2007. június 18.

Prosztó M. Beléndek
méghogy csak Höndör ír szép verset

Prosztó M. Beléndek feat Lajoska:

Álmomban balettoztam

álmomban balettoztam és pörögtem piruettem
hajlongtam csodálkozva, felköhögve mind, mit ettem

kis tütükémben szőrös lábam kecsesen járt
szoros barbis alsómban a micsodám is fájt

nehéz az élet, a tánc, nincs is más érvem
viszont szoros alsóban nem jön ki a sérvem

óh, az élet zenekara, falsul szól, mint kappan
lehajolsz és reped a varrás, mi az ott?

egy szappan

Mottó:
"Nagyon fontos, hogy értsünk ahhoz, amit magas szinten szeretnénk művelni. Így nem fordulhat elő, hogy egy tudálékos kis gyökér képzetét keltsük és fejbevágjanak a hidraulikus emelővel egy óvatlan pillantban. De már az is jó, ha egyáltalán értünk valamihez."

___
(Gyuri bácsi, autószerelő, szuverén értelmiségi, bölcselkedő, az Élet és Irodalom társszerzője)

14 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ez az autótéma, ez maradni fog?
Gyertyát cserélt a villanyfűnyírójában vagy mi a csuda?

Prosztó M. Beléndek írta...

az autótéma marad

apállátának helye nincs

az autók szépek, jók

dágasssszágaim!

gesta írta...

Úristen Beléndek, ez gyönyörű. El kell gondolkodnom, hogy e vers költője megtörtént eseményt dolgoz-e fel, vagy csak a vágyai alkotta képzetet vetíti ki eme sorokra ( van ennek a mondatnak értelme? nem tom)

Mert ha igaz, nagyon szép lehetett, legközelebb boxeralsót vegyen a tütü alá, ha kilóg is, nem baj, szexis. Ébredezik bennem valami, Beléndek. Az autókhoz nem szólok hozzá, a gyertyákról nekem teljesen más jut az eszembe.

A Mesternek jól állna a tüllszoknyácska? Vagy az autó?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Sunyin megjegyzem, hogy a Mester sose írt autókról.
A hülye autói kilógnak a blogról.
Beléndek.
Kilógnak.

gesta írta...

De írt autókról. Egy egész post szól arról, hogy a magyarok túlköltekeznek, össze-vissza veszik fel a hiteleket és nem tudják visszafizetni. Abban írt az autókról is. Meg a plazmatévékről. Bizony.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ennek fényében nem értem, mit nyomja itt Beléndek a vizuáltuningos-autóreklámot.

Még valakinek kedve támad egy autóra, aztán kész a baj.

gesta írta...

Nem olvassa el a régebbi postok kommentjeit, ide is beírom: küldtem egy elitdíjas fotót imbecil névtelenről, ne csak magukról legyen, legyen a blog legszorgalmasabb, bár kétségtelenül imbecil és már egyáltalán nem névtelen látogatójáról. Ki is rakhatja, ha arra érdemesnek találja.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hiába olvasnám, a kommentek nagyrészt törlődtek. Azok nem lettek megmentve. Milyen fotó?

gesta írta...

Most küldtem el emilben, szóljon, megkapta-e?

gesta írta...

A Hang a túlvilágról című postnál van a hozzászólás, de az már magának ősrégi, nem lapoz le odáig, azért írtam ide előre is.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem kaptam meg.

Srí írta...

Küldöm máshonnan.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

És hová küldi?
pixi2@freemail.hu

Srí írta...

A másikra küldtem, a doomosra. Küldöm ide is.