2008. május 10.

Kovátsch Gamma Bertalan
Felsőbb osztály

Úgy látszik, nem megy át az üzenetem. Az én üzenetem. Hát jó. Beszélhetünk máshogy is. Majd kiosztom én a bizonyítványt, nem okoz ez nekem lelki törést, hát hiszen angoltanár voltam én, mielőtt az ország legkegyetlenebbül nyilazó politikai közírója lettem.

Orbán nem egyszerűen fospumpa. Orbán egy közveszélyes őrült, a csorgó nyálú fajtából. Tudjátok, milyen kurva nagy meló neki a beszédei alatt visszatartani a csorgást? Külön trénere van neki, csak figyeljétek, ahogy nyeldekel. Amikor befejezte a beszédet, azonnal rábukik a vödörre és kiköp 5 liter nyálat. Csorog a nyála, mondom. Elhihetitek nekem, mint Molnár Lajos gyomorrákját.

Orbán lop is. Tudjátok, mit lop? Mikor mit, mostanában főleg autókat. A Mikolával mennek ki lopni éjszaka. Múltkor is lenézek a házam elé, hát két sötét alakot láttam, akik a garázsajtónál matatnak. A hosszú meg a törpe. A garázsban a Lancia Thesis. Sejthetitek. Fogtam a fatolvajok ellen rendszeresített automata fegyveremet és odapörköltem. A hosszú azonnal eldőlt, a törpe meg rámvicsorgott. Azok a fogak. Mint egy farkasé. Dőlt a nyál, az egész garázsbejáró csupa nyál volt. Annyira meghökkentem, hogy nem adtam le egy újabb sorozatot az Orbánra, mert persze ő volt. Másnap Mikola felkötött karral jelent meg a Parlamentben. Megvan a fénykép is. Ne mondjátok, hogy véletlen.

Egy ilyen vadállat tudjátok, kikből állítja össze a frakcióját? Vadállatokból, nem is kérdés. Mindenféle lidércből, gazemberből és elmebetegből. Van ott egyszerű imbecil, sorozatgyilkos, farkasember, vámpír. Azt a néhány normális embert csak azért nem falták még fel a rémek - ahogy az orbánistákat hívja az a kevés józan fideszes képviselő - mert feltűnne a parlamenti közvetítésnél. Aztán majd lesz nagy meglepetés, amikor az egyik nem bír magával és élő adásban tépi szét képviselőtársát. Akkor majd nem lehet azt mondani, hogy nem szóltam előre. Szóltam előre.

Az egyik elkúrta. Aztán vannak ezek a rémalakok.

A választás a tiétek.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húha, ezt a doom-horrort én is láttam. Orcan W. Thor, a főork és Wicola, a wicked warg volt a két antagonista, de egy Worluc nevű jó boszorkány móresre tanította őket, és a nyálat is feltörölte utánuk.

Névtelen írta...

akkor mostmár azt is elárulhatom, egy informártorom mondta hogy ezek azért mennek ki amikor az Úr beszél mert mennek nyált köpni a Parlamenti folyosóra, wc-be. Állitólag tiszta nyál az egész országház utána. Egyedül a Navra marad bennt, ő még nincs megharapva és elág jól bírja a napfényt is. A másik a kretén Semjén csak akkor maradhat bennt ha megevett vmi fokhagymás kapszulát, de ezek csak folyosói pletykák.

KGB, maga hol tanult lőni?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bauer, nem kellett lőni tanulnom. A véremben van. Most ne menjünk bele abba, miféle vér az.

Meg tudom hajlítani a golyó pályáját. Kivételes képesség, nem lehet tanulni, valaki vagy ezzel születik, vagy nem.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mell, és mi lett a vége? Átverték a gonoszok szívét karóval, vagy lesz folytatás?

Névtelen írta...

Orcan és Wicola valójában elpusztíthatatlanok. De éppen ezért kedvező a helyzet: relatíve kevés kárt okoznak - azt is inkább maguknak, a folyamatos önleégetéssel, ámde újra és újra legyőzhetők, megalázhatók, eltiporhatók, hogy legközelebb ez újra megismétlődjön. Megunhatatlan.
Madách óta pedig tudjuk, hogy a cél a küzdés maga, valamint utazni jobb, mint megérkezni.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha, Mell, milyen igaza van! Ez a két szerencsétlen olyan, mint egy pofozóbáb. Orbán/Mikola képét próbálta már dart-táblára applikálni? Fantasztikus élmény, próbálja csak ki.

Névtelen írta...

Nincs dart-táblám, helyette a parlamenti büfé poharairól gyűjtöttem DNS-mintát, és ha eljön az idő, majd klónozom őket, magánfelhasználásra. Bár régebben nehéz volt a mintát beszerezni, mert alig járnak be a munkahelyükre. Most, hogy ellenfeleik kvázi meggyengültek, bezzeg gyáva farkasemberhez és sunyi vámpírhoz méltóan gyülekeznek, és igyekeznek obstruálni az Úr minden megmozdulását.

Névtelen írta...

Öööö... khm... izé, ezt én írtam...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mit nem mond, hogy az Úr meggyöngült? Nem, az Úr erősödött. Ne a hülyék pártja debil híveinek hangerejéből ítéljen. Hamarosan elkezd növekedni a reálbér és ömlenek az EU milliárdok, akkor majd meghunyászkodik a farkasember és a vámpír! Most hadd vonyítsanak. Majd megunják és hazamennek.

Névtelen írta...

Ó, hiszen egyetértek én Önnek. Írtam is, hogy az Úr "kvázi" meggyöngült. Természetesen ez csak mimikri, hasonló ama jelenséghez, mikoron a mélytengeri horgászhal a lámpásával a pusztulásba csalogatja az oktalan áldozatát.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Muhahaha, ez nagyon jó!
Amikor a vámpír megjelenik a tenger mélyén a horgászhalra vadászva, az közel engedi és hirteken 1000 wattos fényszórót kapcsol be!
Mire a vámpír porrá ég.

Csak hadd vonyítsanak, csak hadd fröcsögjenek, a végén győz az Igazság!