2007. július 27.

Kovátsch Gamma Bertalan
Igaz történet

Ma reggel a szomszédasszonyom - hát nem egy Einstein nőben, ha értetek engem, mondhatni egy agyatlan liba - átkiabál a kerítésen, hogy értek-e a műszaki dolgokhoz. Hogy értek-e? Mindenhez értek. Megyek már átfele, ha már a hasonlóan basic configuration férje - egy ács, eszem-faszom megáll, egy ács! - nem képes a háztartási gépeket menedzselni az asszonyának.

Azt hittem, bebakol az agyam. Fényképet is csináltam. Sajnos csak mobiltelefonnal, pedig sose szoktam azzal fényképezni.

Ez a félork nem tudja kezelni a tévét, ha JavaScript error van rajta! Itt állunk a XXI. században és ilyenek metabolizálnak körülöttünk. Neutronbomba, nem mondok többet. Aki érti, érti.

Leokéztam, de azt mondom én: a gerinchúrosak szavazzanak a Győzikesóban, ne a választáson. Majd ott én és a hozzám hasonló normálisemberek megmondjuk, mi legyen.

10 megjegyzés:

Gizike írta...

Az ácsok mind segghülyék, és ez közvetlenül az ácsság lényegéből fakad. Tudja, mint az esztéták homoszexualitása.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Na, még az ács a kisebb gondok közé tartozik. Az bekészíti a sört a tévé elé azt' nézi a Győzikét.

Másik szomszédom egy bölcsész. Ne tudja meg, kiktől olvas könyveket. Valami Joyce. Beleolvastam egy bekezdést, hát nem normálisember az, aki ilyennel tömi az agyát.

Olyan sok a hülye és olyan kevesen vagyunk mi, normálisemberek.

Magáról, Margit, nem vagyok teljesen biztos, habár. Maga normálisember?

Névtelen írta...

nekem csak egy kérdés jutott eszembe: A Mester papucsférj?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, Bauer, a Mester rendesférj. A felesége kedvéért vállalja a kockázatot, hogy szappanoperákkal a kezében látja meg egy szemfüles riporter a videotékában.


Hódolat a Mesternek, III (Orosz József interjú)


Egészen a végén.

Névtelen írta...

Nekem ebből a klasszikusból felülmúlhatatlan kedvencem:

mikrofon: és tud olyat aki nem hazudik?

A Mester: Pl Én.

Egy rendes és őszinte férj!

MUCH RESPECT!

Gizike írta...

"Maga normálisember?"
He???
Én főblogger vagyok, maga szerencsétlen!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

bauer (kávézik épp) said...:
"mikrofon: és tud olyat aki nem hazudik?
A Mester: Pl Én."

Sokan azt mondják, ez ironikus megjegyzés volt a Mestertől. Az arckifejezése azonban ... én mégis azt hiszem, hogy nem hazudik a Mester sose.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Höndör B Margit said...:
"Én főblogger vagyok, maga szerencsétlen!"

Akkor nem normálisember. :-( Már reménykedtem, hogy végre találok egyet. :-(

Névtelen írta...

Na mi lesz már? Árpádunk megint kiadott magából egy újabb kupac ürüléket.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jól van, na! De türelmetlen, de türelmetlen! Egyébként rosszul fogja fel, Árpi bátran felkavarja a fost, ha a reformok érdekében erre van szükség. Hogy ő maga termelné? Erről még nem volt szó.

Ha meg annyira beszélhetnékje van, jöjjön blogolni maga is.