2008. május 28.

Bauer
Az átváltozás

Nem vagyok még nyugdíjas, de azért régebben mintha könnyebben ment volna a történések lekövetése. Most is ültem a szobámban, onlinetévéztem, na nem focit, annál még a horgolás is jobban érdekel és megkívántam egy üveg jéghideg sört (búza), kimentem érte a konyhába, amire visszaérek, a Fospumpa nem átváltozott megint?! És mivé? Jégemberré bazmeg. Előbb még komcsivérszívó vámpir volt meg nyáladzó vérfarkas, mostmeg felveszi a jégemberformát és egy forró nyári nap közepén bejelenti titokban, ha ő lesz újra a vezér, itt bizony jön az új jégkorszak.

Ki tudja hány énje van még a Fospumpának?

Eddig hirdette országvilágnak, hogy mindjárt eljön a Kánaán meg sütünk majd egy nagyobb meleg cipót és az új többség csak hízik, gyarapszik majd magától. Egyszercsak az árnyékból zártkörben megüzeni nekünk, hogy hahó, itt hamarosan be lesznek fagyasztva a nyugdíjak, le lesz jegelve a négyesmetro és jégpályák lesznek az autópályák helyett. Sőt, egyesek bankszámlája is fagypont alá kerül örökre. Bank account freeze, a jobb helyeken.

Az Úr erre meg nem elkezdi ígérni és felmelegíteni azt amit a HülyékPártja eddig ránkhazudott éjjel-nappal, mindezt illatosított bársonnyal bevonva mert az MSZP teljesen beszart hisz nem vidám a mókus fennt a fán. Most akkor erre mit mondjak?

Jöjjön inkább ez a jégember, egyszer úgyis elolvad és akkor jöhetnek helyette újra az igazi Supermanek és Úrak.

Váltás ezzel letudva. Egézségemre!

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem kommentál senki, ilyen király kis posztra? Biztos a kocsmában isznak. Kidobálom a hűtőjükből a sört, és berakom a Fospumpát.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én azt mondom, inkább egy bársonyos átváltozóművész, mint egy jégember.
Fagyasztva még a gomba se jó, nem ám a pénztárcám.

Le a jégemberrel, inkább lássuk az Úr III.-at!

Ferenczy A. Szidónia írta...

Úr reloaded?
Megértem.
a fospumpa-jégember programja úgyis csak "bosszúpolitika és amatőr megoldások", megmondta a reform pártja. ehhez nincs mit hozzátenni.

fagyasszuk le a fospumpát.

Ferenczy A. Szidónia írta...

Ja, ide írták le az igazat.

Ferenczy A. Szidónia írta...

Húúúbasszus. ez annyira titkos, hogy le se lehet tölteni.

Gizike írta...

A Bauer postjaihoz sosem tudok jókat kommentálni, és ha véletlenül mégis sikerül, nem is válaszol rá.
Nem valami idegenszívű alak ez? Hülye neve is van.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, nagyon igaza van.
Valakit utálni is kellene már, nem?
Azt mondja, legyen a Bauer?
Tirpákbokrétáson rendes embert még nem hívtak Bauernek.

Névtelen írta...

felkészültem a fizetett gyűlöletkampányra...

gizike ne aggódjon ettől én még kedvelem a posztjait. A többieket pedig harcostársaknak tartom ;]

Névtelen írta...

Én hadaimmal megvédem Bauert az alattomos támadások ellen. Nem kell még egy front KGB, pont elég Tölgy is

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Várjunk csak, ezt tisztázzuk.
Bauert utáljuk, Tölgyet pedig megpróbáljuk felaprítani karónak. Nem látom az ellentmondást.

Névtelen írta...

Bauer igazi elit, tölgy meg görög, nem érti?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Éppen ezt magyarázom!
Bauer igazi elit, de azért utálhatjuk.
Tölgy meg csak egy görög, ő mehet szőlőkarónak.
Hol van itt a két front?

Névtelen írta...

De a Fospumpát utáljuk, de nem elit, viszont lehet ő lesz az Új Úr?
Ezt én nem értem, sose leszek alezredes

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ejnye.
A Fospumpát utáljuk, nem is elit és ha rajtunk múlna, sose lenne Új Úr.

Sajnos vannak a hülyemagyarok, akik megválasztanák. Ezért a hülyemagyarokat is utáljuk.

Elég szomorú, hogy egy hülyemagyar is választhat ebben a kurvaországban.

Névtelen írta...

Erre való a lángszórós tank.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A maga tankja csak bonyolitja a helyzetet.
Egyszerubb lenne, ha a prolik bele se szolhatnanak.
Miert kell ezeknek valasztani?

Névtelen írta...

Fenn kell tartani a demokrácia látszatát, sajnos. Marad a tank, vagy a barackmagleves.