2008. május 7.

Kovátsch Gamma Bertalan
Őslényfutam

50 millió év, bazdmeg.

Ilyen régi szar a lófélék családja.

Egy 50 millió éves szart hoznak a Hősök Terére mutogatni. Bazdmeg, akkor inkább hozzák a Gellért-hegyet, az még régebbi. Ha valaki őskövületeket akar nézni.

Megmondtam, nem?

Megmondtam világosan.



A bőgatyából elég legyen. Azt hiszitek, érdekli egy ilyen kövület a gyerekeket? Egy szart se érdekli. A gyerekek utálják a lovakat, nem úgy az űrhajót és a csatarobotot! Ezek érdeklik a mai gyerekeket, vagy ha ez nincs így, akkor ezek kell érdekeljék. És miért? Mert engem is ez érdekel, nem is egy ótvaros őslényfutam. Darwin pedig azt tanítja, hogy a győzteseknek kell túlélniük. Én győztes vagyok a csatarobotjaimmal, a többiek pedig bekaphatják a fospumpát. Én mondom meg a gyerekeknek, mit kell nézniük.

Pontosabban ez így volt két hónappal ezelőttig. Most meg a Geszti és a Várhegyi nyomul, az én projektemet pedig a lomtárba tették. Egyszer fenn, egyszer lenn.

De megálljatok. Ha visszajövök, lesz majd nemulass! Fog még minden kurva kölyök robotot építeni!

Majd. Addig blogolással foglalom el magam.

10 megjegyzés:

Höndör B. Margit írta...

Visszajön?
Hát elment véGRE?
Maradjon ott!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, ez a sunyi megjegyzes jellemzo magara.
Ideiglenesen eltavoztam a projekt-csatamezorol. Kurja el az adofizetok penzet Geszti, ha a hulyemagyaroknak ez kell.

Itt, a blogoszferaban van az otthonom, itt gyujtok erot es szovetsegeseket.

Mondom, itt.

Höndör B. Margit írta...

Most mit idegeskedik? Én tulajdonképpen nem utálom magát, tessék:
http://theslip.nin.com/
Na.
Prosztónak is elküldtem, mégcsak meg sem köszönte, mert egy tapló.
Mert ugye, maga meg fogja köszönni.
Mert, ugye, maga nem tapló?
Jaj, ne meséljem el, hogy milyen napom volt tegnap?
Nem kér egy kis kekszet?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Kekszet kerek, de elobb maga is egyen meg legalabb kettot es varjunk 15 percet.

Meseljen a napjarol.
Kivivta az ingyenes szolariumozasi lehetoseget? Tetszett az otlete, hogy perrel fenyegeti meg a szolariumceget, mert szakvelemenyt szerzett rola, hogy a bore szinarnyalata nem felel meg 74 ora szolariumozasnak.

Höndör B. Margit írta...

Hát képzelje, az a rüfke Jolán keresztbetett a szoláriumbérletemnek, mert feljelentett, hogy megvesztegettemj a szakértőket, de én is feljelentettem őt, hogy az unokaöccse ingyen jár oda, erre állítólag ki akarja játszani a nemzetiségi kártyát, és viszontváddal él, hogy milyen emberek vannak, nem is értem, hülye buzik.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Rasszista csocselek.
Az ilyeneket ki kellene tiltani a szolariumbol jol.
Tulajdonkeppen miert jarhat oda barki magan kivul?
Tamogatom a kizarolagos es ingyenes szolariumhasznalatat, ha maga viszont tamogat engem abban, hogy Tirpakbokretas erdeiben csak en vadaszhassak.

Höndör B. Margit írta...

Arra a három akácfára gondol az Erzsikéék háza mögött? Támogatom.
Egyébként úgy tudom, verebekre jobb a csúzli.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, az Erzsikeek tyukoljara gondolok.
Hat nem fogok en bozotosban bujkalni budos vadmadarak utan, amikor a tyukok ott ulnek szepen sorban.

Verebet nem szeretem, nagyon munkas. Ket tucattal is el kell bibelodjek, hogy egy kicsit jollakjak.

tevvton írta...

De KGB,
azért nézze elitebb és versenycentrikusabb módon.
Igaz, hogy a ló régi szar.

De fennmaradt.
Vagyis a nagy és könyörtelen versenyben, a szabad életpiac kompetitiv arénájában 50 milléve hozza a maga minőségét.

Rendes, megbízható minőség.
Sőt, még némi genetical engineering is van benne. Génmódosítás, csak olyan analóg oldschool módon.

Nem olyan, mint a szaros verebek meg harkályok. A lóban van Hozzáadott Érték.

Például én zavarba jönnék, ha választanom kellene, vajon a ló vagy a Mester ad hozzá több értéket az életvilágomhoz.

Talán a helyes válasz: a Mester lovon.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

50 milleve hozhatja a fos minoseget a lo, mert eddig nem volt Mester.

A termeszet ontudatra ebredt altala es rajott, hogy a lo felesleges.

A konyortelen evolucioban felsobbrendu ember szuletett. A Mester.