfogalmazódik bennem. Utána látom, hogy mennyire tudok támogatókra vagy ellenzőkre találni. Sajnos olyan közegben vagyok, hogy egyszerűen nem tudok kibontakozni, ezért vannak ilyen kommentelő mániáim.

Nekem Tóta csak egy szolgáltatás, amelyet igénybe veszek ingyen és bármikor otthagyhatom, ha nem tetszik. Ennyi. Tudom, hogy hülyének vagyok nézve, le vagyok kezelve, de szarok rá, nem Totya miatt járok oda főleg, hanem a társaságért.
Az igazi véleményemet (ami elég hervasztó lenne a szerzőnek) megtartom magamnak. A szerzőnek szóló beszólásaim inkább csak ironikusak, csipkelődők és lehetőleg nem személyeskedők, hanem szakmaiak. A többiek is, legalább is az értelmesebbje, tisztában lehet ezekkel a "hátsó szándékokkal" de szerintem sokan hasonló okokból kommentelgetnek oda és hasonlóan leszarják Totya vagy az Index kis bizniszét.

A legnagyobb problémám éppen a társaság hanyatlása. Még mindig vannak értelmiségi párbeszédek, de egyre ritkább, hogy egy féltucatnyi komolyan vehető kommentelő összejön egy időben egy jó kis topikrágóra.
Mint írtam, egyenlőre nem találtam megfelelő alternatívát, de azért keresek.

Egyébként sikerült már teljesen más topikba átvinni a postot és kemény vita (értelmes) alakult ki, mialatt a mester oda se dugta a képét. :))


Azt hiszem még mindig nem egészen tudtam megfogalmazni mindent, amit érzek, gondolok, de kicsit szétszórt vagyok ettől a melegtől. De azért van némi eszmecsere jellege.

Névtelen írta...

Két dolog elég a kitiltáshoz Mester blogján:
1. Nick név mellé a tirpákbokrétás címe :) LOL
2. Forradalmi dalok beírása: Pl. A párttal a néppel egy az útunk, jelszavunk munka és béke...
Utalva a mély benyalásra, amit művel. Igaz, hogy Mester blogjánál már csak az Amőba jobb. Az szimplán olvashatatlan.

Srí írta...

Milyen igaza van Kukackának, aki számított, rég elhagyta a Mester blogját. Vagy önszántából, vagy mert a Mester úgy akarta. Nem baj, az elitek úgyis ebben a blogban gyülekeznek, jöjjön mindenki. Kiszera is jöhetne már, mit kínlódik azzal a technikával, hívna fel inkább, majd megcsinálom neki és jó lesz.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, a kommentelőnek nincs semmi joga. Amint a blogunk eltűnése kapcsán láthattad, még a közreműködőnek sincs. :-/ De nem ez a lényeg. Amint a kis példánkon is láthattad, a jogok abszolút nem számítanak. Az számít, hol a jó közösség és ahol jó és visszajáró közösség van, arra akár már üzletet is lehet építeni.

Már aki akar, én nem szorulok rá az ilyen üzletre.

A közösség pedig elmegy, ha a tulaj suttyózni kezd, jogok ide vagy oda. TótaW azt a hibát követte el, mint oly sokan: a hely "megtisztítása" érdekében törölni kezdett, ezzel szétnyomta a saját közösségét. Nem volt jó házigazda. Csak saját magát okolhatja.

Ha megmondod, hol gyülekeztek csevejre, felteszem erre a blogra reklámként és akár én is beszállok.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mtz said...:
"Két dolog elég a kitiltáshoz Mester blogján:"

Ne feledjük ezen felül a második világháborús amerikai és japán hadihajókról elnevezett nikkeket. Azokat szintén utálja.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:
"Milyen igaza van Kukackának, aki számított, rég elhagyta a Mester blogját."

Szíven döf mintegy, hogy az elitizmus különböző fokozatait így összemossa. Aki leginkább számít, azt a Mester kitiltotta. Engem legalább fél tucatszor tiltott ki, még a nikkeimet is töröltette (jó kapcsolatai lehetnek a bloggép üzemeltetőivel) tehát én vagyok a főelit. Respektust követelek.

"Kiszera is jöhetne már, mit kínlódik azzal a technikával, hívna fel inkább, majd megcsinálom neki és jó lesz."

Kiszera kerüli magát. Fél az eszétől.

Srí írta...

Kerül engem Kiszera? De jó, hogy mondja. Ha nem jövök többé a blogba, akkor visszajön és írni fog? Mert akkor inkább nem jövök.

Srí írta...

Bizony, hogy a mesternek kapcsolatai vannak a bloggép üzemeltetőivel. Ezért kell őt megkeverni és sok nevet használni, hadd dolgozzanak a bloggép üzemeltetői. A mester kíváncsi, mindig megnézi, ki honnan kommentel és megtud róla mindent, amit akar. Mert neki nagy a hatalma. Vagy sok a hatalma. Nekem nem sok a hat alma.

Az nyilvánvaló, hogy maga a főelit. Rögtön látszik.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta sanoi...:
"Kerül engem Kiszera? De jó, hogy mondja. Ha nem jövök többé a blogba, akkor visszajön és írni fog?"

Mint mondtam, az eszétől fél. Próbálja nem annyira kimutatni, hogy ne legyen frusztrálva a maga intellektuális fölényétől.

Tudja, kiszera olyan régivágású férfi, neki muszáj éreznie, hogy imponál a női kommentelőknek.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:

"A mester kíváncsi, mindig megnézi, ki honnan kommentel és megtud róla mindent, amit akar."

Én is kiváncsi vagyok, én is meg akarok tudni mindent a Mesterről. Igaz, hogy be se jár a munkahelyére?

Névtelen írta...

Oh, valóban a mester gondosan tanulmányozza az agyoncsapandó szemtelen szúnyogot? Nem csak úgy odacsap a delete-re?

Ő írta, hogy nem jár be. Tényleg minek is? Nekem az is rejtély, hogy minek van az Indexnek szerkesztősége.
Az elmúlt néhány hónap botránykái bizonyították, hogy zéró a szerkesztői tevékenység.
LOL

Névtelen írta...

kukac said...:
"Oh, valóban a mester gondosan tanulmányozza az agyoncsapandó szemtelen szúnyogot? Nem csak úgy odacsap a delete-re?"

Azért ne vegyen mindent komolyan, amit ez a gesta ír. Ez a gesta egy tréfamester.

"Az elmúlt néhány hónap botránykái bizonyították, hogy zéró a szerkesztői tevékenység."

Ezek már az új idők szelei.
Ma minden blog. Arra meg minek szerkesztő.


Minek a blogra szerkesztő?

Srí írta...

Drága Kukacka! A most következő egyetlen mondatomat kéretik komolyan venni: itt én hülyéskedek, nehogy elhigyjen mindent, amit írok.

Gammabé, nekem nagyon imponál Kiszera. Gyönyörű pasi, de az eszéért szeretem, mert mint azt tudjuk, nekem olyanom nincs.Vagy van, csak dugdosom. Tehát tőlem nem kell tartani Kiszerának, vagyis inkább Lajosomnak, számomra mindig ő marad az igazi férfi, na persze csak maga után. Maga a főelit.

A Mester néha bemegy a munkahelyáre, de otthonról dolgozik.Hova figyelnek maguk? A Mesterből csak úgy áradnak az infók saját magáról, de maguk csak bambulnak és nem tudnak semmit. Kukacka meg én figyelünk csak.

Kukacka, a mester mindent tud. Nyugodtan higyje el nekem. Nagyon okos ember.

Névtelen írta...

Tudom, hogy itten mindenki csak viccöl. Ja, csak egy kis időbe telik átszokni erre a stílusra. Próbálkozom.

:))