2007. július 2.

Kovátsch Gamma Bertalan
Most megkapják a disznók!

Köszike, köszike, tudom, nagyon vártatok már a napi megmondással! Mit tehettem, éppen az esedékes betegségem volt, hogy rohadna meg minden gyógyszergyártó, aki nem tud olyan univerzális gyógyszert gyártani, ami mindent egy nap alatt meggyógyít. Ritkán vagyok beteg, alig három havonta, meg aztán az is van, hogy a sok hülyemagyar inkább a vízparton sütteti az elhízott testét (nem véletlenül van válságban az egészségügy!) és nem az én blogomat olvasgatja. Nem rólatok van szó, ti igazi elitek, még a nyári forróságban is kíváncsiak vagytok arra, mit kell gondolnotok szuverénül.

Gondolhatnátok éppenséggel sok mindenre, ha már vagytok olyan hülyék és a közéleti témakörében olvasgattok. Van új koalíciós megállapodás, sorra számolják fel a cégeket, de ezek nem az igazán fontos dolgok.

Elit ilyen piti ügyekre nem vesztegeti az idejét.

Hajoljatok közelebb, mondom, mi a fontos.

Olajügyek vannak!

Vagy voltak, tökmindegy. Most írhatnék arról, jogos volt-e bármit is titkosítani vagy sem, de ne piszkáljatok ilyen részletkérdésekkel. Nem vagyok én tényfeltáró, a tények általánosságban nem érdekelnek.

Lényeg a lényeg!

Most megkapják a disznók! Retteghet a sok kis köcsög! Csak a rosszemberek olajügyei lesznek feltárva!

Muhahaha, hogy én mennyire vártam ezt a pillanatot! Listát állítok össze, kinek az olajügyei legyenek feltárva, nyomjátok a kommenteket!

Nincsenek megjegyzések: