2007. július 23.

Kovátsch Gamma Bertalan
És most a hülyeparasztokról

A prolikat jól kiosztottam, következnek a parasztok. Meleg van, kiosztós kedvemben vagyok, úgy döntöttem, fordított ábécésorrendben végigmegyek az összes gumicsontomon. Utána jönnek majd a katkók, csak féljenek. A gumicsontról azért elmondanám, hogy nem a pénzért rágcsálom őket. Nemnemnem. Az elveim miatt meg az Örök Kérdések irányában érzett elkötelezettségem miatt rágcsálom őket. Az más kérdés, hogy nem ingyen, ingyen Kádár János kriptáját se őrizték. Tök jó, hogy ezen a blogon az elvek iránti elkötelezettségem és az anyagi érdekeim ilyen jól összetalálkoznak.

Szóval a hülyeparasztok. Tüntetnek megint, félelmet keltő traktorokkal. A traktor pofája berreg és ez félelmet kelt. Bennem ugyan nem, hiába berregteti! Megmondom én bátran, hogy a paraszt olyan kivesző fajta, mint a komlói bányász, csak tartja a kezét a támogatásért azt' jól nem tesz le semmit az asztalra. Hülyeparasztok, beszéljünk világosan. Vége a kommunizmusnak, támogatás nincs és tessék versenyezni a holland zöldséggel, ez a jövő. Mi a faszomnak tartsunk fel valamit, ami támogatás nélkül nem él meg?

Na persze vannak kivételek.

Vannak támogatásra érdemes dolgok, mint mondjuk ez a blog itten meg az én megmondásaim. Az állam ezeket támogatja, mert én baráti módon adózom. De meg is dolgozom a támogatásért, együtt a sok lelkes EVA-zó és EKHÓ-zó sorstársammal! Én - a hülyeparasztokkal szemben - Hozzáadott Értéket állítok elő. A hülyeparasztok nem állítanak elő Hozzáadott Értéket, mehetnek is a komlói kohászok után. Másik különbség, hogy én nem berregtetem a traktoromat, miért is tenném, amikor van egy ilyen nagy forgalmú helyre belinkelt blogom. Nekem elég, ha a blogomat berregtetem.

Most joggal kérdezhetitek, ki dönti el, hogy valaki Hozzáadott Értéket állít-e elő, vagy csak lopik a közösből.

Haha, nem találjátok ki?

Én döntöm el. Már csak ezért megérdemlem az állami támogatást.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha már a franciák vannak olyan hülyék és az adójukból támogatják a termékeiket, akkor igazából engem támogatnak, aki megveszi olcsón.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bagettkem, fejen talaltad a szoget! Nehany apro reszletkerdes kivetelevel. A franciak nem csak a sajat adojukbol tamogatjak a termekeiket, hanem mindenki adojabol. Ha ugyesek, akkor a magyar adofizetok adojabol is, leven a mezogazdasagi tamogatas egy darab kosar az egesz EU-ra. Ha a hulyemagyar leepiti a mezogazdasagat, akkor egy tamogatasi forintbol kevesebb bagettet vehet, mert a franciak dragabban termelnek.

Ez persze nem erinti azokat, akik adot nem fizetnek.