2008. május 12.

Bauer
Piramisjáték

74 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Kicsit marxista beutesu ez a rajz.
A Mester biztos nehezmenyezne.

Névtelen írta...

nem birtam ki sry

ha az Úr építette volna nem ilyen lenne, de a Fospumpa ilyet fog már látom - csak még tagadja.

olvasta a kommentekben, hogy azért nem szavazna a Mester a Hülyék Pártjára, mert lemondtak róla?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Lemondani egy mertekado velemenyformalorol 10 nevtelen proli kedveert?
Ilyen hulye is csak a hulyek partja lehet.

Majd jol meglatja a hulyek partja, hany szavazatot veszit el, mert elutotte a Mester kinyujtott kezet!

Milliokat.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ja, es meg egy.
Szerintem a fospumpa kommunizmust epit. Az mashogy nez ki.

Névtelen írta...

van egy érzésem ez csak a marketing, a végzetes kétharmadhoz.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ez az! Orban kommunizmust beszel, de valojaban rosszkapitalizmust akar a papokkal meg a lovoldozo katonakkal. Mert van am jokapitalizmus is, de azt az Orban nem akarja.

Mert o ilyen gonosz.

Kitalaltam?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ja, es meg valahogy a fasizmust kellene belevenni.

Névtelen írta...

http://w.blog.hu/2008/05/09/ballago_ido_1#c2190600

már erre vár a Mester, hogy lecsapjon arra a pillanatra, amikor a Fospumpa bejelenti amit az Úr nemtudott megcsinálni, vagyis elfogadtatni: a kakós csiga szélét megették, az újért nagyon sokat kell fizetni és dolgozni.

Névtelen írta...

De mi van, ha munkások nem akarják a Fospumpát, csak a hülyeparasztok ásóval, és az egész cucc megborul?

Névtelen írta...

Ez igazán félelmetes. A fospumpa-király a hülyevallásos papok fölött. A rendőrség meg a papoknak van alárendelve. Hát ilyet nem szabad engedni.

HLL

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Háhá, Bauer, milyen igaz!
Én is csak erre várok.
És elvárom, hogy a többi blogger is csak erre várjon!
Hogy fog akkor tekeregni, visítani a Fospumpa, amikor a fejére olvassák!

Lehet, a Hülyék Pártjának megérné megvenni a Mestert, hogy ez ne történjen meg. Kilóra, mint a libát.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Őrnagy, Lajos, nem is engedjük, hogy megtörténjen.

Blogolni fogunk mindhalálig.

Höndör B. Margit írta...

Sokkal rosszabbat mondok: a papok lesznek a fospumpa-király fölött!

Névtelen írta...

Az még rosszabb. jönnek a teokraták. Napokon át kell majd mindenkinek bérmálkoznia. Évente kétszer legalább.

Hol a bőröndöm?

HLL

Névtelen írta...

KGB, Bauer,
most jöttem rá, hogy Angliába nem mehetek, mert ott pont ez van, ami a képen van.

Basszus. Csak angolul értek meg magyarul. Amerikába meg úgyse kapok rendes vízumot egy ilyen diplomával.

Mit tehet itt egy demokrata?

HLL

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ausztrália?
Kanada?
Új-Zéland?
Dél Afrika?

These are our countries.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha, Gizike, úgy lesz bizony!
Csak maga azt már nem fogja meglátni.
A forradalom először magát fogja megégetni.
Így jár a Haladás minden ellensége. Aki feketemágiával akarja megakadályozni a Szebb Jövő eljövetelét, az máglyán végzi.

Mi meg majd körtáncolunk a Prosztóval a máglya körül.

Muhahahaha, gondolta volna meg hamarabb!

tölgy írta...

KGB,
ez tényleg marxista plakát.
Én már sokszor láttam, mindig marxisták dolgozószobájában :(

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hát persze, Tölgy.
Bauer be se rakhatott volna mást.
Ugye tudja, miért?

Névtelen írta...

The Commonwealth!

btw, Gizike,
tudja, hogy az a szegény hercegnő is mondta ám, hogy minden ember egyenlő, meg hogy szabadságot mindenkinek. Mégis hogy lemészárolták (a gruppen erőszakról ne is beszéljünk).

Örüljön a máglyának. Én majd ott táncolok KGB-vel, és közben az elnyomottakkal érzek együtt.

HLL

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Azt tudja, Lajos, hogy Gizike se tagadná meg az elveit?
Függetlenül attól, hogy a fejét karóra tűzik-e vagy sem.

Én azt mondom, a máglyával jól jár, bár Sütő kissé naturalisztikus leírása óta mindig a szétdurranó szemgolyó jut eszembe a máglyáról.

Nade a Haladás áldozatokat követel ...

Prosztó M. Beléndek írta...

Kizárt dolog, én nem táncolok.

De egy jó csepegtetett kenyér, sült hagyma, hmmmm

Egyébként maximálisan egyetértek, minden eszközzel meg kell tanulni ütni!

Most vagy a progresszió, vagy a máglya, esetleg némi darabolás. Értik.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga Gizike kisült zsírját csepegtetné a kenyérre?

Ez perverzió és gusztustalan, súlyosan elhatárolódok az ilyentől.

És mondja, próbálta már? Finom?

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

Akárhogy nézem, egy BT7-es kéne a blog fejlecének animált gif-jére.

És egy Lexus.

A progressziót kihangúlyozandó a Fospumpa alá meg egy atommáglya.

Prosztó M. Beléndek írta...

Mielőtt visszajön, kijelentem, hogy Gizikének nincs is zsírja!

(KGB, meghülyült?)

Természetesen mangalica-szalonnára gondoltam!

Névtelen írta...

tölgy, maga marxisták dolgozószobájában vendégeskedik? csaknem kettösügynökösködik?

nekem igazi dolgozószobám sincs, poszterem viszont van, azon pedig halak vannak ;]

Prosztó M. Beléndek írta...

Nagy halak. Amik megeszik a kicsiket.

Már biztos, hogy marxista.

Névtelen írta...

HLL to KGB

KGB,
lehet, hogy elsőre perverzió és gusztustalan, de az is lehet, hogy ez a fejlődés útja. Nem a mi dolgunk megítélni.

És hát mi vagyunk mink, hogy a fejlődés útjába álljunk? Aminek a kerekét vérrel olajozzák.

Lehet, hogy Gizikét kicsit zavarja, amikor a szemgolyója szétrobban. De ez a kis kellemetlenség csak afféle szertelen túlkapás. A nitrogénbomba ötletétől teljesen független.


(KGB, kirendelte már a Haladás Kommandót Gizike elfogására?)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Miért, mi történt azzal a tokaszalonnával, ami még két hónapja is volt Gizikének?

Prosztó, most mit hallgat?
Beszéljen őszintén!

Prosztó M. Beléndek írta...

Semmi közöm Gizike tokaszalonnájához.

És a többi ügyben is felmentett a Bíróság.

Nem találták meg a bizonyítékokat.

Muhahaha

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nézze, Lajos, én nem vagyok ilyen erőszakos fajta.
Nem akarom én, hogy bárkinek a haja szála is görböljön. Mondjuk néhány autón átgázolok majd a tankkal (őrnagy vezeti, hogy ne legyen baj), de ennyi szórakozás csak jár nekem?

Öngondoskodás is van azonban. Ha Gizike a Haladás útjába akar állni, tegye. Ebben a tekintetben liberális vagyok és hiszek a döntés szabadságában.

Dönthet úgy, hogy a kenyerére csöpögtet és dönthet úgy, hogy őt csöpögtetik a kenyerükre mások.

A választás szabad.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Prosztó!
Őszinte választ követelek!
Az a szörnyű gyanú ébredt bennem, hogy maga felfalta Gizikét. Nem most, vagy egy fél éve. A nyomok eltűntetése érdekében pedig a nevében blogol.

Igaz vagy sem????

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

Az igazság az, hogy mindenkit felfaltam és most önmagammal beszélgetek.

Magát a legnehezebb játszanom, mert ugyan skizofrén emberevő vagyok, de alapvetően hiányoznak belőlem a maga imbecil allűrjei.
A fenébe.

Na válaszolok magamnak a maga nevében.Pill.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Te jó ég, Prosztó.
Maga megint azt hitte, hogy engem falt fel.
Pedig nem.
Hogy tehet ilyet?
Azt a tinilánykát hogy keverhette össze velem?

Maga egyszerűen olcsó kifogásokat keres az emberevéses paroxizmusaira.

Ismerje be inkább őszintén, hogy gusztust kapott az áldozataira. Ez a "bocs, csak KGB-t akartam megenni" olyan képmutató. Pláne a 8. eset után.

Legyen önmaga, Prosztó! Vállalja fel! Maga egy emberevő! Ne hagyja, hogy alsóbbrendűnek állítsák be!

Prosztó M. Beléndek írta...

Oké:
Én egy emberevő vagyok.

Na és?

És ha már így lebuktatott, tudja meg (ha már véletlenül megúszta a megevést), hogy magát meg sem enném. Nincs magához gusztusom.

Nincs kedvem megszabadítani attól a sok szőrtől és visszataszít, hogy nem pedikűröz.

És testszaga van.

Fujj.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nézze, Prosztó, adok egy jó tanácsot.
Ne árulja el a potenciális zsákmánynak (t.i. a blog olvasóinak), hogy mi alapján választja ki az áldozatait.

És ha mindegyik szőrt kezd el növeszteni, nem mosdik és nem cserél alsóneműt hónapokszám, akkor magának mi marad?

Éhen döglik.

Ez volt az utolsó ingyenes jótanácsom. Nincs ingyenebéd, még egy emberevőnek se.

Höndör B. Margit írta...

Prosztó igenis felfalta a tokaszalonnát és megitta az összes sörömet is.
Most itt alszik a küszöbön, és böfög.

Valaki szállítsa el.
Köszönöm

Höndör B. Margit írta...

A többiek meg egyenként be az irodámba! Most!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Lajos, maga jön.
Orrbavert ez a zsarnok egy sütőlapáttal. Azért beszélek ilyen orrhangon.

Amikor elmentem, éppen a konyhai késeket tárazta be az adagolóba.

Prosztó M. Beléndek írta...

A fenébe is Bertalan, igaza van.

Na, üljön le, beszélgessünk.

Bekanalazná ezt a tál gesztenyés tölteléket, miközben beszélgetünk?

Aztán vegye ezt a szép citromot a szájába.

Prosztó M. Beléndek írta...

Gizike irodájában megtapasztalhatják, hogy milyen a piramis alján, hehe

Gizike,

én védtem tokaszalonnaügyileg, KGB mérgesítette a helyzetet.

Szokás szerint.

Bertalan,

dugja még be ezt a petrezselymet a fülébe.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nemnemnem, Beléndek.
Tessék, itt egy finom kis emberi tokaszalonna. Rágogassa csak.

Imádom a töltött emberevőt. Roston.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Prosztó, inkább azt mesélje el, hogy Gizike miért eszik emberhúst.

Amikor azt terjeszti magáról, hogy vegetariánus.

Ez is csak a szokásos csali duma, amivel ínyencséghez jut?

Höndör B. Margit írta...

KGBhez sokkal erősebb fúszerek kellenek, Prosztó.

Höndör B. Margit írta...

Blogger Prosztó M. Beléndek írta...

Én kíváncsi vagyok, hogy mit írt...

Azt mondtam, hogy gabrilo baromságokat ír.
:)

Névtelen írta...

miért, Kegyed nem?
Gizike, maga ott csúnyán besétált tevvton csapdáiba.

HLL

tölgy írta...

gizike,
magát új oldaláról ismertem meg.
Sértődés ne essék, kissé érzékeny.
Nem a diéta tesz?
Én sem ettem ma még semmi mákosat, érzem is az elvonási tüneteket.

Höndör B. Margit írta...

Tewton, Tölgy
Igen, legendásan érzékeny vagyok.
Akkor ezt túlbeszéltük:)

Tewton:
Milyen csapdákba? Én máshogy emlékszem.
És még mindig nem válaszolt a feltett kérdésekre ;-)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ugyan már, mit piszkálják Gizikét, nem látják, hogy emészt?
Most nyomott be egy hercegnő-felsált (hercegnő burgonyával, muhahaha), ilyenkor nem szabad zavarni egy hétig.

Lajos, Gizike nem sétál be semmilyen csapdába. Ha megunja, magára borítja a csapdát és akkor lesheti.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"És még mindig nem válaszolt a feltett kérdésekre ;-)"

Muhahaha, kérdéseket tett fel neki?

Höndör B. Margit írta...

Pffhh, kitörölték a hozzászólásomat egy blogról.
Most emésztek, aztán majd megírom ide, mi is történt.
Muhahaha!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tudom, láttam.
Mert maga mindenféle blogokra kommentelget.
Meg aztán maga csak ne panaszkodjon a törölgetés miatt. Maga törölgetésmániákus.

Névtelen írta...

De Gizike,
én egyféle menekülést látok Önben.
Egy ilyen bebukás után én is csak így tudnék emlékezni :)
ha nem ragaszkodnék az igazsághoz.
Tudja, kognitiv disszonancia...

A válaszom átrakom a teablogba, mert itt nagyon formátlan lenne.

tevvtony

Höndör B. Margit írta...

Tewton
kbgizike@gmail.com
Szívesen lefolytatok ott Önnel bármilyen vitát.
Ide valóban nem való, ott meg simán törlik esetleg, ha nem tetszik, amit írok.
Most pedig lefekszem aludni.
Jó éjt!

tölgy írta...

na most mán télleg érdekel, mi a fenét törölt ki Loxon.

Névtelen írta...

oh már késő, publikáltam.
Tölgy, ott van a kommentemben.

Höndör B. Margit írta...

Nos, akkor nyilván nem megbeszélni, csak jól megmondani akart.
A dolog innentől nem érdekel.:)

tölgy írta...

gizike drága,
maga is szeret jól megmondani.
Ezek szerint tweton is. Lehet, őt is kooptálni kéne Tirpákiába, egyesítve erőiket mondhatnának meg?
(Ha nem tudja megakadályozni, álljon az élire!)

Névtelen írta...

Aki a Bt-7-est isteníti, az bármire képes, én megmondtam.

Höndör B. Margit írta...

Én???
Én egy virág vagyok, Tölgy.
Nyári estéken a lombok susogását hallgatom bájosan dúdolgatva a teraszon, télen pedig a tűz ropogását nézegetem, és kicsiny madarakról álmodozom.
Még a tokaszalonnámat is megosztom bárkivel, aki erre jár.
Vannak persze durva népek, aki a sörömet is beszlapálják, azon egy kicsit felmérgelem magam, olyankor ütök. De mindig csak egyet!
Gondolt már arra, hogy a pillangók szárnyainak zümmögése a természet szimfoniájában a lágy furulyaszó megtestesülései?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, ne.
Mikozben ezzel a viragdolgot mondogatja, legalabb a darabolokest rejtse el es probaljon ugy mosolyogni, hogy kevesebb foga latszodik.

Vannak olyanok, akik szerint a nezetelteres megoldasara legjobb az eltuntetese annak, akivel nem ert egyet. Ez egy blogon szelid torlesben nyilvanul meg.

Magaba nezett?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ornagyom!
De ha legalabb istenitene azt a BT-7-est!
Ehelyett kisautokkal jatszik es azt mondja kozben: brrr. brrr.

Prosztó M. Beléndek írta...

Amivel én játszom és ami azt mondja, hogy brrrr-brrrr, az a láncfűrész.

BT7: nem látjék be, hogy hatásos és stílusos eszköz a taposáshoz. Nem és nem.

Hát jó. Akkor JSZ 2?

Vagy inkább, a JSZ 2 alvázas JSZU 152 Zveroboy?

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Isu152_bw.jpg

Névtelen írta...

JSZ 2 az már döfi. Attól még Patton is félt. Nem is beszélve a JSZ-3-ról.

Névtelen írta...

Gizike nyilván egy pukkancs.

OFF
Gizike, a komment készen volt és el lett küldve, mire maga UTÓLAG megadta a címét.
Látja, én kommunikálni akartam Magával, nem csak megmondani, mint Maga szokott :)
ON

Gizike hülye.

Ááh, de minek is ismételgetem a nyilvánvalót.

Höndör B. Margit írta...

Most mit hepciáskodik?
Válaszoltam magának a megadott csatornán.
Maga a hülye!Barom!
(leüti)
Áh, elegem van ezekből a durva alakokból.

Valaki írjon már egy postot, hogy végre el tudjanak szakadni ettől a hülye harckocsi-témától.

Vagy írjak egy versest?
Höhö.
Fél órát adok maguknak, és megírom, ha nem produkálnak valamit!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tewton, maga amator.
Ilyeneket ne irjon, hogy pukkancs vagy amator, meg se tudja karcolni vele.
Celozgasson sunyin a rettenetes kinezetu taskajara, a szalmaboglya hajara vagy a sikertelen fogyokurajara. Azzal kikeszitheti.

Maganak meg sokat kell tanulnia. :-)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ver-set! Ver-set!
Legyen benne a vilagot uralo pa'pa, azok magyarorszagi helytartoja, a KDNP es a sok-sok magyar, akinek sorsat el akarjak rontani.

A Mester kinyilatkoztatott.

Hexameterben lehetne?

Névtelen írta...

A harckocsi nem hülye téma Gizike. Nem mindegy, hogy a Mester milyen tankkal tapossa le a Fospumpát

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nagyon igaza van, Ornagy.
Annak idejen a Sherman mogott is szimbolikus es nem katonai megfontolasok voltak. Egy II. vilaghaborus nemet vagy szovjet harckocsiba mindenfelet belemagyaraztak volna, akarcsak egy modern harckocsiba is. Igy maradt a szimbolikus, amde belemagyarazasra nehezen felhasznalhato Sherman. Ami raadasul mindenfele hurokat is pengethet, pl. Kelly hosei, mifene.

Atgazolasi szempontbol szinten nem megvetendo, bar ketsegkivul elavult.


A Sherman es a Skoda (video is van)

Névtelen írta...

hmmm.
Mennyi levegő van egy ilyen autóban.
Mint egy hülye csokinyúl.

Látják, a ló azért elitebb, mert nem üreges belül.

HLL

Névtelen írta...

Nem lebecsülendő a Sherman, az biztos. A hülyearabok is megszívták 67-ben a Super Shermanokat. Így jár majd a Hülyék pártja is.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Lajos, inkabb oruljon, hogy a kocsi belsejeben nincs beton. Kepzelje, ha azt is szallitania kellene, mennyit fogyasztana a kocsi. Maga meg ulhetne a tetejen.

Az dobbenetes, hogy a motorblokkot is kilapitotta. 40 tonna, ha jol emlekszem.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Megmondta a Mester.
Csak hazudjon egyet is a Fospumpa es megy is at rajta mindjart a Sherman. Szimbolikusan persze. A sajtokampany tankjat ertette alatta.