2007. június 20.

Kovátsch Gamma Bertalan
Mit nekem?

Szánalmas, bégető majmok verik a nyálukat.

Úgy általánosságban ez a véleményem mindarról, amit nem én mondok. Persze ide is megpróbálnak bejutni a birkamajmok, de hiába. Itt egyenletes lesz a kommentek szövege, ha mindenkit ki is kell tiltanom. Na azért.

Problémáznak zöld meg vörös színben, hogy hát felmelegedés és globalizáció. Hát nekem hiába problémáznak. Mit nekem felmelegedés, amikor van megoldásom minderre.

A muníció. Meg a hozzá való puska.

Minden, kissé tapasztaltabb Civ-játékos tudja, hogy beszélhetnek az ondolált, nyálas liberálisok akármit, nincs jobb egy tankelhárító helikopternél. Vagy mindjárt egy tucatnál. Azokra géppuskák vannak szerelve, melyeket hatásosan lehet bevetni a globális felmelegedés elől menekülő tömegek ellen. Az igazi persze az lenne, ha már az elárasztás és a kiszáradás előtt kiírtanánk őket neutronbombával, egyszerű és humánus megoldás. De beszélhetek ezeknek, úgy lesz, mint mindig, csak utólag bánják meg, hogy nem hallgattak rám.

Akkor jön majd jól a taposóakna és a nehézgéppuska.

Van az a játék, nem tudom, ismeritek-e, amikor hollandok menekülnek a tengerár elől és az a meggondolatlan ötletük támad, hogy Magyarországot szemelik ki maguknak. Jönnek tehát a menekültek és a játékos célja, hogy egy se jusson be. Na, ez remek akció-stratégiai játék. Én nem szarozok tankokkal és egyéb feleslegességekkel, hanem csakis taposóaknákba és nehézgéppuskákba invesztálok. A nyugati határon szórom le az aknákat, nem keveset. Mondanom se kell, a holland menekültek ötöde se jut át. Aztán jön az akciós rész. Szemből jönnek a holland menekültek, holland zászlót lengetnek meg vartyognak az érthetetlen nyelvükön, én meg fogom a nehézgéppuskát és ratatatata, rohadt hollandok, dögöljetek bele a globális felmelegedésbe mindannyian!

Huh, még mindig fel vagyok izgulva az emlékektől.

Ne hallgassatok tehát az anarchista-zöldes vizesnyolcasokra, fognak ők úszni hamarosan. Inkább az úszást fogják választani, mint az én géppuskáimat, hahaha!

55 megjegyzés:

Srí írta...

És ha a hollandoknál is van néhány neutronbomba? Akkor mi lesz? Szembeállnak egymással, meglóbálják a bombáikat és jól kupánvágják egymást vele? Csak a taposóakna jöhet számításba, már látom. Bár én szép szóval terelgetném oda az ellenséget (lehet, hogy ufók) nem erőszakkal. Az erőszak az olyan izé. Megkérném őket szépen, halkan, hogy legyenek szívesek a taposóaknákra állni. Mindenki válaszon magának egyet, megjelölni nem kell, ezek egyszerhasználatosak. Bár jól nézne ki rajtuk néhány esernyő, vagy katicabogár, esetleg napocska. Az oviban is úgy volt.

Asszem ezt hívják gobális felmelegedésnek. Amikor ég a lábuk alatt a talaj.

Névtelen írta...

Gesta said...:
"És ha a hollandoknál is van néhány neutronbomba?"

Nagyon helyénvaló felvetés. Majd azt mondjuk nekik, hogy áááá, nincs is semmiféle globális felmelegedés. Aztán majd pisloghatnak, amikor a váratlanul rájuk törő tengerár miatt beázik a neutronbombájuk. Fospumpával taposóakna ellen ... hát, nem jósolok nekik ígéretes jövőt ...

Ratatatata!

Névtelen írta...

Mi a baja az erőszakkal, gesta???
Az erőszak trendi, a szeretet baromság.

Ezt a Mestertől tudom.


Utáljátok ellenségeiteket!

Névtelen írta...

Te nagyon-nagyon cúnya, cúnya, gonosz báci!

Bántod itten a Zárpit? Pedig olyan őszintén toporzékol.
Hát nem érzed át az új eszmék ébredését, a liberalizmus öregségbe trottyosodott testéből kikelő üde, friss, tetterős utódgeneráció első lépéseit az ismeretlen jövő megismerésére? Féltőn, szeretve, gyengéd szülőként kell pici csemetéd, kacsázó járását féltened. Mosolyogva, bólogatva, büszkeséggel szemlélned hisztis nyafizását.
Autoriter liberalizmus. Infantilis maximus. Pont, mint egy hülyegyerek: mindent nekem, nekem, akár erőszakkal, ordítva. Nekem van igazam! Nekem van jogom! Nekem, nekem, nekem!!!!
Hát nem imádnivaló?

Srí írta...

Gammabé, sosem mondtam, hogy trendi vagyok, nem vagyok, és szívből utálom még a szót is. Szeretni jó. Nem mondom, néha lelövök egy-egy szomszédot, de azért szeretem őket. A hollandokkal különben nem kell foglalkoznunk, úgyis elmossa őket a tenger, ebben igaza van. Nálunk meg trópusi szárazság lesz, nem kell háborúzni, szomjan fogunk halni. A mester meg a zindex nem, ők egyenlőbbek.

Entoloma ne írjál ilyen bonyolultat, azt én nem értem.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Entoloma sinuatum said...:
"Autoriter liberalizmus. Infantilis maximus."

Igen, erre a szóra vártam már oly régóta!

Van ez a sok liberális, akiknek tetszik a szó, mert kellemes emlékeket hoz elő, de a nyálasságot ki nem állhatják.

Autoriter liberalizmus. A megoldás.

Ha van kedved, pofánvághatod és mégis liberálisnak érezheted magad.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:

"Gammabé, sosem mondtam, hogy trendi vagyok, nem vagyok, és szívből utálom még a szót is. Szeretni jó."

Háhá, most jól átvertem!
A szeretet a trendi. Nem tudta?

Maga trendi, trendi, trendi!

Névtelen írta...

Hát pedig a Zárpi bácsinak van igaza, mert a bölcsesség legfőbb letéteményese, a South Park is megmondta. Dögöljön meg minden hippi.

Szinte érzem szétáradni minden porcikájában a sorozat mindenttudó hülyegyerekeinek szellemét.

Srí írta...

Ne mondja rám, hogy trendi mert megkergetem és akkor jaj magának. Tud futni? Mert én igen, úgyhogy meneküljön.Senki nem mondhatja rám büntetlenül, hogy trendi vagyok! És nem hagyom magam becsapni, a szeretet sosem volt trendi, már a szakállas hippi korában sem. Magának kellene a legjobban tudnia, annyit emlegeti azt a hippit.

Inkább azt mondja meg, mit jelent az autoriter liberalizmus meg a másik, ezeket nem tudom. Meg még azt is mondja meg, a számítógépem tud hőgutát kapni?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Entoloma sinuatum said...:

"Hát pedig a Zárpi bácsinak van igaza, mert a bölcsesség legfőbb letéteményese, a South Park is megmondta."

Nemnemnem, félreérti. A South Parkot azért tölti le a Mester illegálisan, mert trendi. Ha nem nézné a South Parkot, a sok geek előtt nem lenne tekintélye.

Mit meg nem tesz az ember a hírnévért, nemde?

Maga is a trendiségre hajt ezzel a latin névvel, amikor azt is írhatná, hogy nagy döggomba.
Maga is aféle gombakedvelő?

Srí írta...

Entoloma, nem is láttam, mit ír, egyszerre jutott eszünkbe a hippi:) A Mester ezt beprogramozta az agyunkba, most mi lesz?

Egyet sem láttam a south parkból.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:
"Ne mondja rám, hogy trendi mert megkergetem és akkor jaj magának."

Höhöhö, ahhoz át kellene ugrania egy monitoron. Annyit a szemmel nem rendelkező ételek fogyasztása nem segít.

"Inkább azt mondja meg, mit jelent az autoriter liberalizmus meg a másik, ezeket nem tudom."

Az autoriter liberalizmus egy elegáns terminus technicus Nagy Döggomba blogtárstól. Azt jelenti, hogy nem kell lelkiismeretfurdalása legyen, ha kupán akar vágni valakit, attól még lehet liberális.

"Meg még azt is mondja meg, a számítógépem tud hőgutát kapni?"

Már kapott is. Visszaolvasta, mit küldött el a gépe a szöveg helyett, amit beírt?

Srí írta...

Na csak figyeljen majd. Fut még maga előlem. Jön itt nekem a szemecskékkel.

Ah, szóval ezt jelenti. De kár, hogy nem vagyok liberális, mindjárt autoriter is lehetnék. Minden liberális anarchista.

Mit küldött el a gépem? Csak nem valami csúnyát? Nem látom. Hőgutám van.

Névtelen írta...

Azé latinul, mert abba semmi magyar bötű sem nincsen. Meg amúgy is bioszos vagyok. Van némi jogom ilyen névvel sznobolni, ha már vizsgáztam belűle.

Az autoriter liberalizmus lényege, hogy a liberalizmus nemes eszméi csak az autoriter liberális híveknek járnak. A többiek ellenség. Bombát nekik.

A hippi definícióját Váncsa bácsinál olvashatjátok: mindenki, akinek más a véleménye és ennek úgy ad hangot, hogy más is meghallhassa. Ez az.
Tehát a terroristák, zöldek, tálibok, nácik, stb. gyűjtőfogalma.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:
"Na csak figyeljen majd. Fut még maga előlem."

Csak nem a Lajossal is ezt csinálta??? ... azért nem mer visszajönni a blogra ...

Maga nem a Mester valamelyik ellenségének a szekerét tolja, akit zavar ez a lelkes rajongóklub?

"Mit küldött el a gépem?"

Mi tagadás, maga az internet nyilvánossága előtt bevallotta, hogy politikai nézeteit tekintve egy anarchista liberális.

Öngyilkos merénylőnek is ki van képezve?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Entoloma sinuatum said...:
"Az autoriter liberalizmus lényege, hogy a liberalizmus nemes eszméi csak az autoriter liberális híveknek járnak. A többiek ellenség. Bombát nekik."

Na látja, ez a bajom a liberálisokkal. Hogy olyan liberálisok. Ergyák. Valaki azt mondja magáról, hogy ő autoriter liberális és máris bombázhat?

Hát nem.

A helyes eszme, ahol én mondom meg, ki nevezheti autoriter liberálisnak magát.

Magának mennyit ér meg, hogy autoriter liberális lehessen?

Srí írta...

Nem csináltam a Lajossal semmit sem. Nem akarta. Nem tolok semmilyen szekeret, szuverén értelmetlenségi vagyok. Nem vallottam be semmit, vagy igen? Nem emlékszem.

Jó, hogy rám nem fogja hogy a bálnákat is én küldöm ki a partra haldokolni. Nem, az nem én vagyok. Én az vagyok, aki vizet hord rájuk, vizes ruhával borogatja a fejecskéjüket, aztán visszatolja őket a tengerbe. Maga engem mindig szekál meg kitilt. Mi van itt, diktatúra? Csak az tetszik, aki folyton helyesel? Minden azér van, mer utálja a vizesnyolcasokat. Éljen a grínpísz!

Nem akartam azt mondani, hogy segget nyal, mert nem beszélek csúnyán.

Srí írta...

Most jöttem rá, hogy ez az irkálós ablak nem is tűnik el, ha nem akarom. Mennyivel eccerűbb így.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tessék. Itt van. Bevallotta.

Kiütközött a méregzöldek képmutatása és kétarcúsága.

Atomerőmű és radar nuku, csak hogy mindenki másnak rossz legyen, aztán maga meg bálnákat megy molesztálni a partra?

Ilyen vallomás után még a legliberálisabb blogtárs is a kitiltását követelné, de nekem ravaszabb taktikám van. Hagyom kommentelni, hadd égesse le a megvetendő elveit és a mozgalmat, amelyet képvisel.

Maga egy vörös-zöld anarcho-primitivista!

És mit képzel a kommentelési lehetőségekről, hogy ez egy cset? Hát nem téved sokat.

Névtelen írta...

Úgy van! Halat vissza a vízbe! Legjobb dolog a halászlé!
Uff!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Entoloma sinuatum said...:
"Úgy van! Halat vissza a vízbe! Legjobb dolog a halászlé!"

A bálna nem hal, maga szerencsétlen. Csak a kollektivizmusban hívők gondolják így.

Maga Kádárt sírja vissza? Szégyellje magát! Biológus létére tudhatná, hogy Darwin nem gondolt sokat az ingyenélőkről.

Névtelen írta...

Azt én döntöm el, hogy mi a hal és mi nem. Darwin egy elmaradott, szűklátókörű amatőr. Mit tudhat ő?

Az ingyenélés az evolúció csúcsa!

Névtelen írta...

Etoloma sinuatum said...:

"Azt én döntöm el, hogy mi a hal és mi nem."

Nem, Döggomba. Azt én döntöm el, mi a hal és mi nem. Akinek meg ez nem tetszik, annak el lehet menni! Nekem egy gomba, ráadásul egy mérges gomba ne mondja meg!

"Darwin egy elmaradott, szűklátókörű amatőr. Mit tudhat ő?"

Így van. Mit tudhat Darwin, amit én nem?

Névtelen írta...

Etoloma sinuatum said...:
"Az ingyenélés az evolúció csúcsa!"

Papucsállatka vagy.

Névtelen írta...

Mé, mi bajod a papucsállatkával?

Egyébként végiggondoltad egyáltalán, mekkora igazságtartalma van annak, amit írtam?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Semmi bajom a papucsállatkával.
Amíg én vagyok a tápláléklánc tetején és ingyenélek rajtuk!

Fordítva súlyos igazságtalanság!

Srí írta...

Mi van már, kicsit kiteszem a lábam és azonnal egymásnak esnek? Tiltsák ki egymást szerintem és akkor legalább nyugalom lesz. A kiskésit. A Mester is ilyesmiket szokott mondani. Szinte tudtam, hogy a bálnákkal is baja van Gammabé, magának mindennel és mindenkivel baja van, még saját magával is. Futni se tud, autója sincs, minek él az ilyen? Karosszékből lövöldözünk ?fakarddal hadonászunk papírcsákóval a fejünkön?

Méghogy Darwin. Jó, hogy nem nyitnak teremtés-evolúció vitát. A Mester egyikben sem hisz, ő olyan hitetlen. Agnosztikus. Olyan nincs. Mert valami biztos van. Ha más nem, ingyenélés.

Gomba úr, mélyen egyetértek magával! Legjobb dolog a halászlé! Főzzünk is meg minden halászt, de nyomban. A fene a jódolgukat, kihúzkodják azokat az ártatlan kis lényeket a vízből. Pusztuljon az ilyen. Neutronbombát nekik. Aztán üstbe velük.

Srí írta...

Papucsállatka orrán pamutbojt. Tök cukik.

Névtelen írta...

Itten van az első blogbejegyzésem, de nem igazán ide való. Nem valami vicces.

http://pitypangblog.blogspot.com/2007/06/az-ingyenls-az-evolci-cscsa.html

Elég jó azért?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mi van, talán a bálnákat is védi? Tudtam, hogy maga aféle ondolált, nyálas liberális, akik csak a bálnaellenességgel riogatva képesek a politikai küzdőtéren maradni. A bálnák lúzerek, már rég megértek a kipusztulásra és csak a magafajta galamblelkűek nyivákolása menti meg őket a jogosan kiérdemelt kihalástól.

Az én adómból ne tartsanak el semmilyen bálnaborjú-gyárost.

Ha a bálnákkal végeztünk, jöhetnek a többiek. Szerintem a heringek is megérdemlik a kihalást.

Víz alatti neutronbomba létezik? Ha nem, majd feltalálom.

Névtelen írta...

Szval itt nincs automata linkelés?
A fene.

Katt ide.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Döggomba, ha már annyira akarod... said...:

"Itten van az első blogbejegyzésem, de nem igazán ide való. Nem valami vicces."

Igen, kicsit megmondás jellegű.
Ha egyszerűsíteni akarnám, azt mondanám, hülye politikusok.

Ezt azért sokan mondják.

Névtelen írta...

A tengeri atomrobbantással a franciák már igen hatásosak voltak, de akkor jöttek azok a szemét, hippi grínpíszesek és fellármázták az egész világot.
Pedig, de jó lett volna Godzillázni egy jót!
Minden örömét elronják az embernek.
Szörnyű.

Névtelen írta...

Nem, nem a politikusok a hülyék. Ők az evolúció csúcsa.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

döggomba said...:
"Pedig, de jó lett volna Godzillázni egy jót!"

Látja, ez egy nagyon jó példa! A bálnák is sajnáltatják magukat ahelyett, hogy vállalnák egy vállalkozás kockázatát és odaúsznának egy atomrobbantáshoz. Lenne, aki nem élne túl, de a győztesek Godzillává fejlődhetnének és lerombolhatnák New York-ot!

Az ilyesforma szájtáti kollektivizmus ellen emelem fel a szavam a Mesterrel együtt!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

döggomba said...:
"Nem, nem a politikusok a hülyék. Ők az evolúció csúcsa."

Mindegyik?

Névtelen írta...

Nem, a politikus-csírának még sokat kell kapaszkodnia, amíg megnő. Addig csak ugyanolyan lúzer, mint a többi nem politikus.

De a kifejlett példányok, azok igen, egytől-egyig. Max. egy másik csúcsragadozó végezhet velük. De alulról soha.

Névtelen írta...

KGB: nem-e te tombolsz vagy valamelyik bokrétás társad totya blogon?

Stopperrel kéne mérni, mennyi idő alatt tűnik el!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

döggomba said...:
"KGB: nem-e te tombolsz vagy valamelyik bokrétás társad totya blogon?"

Hülye azért nem vagyok.
Ilyenkor a Mester mindig ott van, törlésre készen.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

döggomba said...:
"De a kifejlett példányok, azok igen, egytől-egyig. Max. egy másik csúcsragadozó végezhet velük. De alulról soha."

Ne feledje a meteoritot! Azt sose feledje!

Komolyra fordítva a szót: akiket maga csúcsragadozónak hív, azok nem a maguk urai. Azt csinálják, amit tenniük kell.

Srí írta...

Aki tombol, biztosan nem tirpákos. Nem olyan elites a stílusa. És nem is én vagyok. Továbbá W mester be tudja azonosítani IP alapján, már rég törölte volna, ha tirpákos lenne. És amit irkál, az azért nagyon messze van a tombolástól. Valószínűleg nincs közismert nickje a tombolónak, mert a mester már írt volna neki ilyesmit: " nem elég egy nick, XY?" olyan kis ravasz a mi mesterünk.

Maga meg gammabé, hagyja békén a bálnáimat! valakinek védeni kell őket.magát is megvédeném, ha bajban lenne. Védős típus vagyok. Grínpisz forever!

Névtelen írta...

De önként és dalolva teszik, mert ez nekik jó. Simogató, fincsi.

Meteorit, hja. Ők tudni fogják időben. Ők fel tudnak készülni. Ők túlélik.

De hagyjuk a pitlibe a politikusokat.

Holnap talán lesz új post. Majd újra próbákozom. Scientológia nem ér, abban 100% Totya mellett vagyok.

:))

Srí írta...

Nekem tetszik az első postod, Gomba úr! És szép a dizájn. Kedvencek közt van, naponta ránézek majd. Ezen a néven kommentelhetek vajon vagy regelni kell?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Muhahaha! Még hogy már rég törölte volna a tirpákost!

Csitt, ne szólj szám, nem fáj fejem.

A maga bálnái lúzerek. Ha lenne igazság a világon, benzinzabáló, légkondis szuper-terepjárókról vadásznák le őket az összes grínpíszes köcsöggel együtt.

A köcsögökről írok is egy postot.

Srí írta...

Maga a lúzer. Egy köcsög lúzer. Legjobb lenne magát levadászni, nem a bálnáimat. Olyan gyönyörűek, maga meg lepuffantaná őket vagy hozzájuk vágna egy neutronbombát. Az én bálnáim nem afrikai éhezők, tudja meg! Be fogom panaszolni magát a fifánál, az lesz a vége.

Írjon csak posztot, írjon. Én meg majd jól orrbaverem csak kerüljön a szemem elé.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hiába gyönyörűek, ha sokba kerülnek! Mindenre nem lehet pénz. Túl sokba kerülnek a bálnák.

Vagy maga elvenné a fázó családoktól a villanyáramot? Inkább a kőkorszak, mi?

Vagy atomerőmű, vagy a bálnák.

Srí írta...

Kőkorszak és bálnák. Ismerhetne már.A fázó családok nem villannyal fűtenek. Jobb, ha tőlem tudja meg.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tudom, az ilyen kőkorszakiak tüntettek a G8-on, megírta a Váncsa is.

Tudja meg, a világ nincs magukkal.

A világ bálnavadász atomtengeralattjárókat akar.

Röhej, ahogy a szociális demagógiával akarja elleplezni a nyilvánvaló tényt, hogy a bálnák a szegény családok planktonját eszik fel.

A maga luxusbálnái miatt kell egész kontinenseket leneutronbombázni!

Srí írta...

A világ velünk van. Mert a világ nem multikból és nem szuperterepjárós milliárdosokból áll, hanem egyszerű emberekből, akik nem felejtették el, hogy a természet részei. Az én luxusbálnáim! Hah! Luxus!

Az emberiség el fogja pusztítani önmagát, mert a neutronbomba az olyan köcsögök kezében van, mint maga is. Egyszer ferdén néz magukra egy oroszlán Kenyában egy szafarin és már repül is. A magukfajta köcsögök ijedtükben támadnak és az ilyenek keze van a piros gombon. Csak ne kapjanak parkinson kórt.

Nem tudok minden bálna mellé biztonsági őrt állítani. És minden énekesmadár mellé sem. Ki fognak halni szegények és nem sokkal utána az ember is. Nem kár értünk.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tudja mit?
Maga kihalhat az énekesmadarakkal és a luxusbálnáival.
Maga tartozhat a vesztesek közé, akikkel végez a globális felmelegedés.
Hogy az oroszlánfókákról, örvös medvékről és fésűscsápú szövődarazsakról már ne is beszéljek.

De én, én túl fogok élni, én winner leszek, nem lúzer.

És tudja, miért?

Mert feltankoltam taposóaknákból és nehézgéppuskákból. Van munícióm is és nem félek használni se.

Nem ajánlom, hogy felbukkanjon a célkeresztben egy dugongot ölelgetve, ha lesújt a tengerár!

Lúzer.

Srí írta...

Milyen hülyeségeket beszél! Éppen azért nem fog túlélni, mert ennyi fegyvere van. valamelyik biztos, hogy selejtes lesz, lesz közöttük egy gagyi kínai puska biztosan. És az elsül magától és akkor magának lőttek! Na ki is a lúzer?

Nekünk nincs fegyverünk és több esélyünk van túlélni mindent. Valamint ismerjük a természetet és nem halunk éhen, mint a magukfajta, akik csak a luxuséttermeket ismerik. Dugong, tudja is maga, mi az a dugong. A neve indonéz, arrafelé él biztos ha még ki nem halasztották.

De lehet, hogy csak a szúnyogok élnek túl mindent és átveszik a hatalmat a Föld felett. Már manapság is mintha átvették volna.

Na, mondjon még valamit, legyen a magáé az utolsdó szó.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Orosz a géppuskám!
Orosz!
Holnap köcsöggrínpíszes post lesz.
Maga miatt!!!

Srí írta...

Hát, meglesz rá a válaszom. Inkább sütök magának orosz krémtortát, jó? Jobban hangzik, mint az orosz géppuska. Mije legyen egy kgbnek, a Putyintól kapta, biztos.

Nehogy a puskájával aludjon éjjel. Még fejbekólintja magát és púp lesz a homlokán és fájni fog. Bibis lesz. Kisfiúk ne játszanak a fegyverekkel. Messze van, nem tudom megvígasztalni.Mekkora hősnek akar látszani, még a monitorán is tank van. Fegyverrel könnyű hősnek látszani. Hősnek lenni - na, az teljesen más.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gesta said...:

"Inkább sütök magának orosz krémtortát, jó?"

Csak ha fokhagymás darált húst is tesz bele.

Srí írta...

Teszek. Jó romlottat. Hogy elmenjen a kedve örökre a gyilkolástól. Na ölelje magához a puskáját és menjen aludni. Álmodjon egy szebb világot magának, ahol tankokkal közlekednek az emberek és akinek nagyobb puskája van, az az úr.