2007. június 25.

Kovátsch Gamma Bertalan
A szabadság fokozatai

Gennyes sebek! Bőrpír! Hányadék! Duzzadt, kellemetlen érzés! Testváladékok! Hát megőrültek ezek? Nem veszik észre, hogy az ilyen reklámok engem taszítanak és undorral töltenek el? Meglehet, az üzletmenetnek jót tesznek, de ki a faszt érdekel ez? Nekem nem tetszenek és kész! Elkapcsolok, pedig nem is nézek tévét. Elkapcsolnék, ha néznék. Pusztán a gondolat, hogy az általam nem nézett tévében ilyenek mennek, undorít. Nem nézhetik, nem nézhetitek, kész. Azért vagyok megmondóember, hogy megmondjam, mit kell gondolniuk másoknak, hát az én türelmemnek is van határa. Eddig élvezkedhettek a tévénézők a gennyreklámban, ezután nem fognak és kész.

Mert ha ugyanez a szar a South Parkban megy le, az vicces, de ha egy hashajtóreklámban, az nem. Értve vagyok?

Na persze értem én. Van ugye a szabadság és az jó dolog. Jó dolog, hogy a gyógyszereket minél több helyen lehessen eladni. Már csak azért is, mert akkor talán a blogunkon is reklámoznának a gyógyszercégek és az nekem jó. Az viszont nem jó, hogy gusztustalanul reklámozzák a gyógyszert. Nem lehetne a gyógyszerreklám pozitív? Lehetnének lepkék meg virágok, mint a mosóporreklámnál. Most nem akarnám elvégezni a reklámtanácsadó munkáját ingyen, amikor pedig egy rakás pénzt is kizsarolhatok a reklámozóktól, de én úgy el tudnék képzelni egy hashajtóreklámot macskákkal ... vagy bálnákkal ... vagy valami kedves dologgal, mondjuk egy fospumpával ...

Addig is, amíg nem kapom meg a megbízást, a következő drákói intézkedéseket javaslom.

  • Vannak áruk, amelyeket el lehet adni és reklámozni is lehet, mert a reklámjuk nekem tetszik.
  • Vannak áruk, amelyeket el lehet adni (benzinkútban is), de nem lehet reklámozni, mert kakával vannak kapcsolatban.
  • Vannak áruk, amelyek nekem nem tetszenek, például a plazmatévé, azokat se eladni, se reklámozni nem lehet.
Várom a megbízási szerződést, különben a szuverén értelmiség a fentebbi három pontot fogja béget ... szóval hangoztatni minden fórumon.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

No, itt vagyok megint.

Egy pár percig reménykedtem, hogy ma nem lesz post és sikerül szétoffolni a Kádárosat, de nem jött be. Mindenki elment gombászni.
Én is mentem, de már hányok. Meg hát megint le lettem hülyézve. Mindenki össze-vissza poénkodik, csak az én kommentemet vették szó szerint. Lemaradtak a szmájlik.

Irdatlan súlyos hiba, mer akkor nyilván csakis komolyan lehet venni egy teljesen nyilvánvaló képtelenséget. Imádom az ilyeneket, akik ettől egyből nyeregben érzik magukat: végre valaki, akinek meg lehet mondani. Persze mindenki magából indul ki, így nem csoda, hogy az illető ötven szmájlit rak későbbi kommentjéhez, nehogy valaki az ő szinvolalán rendelkezők közül félreértse. Cry!!
Hogy érdemben nem lehet vitázni, az egy dolog, de már a viccöt se értik.

Egyébként azért van valammi igaza a mesternek, nem az áruról van szó, vagy arról, hogy reklámozzák, hanem arról, hogy hogyan és kiknek. Tényleg kezd egy kicsit sok lenni a gyomorfacsaró reki. Úgyhogy mostan nincs ihletem ezért totyázni. Ezt amúgy is egy szaklapba írta, és ott nagyon is helyén van. Meg különben is beteg, úgyhogy csak dobott egy csontot. Gondolom megzuhant a látogatottság a kihagyás miatt.
:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Reklámban Lajos van otthon.


Hot&Tóta A. Lajos: AD 2007


Ha már a szaklapnál tartunk. Őszintén szólva nem tudom, divat-e manapság a sokkoló reklám és hogy sok van-e belőle. Nem lehet azonban az egészségügyi termékek szabadkereskedelme mellett ÉS a reklámozásuk ellen együttesen érvelni. Márpedig egy hashajtóreklámba becsúszik ... öööö ... ez-az.

Maga megétette a Mestert döggombával? El nem tudom képzelni, miért beteg egyébként. Nem szokott.

Névtelen írta...

Volt már beteg, kapott is "tuti" recepteket a kommentekben.
Bár nemtom, én betegen is tudok írni. Sőt! Pláne, ha otthon dolgozik, mint írta. De lehet, hogy tényleg begombázott és most fáj a hasija, vagy hüvelygombája van. De az is lehet, hogy rosszul van a politikától, és attól nem tud postot írni. Ez elég jó érv.
:))

Egyébként igaz, az autoriter liberalizmus eredménye a totális káosz és ellentmondások Himalájája.
Uhhh... Hiába, ha nincsenek elvek, csak önérdek. LOL


Pláne, ha valaki "megmondóember".

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Szezonja van a kerti susulykának, jegyzem meg.

Remélem, azért a nagy döggombából nem evett, attól heveny grafomániát lehet kapni. Napi 3 post és a bloggertársak csak a hasukat süttetik ... brrrr.

Ellentmondások mindig vannak, csak kérdés, hogy áll hozzá a megmondóember. Ha azzal nyit, hogy ő csak egy ember, hol ez tetszik neki, hol az, akkor normális a vélemények váltogatása egy szintig. De ha valaki a kérlelhetetlen racionalizmus nevében nyilatkoztat ki ...