2007. június 15.

Prosztó M. Beléndek
Szevasztok, kicsiköcsögök

Szólt a Bertalan, hogy tényállás van, jöjjek má' hozzátenni a bloghoz, mert kevés a független értelmiségi, baszdki, lasszóval kell fogni őket manapság, én mondom, pedig nekem régi múltam van az újságírásban, mint ahogy azt akárki meglássa aki beleolvas a blogba, persze úgy, hogy átugrik az értékelhetetlen szemeten, mert tűrhetetlen, hogy, sorolom, itten csak ilyen közéleti reformkodás van, meg ilyenek, baszdki, azért egy értelmiségi nem csak reformból él, hát mi lesz a testépítéssel pl., meg az optikai tuninggal? Minap is felfóliáztattam a Szuzukit, egyhármas, baszdki, nagyon-nagyon, érted, ráfényeztettem egy slankított, harántcsíkos pitbullkutyát bézbólsapkában, érted, még rá akartam kopíroztatni a Szilvássit is, mer' az a kedvencem a kormányban, érted, olyan feje van, mint a Vászkának, aki nagy spanom, ukránból jött és vasazik, már amennyire a huzagolt 7.62-es csövet vasnak lehet nevezni, na hadd ne mondjam már, úgyis tudjátok, mondjuk még az is azonos köztük, hogy a Vászka öccse, a Szerjózsa is hülye, de ő nem grafológiából kifolyólag, hanem ex works, születésileg.

Egyébiránt kibaszottul csípem a reformokat, körülbelül a hatodik közalkalmazottat rúgják ki a környezetemben, nem győzök röhögni, dögöljön meg, aki nem vállalkozó, baszdki, tudjátok, a kulcsszó: VERSENY, én például versenyzek, a városban lámpától-lámpáig, optikai tuning plusz öt lóerő, hehe. Szóval, vállalkozni kell, meg adózni, mert a sok köcsög adócsaló miatt van itt elkúrva tizenakárhány éve, már nem tudom számontartani, mondjuk én fizetek is adót, eleget (ÁFA-t a sörön, meg a hambin, legfeljebb, hülye vagyok én, kicsiköcsögök? Ja, tébét meg minek, beteg nem vagyok, pezseg bennem a koksz, verebek.)

Mit is akartam már mondani? Ja, hogy kicsiköcsögpucuk, le kéne cuppani a csecsről végre, fáj nektek, hogy itten rend lesz téve, vállalkozók világa jön el, mint ugye a Vászzka, a Szerjózsa, meg én, asszem ez azzal jár, hogy gyúrni kéne mindenkinek alanyi jogon és jól jegyezzétek meg kicsiköcsögök, hogy kemény az élet, a Gyurcsány úr is megmondta, hogy ez az ország egy konditerem, ahol meg kell erősödni, na azóta tudom, hogy jól szavaztam. Kicsit sírok is most, ahogy ezt felidézem. Konditerem. Ezt mondta.

Na, most meg röhögök, ahogy eszembe jut az Amália néni a szomszédból a teszkós cvekkerrel, elképzelem a fekpadon szériázva; csak az otthonka tartja össze, meg a gyomorbaj. Majd tornázik egy kicsit.

A sok hülyének meg, aki nem ilyen értelmiségi mint én, meg a Bertalan, tudjátok, ilyen független, aki szereti Gyurcsány urat, annak azt üzenem, hogy szétrombolom az arcát és bújjon vissza a vezérürü seggébe. Tik vagytok parasztok!

Viszlát, szevasztok!

12 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga megőrült?
A vállalkozó kevesebb adót fizet.
Most azt kell nyomni, hogy legyen több alkalmazott.
Nem közalkalmazott, persze, azok csak a bajnak vannak.
Most a tanároknak fűtenek be, muhahaha!

Névtelen írta...

Mit értesz te, he? Semmit. Jobban megy az optikai tuningtól.

Névtelen írta...

Slankított pitbullkutya és értelmiségi lét? El vagy tévedve, kisapám. Majd ha neutronbombát fényeztetsz rá, akkor esetleg.

Hot&Tóta A. Lajos írta...

No, küldök most egy mailt az adminnak, úgy is, mint szuverén értelmiségi, hogy legyen nekem is jogom újra ilyen kis postokat írni, mint ez is itten.

Reszkessetek, betörök.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nem 'tom apafej, hogy mi nem bóni a pitbullkutyával.

Nem lehet minden verébre atombombával lőni!

Mass destruction rulez, de mi van, ha csak szólóban kell valakinek lezúzni az arcát, he?

Erre válaszolj, pucuróka!

gesta írta...

Igazad van, Beléndek, ide csak elitszuverén értelmiségiek jöjjenek, mint én is. Aki meg nem érzi magát annak, az gyúrjon agyra egy keveset, az egész ország egy konditerem, a kocsmák is. A pasik ott szoktak erősődni meg a parlamentben, hol máshol? De a kocsma jobb, ott adnak inni, de lehet, hogy a parlamentben is. ja lehet, hogy mégsem jobb, mert a kocsmában fizetni kell érte, a parlamentben meg nem. Szeretem a rendet, a mestertől tanultam, hogy a rend az jó. Rend a lelke mindennek, pedig a Mester szerint nincs is lélek. Akkor rend van bennünk lélek helyett? Vagy mi? Zűrzavar van bennünk, nem rend. Nem értem én ezt az egészet.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jöjjön csak, jöjjön, Lajos. Már hiányzott. Kétfős elitkör nem elitkör, ahhoz legalább három elit kell.

Ismeri azt a viccet, hogy hány elit kell a véleményformáláshoz?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Beléndek, maga valamiért a Régi Szép Időket fétisizálja, hogy a Mestert idézzem. Személyi neutronbombáról nem hallott? Ha valaki gyorsabban lő ki a zöld lámpánál, csak egy gombnyomás a rakétakonzolon és némi sugármentesítés után a magáé az áldozat kocsija.

De mit beszélek magának a Jövőről, maga múltba merengő.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A kocsma mint konditerem? Maga megőrült? A kocsmába a nép jár, a konditerembe az elit. Nagy baj lenne, ha ezt a kettőt nem lehetne egymástól megkülönböztetni.

gesta írta...

Annyira tele van az agyacskám értelmiséggel, hogy már írni sem tudok: erősödni. Így helyes. Adni kell a színvonalra egy elitnek, különösen, ha szuverén.

A kocsmába nem járnak elitek? Ezt nem is tudtam, mert én nem járok kocsmába. Viszont akkor nem értem gyurcsányt, meg magát sem, gammabé. Azt mondták az előbb, hogy az egész ország egy konditerem. Az egészben benne van a kocsma is, tehát akkor a kocsma is konditerem és oda is járnak az elitek. Így már jó?

Valahol találkozni akarok az elitekkel, de folyton elbizonytalanít.

Prosztó M. Beléndek írta...

"A kocsmába nem járnak elitek? "

én járok

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az jó, ha jár, de miért fizettet mindig mással?

Aztán csodálkozik, ha megverik.

Múltkor a saját pitbullja marcangolta meg, mert elitta a kutyakaja árát. Milyen értelmiségi maga? Valami bölcsész?