2008. május 5.

Loxon
Tirpák vagyok, nem turista

Szeretném nagyon polkorrekten leszögezni, hogy minden reggel ocsút eszem. Némi konkollyal, mert úgy kiegyensúlyozott. Egy elitista mag-tag nem fogyaszthat akármit. Csak demokratikusan kontrollált magvakat. Szóval Magukat. (félre, hangosan: Hülyék!)

Az én diskurzusom arról szól, hogy van a kontrollálandó magcsoport, amit kéttőhetvenért se a ráncos, öreg tarisznyámban tartanék, mint egy vérkonzi, hanem egyenesen a mellékszájamban, mint az a tudják milyen hal.

Szóval napi vizitdíj-szondáért, meg echte britische zászlókért nem kell elmenni a sarki teokrata boltba, értik. Megteszi azt a Lucrezia Borgia ágya alól előhalászni, ha már nagyon ver a tótista jégeső.

Na mára elég volt, letészem a szemövegem, olvasok egy kis Corinthyt, hogy csinálta a mester? Nem volt elég radikális. Túlságosan szerette a müzlit. Olyan buzis vagy búzás. Most nem jut eszembe jobb befejezés. Na ugye.

12 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Várjon, kitalálom.
Ez hasis.
Már az írásképen is látszik.

Loxon írta...

Nem.
Sepsiszentgyörgy.

Most jól mellétrafált!

tölgy írta...

Loxon,
ez most nagyon szép volt.
Teljesen meghatott!

Loxon írta...

Csak Magának, csak ma.

Bevallom, hogy Gizike mélyen a lelkem legsötétebb bugyráig megsértett.

Egy igazi konzervatív ilyenkor előveszi a párbajtőrt, és kilép az operettszínpad közepére.

tölgy írta...

Loxon,
megérdemelte.
Mit várt?
Maga Sepsiszentgyörgyön kergette a székely mackókat, és szegény Gizikének kellett itthon megmondania. Szinte egyedül, néha KGB beugrott eggy kis megmondásra még.

Gizike írta...

Nu, végre rászánta magát az írásra, Loxon:)
Azért megemlíthette volna a monászokat is!
Ha valaki megsértődik rám, annak vidám dalokat szoktam énekelni. Tájékozódjon erről, és gondolja meg, érdemes-e?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Sepsiszentgyörgy nem magyarázza ezt a hengerbucskázó gondolati képletet.
Remélem, nem ivott be ipari szeszből?
Brrrr.

Prosztó M. Beléndek írta...

http://www.jumbojoke.com/images/ass1.jpg

Most, hogy kiszabadultam az ajtófélfából, lenne egy-két szavam a hegyes bottal piszkálódókhoz.

BERTALAN!!!!!
GIZIKE!!!

RAPORT!

Prosztó M. Beléndek írta...

Platón pedig buzi volt.

Prosztó M. Beléndek írta...

Platón pedig buzi volt.

tölgy írta...

Beléndek, én elsőre is megértettem a messzidzset.
Vagy ennyire fontosnak tartja?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Beléndek, mulatságosan vörös a feje.
Én nem is tudtam, hogy megmérgeléstől is lehet ilyen bíborba játszó színű, azt hittem, ez már a gutaütés jele.

Valaki felbosszantotta?
(száját eltakarva röhög)