2008. május 5.

Gizike
Bónusz kisszínes

Elcsípett beszélgetésfoszlány a búzablogból:

Stüncike: -Tegnap esett az eső, ma meg süt a nap.

Mérvadó kommentelő: - Egy igazi konzervatív nem mond ilyet. Persze ezt csak az tudja, aki ismeri a szó EREDETI jelentését.

St.-És figyelitek, mennyi légy van mostanában?

MK: -A légy önmagában semmit sem jelent, ha a konzervativizmus EREDETI jelentéséből indulunk ki. A légy csupán oximoron, a tudattalan leképezésének eszköze, a destruktívizmus megjelenítése. Egy igazi konzervatív ugyanis meritokratikus.

St. - Szerintem a mákostészta finom.

MK: -Jellemző liberális felfogás, a tarthatatlan és destruktív demokrácia felmagasztosítása az igazán számító konzervativizmussal szemben. Burke, Scrutton, Oakeshott. Kezdésnek őket javaslom tanulmányozásra, ha diskurzust akarsz folytatni az itt jelenlévőkkel.

St.-Te ugye nem vagy normális? Hülye vagy, ugye?

MK:-Nem, egy igazi konzervatív arisztokratikus, monarchikus és teokratikus, te szarházi görény köcsög.

36 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Igazi konzervatív mindenekelőtt nem írna ilyen postot.

Prosztó M. Beléndek írta...

Neheztelést érzek Bertalan sora mögött.

Prosztó M. Beléndek írta...

Amúgy ez sztem sem egy konzervatív, hanem egy kultúrsznob.

Alteresből (lásd még: tarisznyás bölcsész) is van ilyen elég, ha tudják, hogy mire gondolok.

Maguk mindketten harmatgyengék.
Provinciálisak.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Konzervatívot játszik.
Kicsit le van maradva.
A "mit tudtok ti, én vagyok az igazi" játékot 20 éve játszák liberalizmussal.

Neheztelésem csak arra vonatkozik, hogy szerintem érdektelen a téma.

Gizike írta...

Maga szerint csak az a téma érdekes, amit maga vet fel, megszoktuk KGB. Nagyvenszer leírja, hogy maga a király (ásít)

Gizike írta...

Prosztó, kimászott végre az ajtóból?

tölgy írta...

Most azon gondolkodom kit írt le Gizike?
Van tippem.
De azért tiltakoznom kell, mert a mákostészta közismerten az ÉN legfőbb példázatom és példabeszédem. legalább egy lábjegyzetben említhette volna, ki az eredeti szerző.
Vagy valami.

Gizike mondták már Magácskának, hogy van Önben valami Manyikás?
Vagy megy valahová?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Elit nem szeretheti a mákostésztát.
Pont.
Tölgy, döntsön, mit akar az élettől.

tölgy írta...

http://konzervativok.blogspot.com/2008/05/bloghbor.html

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tölgy, maga olyan gonosz.
Ismeretlen blogon akarja tőrbe csalni Gizikét, akinek a megmondásaira én igazán csak felnézek.

Ejnye!

Gizike írta...

Izé
Sajnos nem olvastam a mákostésztás példázatát, tölgy. De szerintem nagyon finom, mint szinte minden, amiben mák van.
Ma éppen szúrkálódós napom volt, megesik:)De nem maga volt a minta.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga nem a mákot szereti, hanem a benne levő, kábító tartalmú anyagokat.

Vallja be.

tölgy írta...

Gizike szereti a mákot és szurkálódós...
Lehet, én valék Gizike?

Gizike írta...

A mákot IS szeretem. Na.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

De a kábszert jobban?

Gizike írta...

Maga szurkálódós?
Hehe.
Azt hittem, csak gyomorpanaszai vannak.

Gizike írta...

Tudja, hogy csak akkor szívok, ha iszom is! A kemény szerekről pedig már 10 éves koromban leszoktam.
Ne molesztáljon ezzel-

tölgy írta...

Gizike,
miért szokott le? A kemény szerek sem bírták ki magát?

Meg akartam dicsérni az árnyalt jellemábrázolásért és a feszített, ritmusos dialógus-írásért? Ez jön magának, vagy tanulta?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Miért, nekem nem lehet szurkálódós hangulatom?
Konkrétan heroin.
Olyankor ámokfutni is szoktam.
Ez nem fenyegetés volt, hanem tényközlés.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tölgy, az ilyet nem lehet tanulni.
Kikezelni se nagyon.

Gizike írta...

Azta, micsoda gonosz szurkálás volt ez, tölgy!

Nyugodtan dícsérgessen, azt szeretem.
Amúgy az ilyesmit nem lehet tanulni, születni kell rá.
Persze azért csak próbálkozzon:)P

tölgy írta...

Jaaa, heroin-szurkálós hangulata van?
Attól lát mákvirág-mezőket?
Szép is az!

Gizike, figyelmetlen. Maga akar tanítani minket a netes csajozásra? A nyúl vinné a vadászpuskát?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tölgy, maga a neten csajozik?
Legalább a titkárnőjét hálózná be vagy valami.
Hiába, már a konzervativizmus se a régi.

Gizike írta...

Tölgy.
Higyje el, hogy hasznukra lenne pár megjegyzés csajozós témában, női szemszögből.
És nem mákvirág, hanem mákostészta mezőket látok már egy órája, hogy dögölne meg minden fogyókúra!
Na mindegy. Lefekszem, jó éjt mindenkinek

tölgy írta...

KGB,
titkárnőt?
Menjek az előszobába ki?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Csak ötlet volt.
Lássuk be, blogon felszedni holmi ártalmatlan kommentelő lánykát, az vészesen liberális vircsaft.
Konzervatív megoldás még elmenni egy bárba és a pénzével csábítani. Persze nem újgazdag stílusban.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, nyugodtan bevallhatja.
A böjti szezon tart még magánál.
Nem szégyen az, ha alvásmegvonás mellett böjtöl. Ha éppen a hite így kívánja, tegye meg.

Gizike írta...

Hehe
Maga kis kiragyogó.
Érdektelen téma, na persze:)
Na menjen, ragyogásszon tovább, mazsola.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Provokáció nem számít, Gizike.
Olyat én is tudok. Ezt csinálta a Mester is, amíg a tömegek úgy nem gondolták, hogy érdektelen, amit ír.

Gizike írta...

KGB.
Döntse el, hogy most maga tömeg, vagy elit?
Ha sokat csesztet, megsértődöm!
Itt van maga érdekesnek és érdeminek,az pont elég, megvan a kontraszt.
Én nem szeretem ismételgetni a nagy megmondásaimat, és egyébként is az a véleményem, hogy egy blog attól lesz olvasható, ha minél többen írnak bele, minél több stílusban. Aki érdemi megmondásokat akar, az majd olvassa a többieket. Tudja, rákattintanak a blogra, aham, Gizike, ezt elolvasom, uff, KGB, akkor ezt most kihagyom.:)P
Én könyökből írok, mert csak az szórakoztat, és arról, ami éppen eszembe jut.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Értem a stratégiáját.
Magáról akar írni, mert az szórakoztatja.
Hát tegye. Ki akadályozza meg benne?

Tewton hová tűnt?

Gizike írta...

Nem, ez a post sem rólam szól.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hát akkor kiről?

Höndör B. Margit írta...

A mérvadó kommentelőről. Egy vitastílusról a búzablogban. Tegnap felnéztem oda, és ezzel találkoztam ismét, a 93-dik "MIAZIGAZIKONZERVATIZMUSKIAZIGAZIKONZERVATÍV " blablával, mulatságosnak találtam, és megírtam ezt a szösszenetet róla. Nem, Stüncike sem én vagyok, a beszélgetésben nem is vettem részt.

Egyébként pedig: nem én, Gizike ír magáról, tudja, ugyanúgy, mint Prosztó és az a hülye KGB.
Gizike nő, ennek megfelelően talán kicsit többet beszél erről, mint maguk, bár...érdemes lenne utánajárni ennek, talán nincs is így:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha.
Eltaláltam egy érzékeny pontját és naná, hogy forgatom a tőrt.
Magárólírmagárólírmagárólír!
Az a Gabrilo valóban kellemetlen alak.

Höndör B. Margit írta...

KGB
Bogárka.
Meséljen már egy kicsit Chuck Norris golyóiról, legyen szíves.
Hogy is mondta... "Chuck Norrist másként ismertem a golyók terén"
Nyöhehehe:D
Én legalább megmaradok a jó ízlés keretein belül, mikor magamról beszélek!

És most vidám dal következik!
http://bahia.hu:2000/cuccok/dinamikus/track/Egy_Kiss_Erzsi_Zene_-_Deladela.mp3
:)P