2007. július 4.

Gizike
Na végre!

Már egészen ideges voltam, hogy az Árpi újabban nem cseszegeti a segghülyéket, sőt, kezdett mindenféle olyanokat írni, amit esetleg a szűkagyú nemelitek félreértenek, mert nem veszik észre, hogy néha szükség van arra egy ilyen nagy formátumú íróembernél, hogy megmutassa a világnak, mennyire elfogulatlan is ő!
Illetve tulajdonképpen nem lenne rá szükség általában, mert ki szokott az derülni magától, és most be is fejezem ezt a rohadt mondatot, mert asszem’ valamit elcsesztem, a francba, igen, voltak divatos témák és mindenkinek bejövő tutivélemények, bazmeg, írt róla, ÉS??

Szóval.
Milyen gáz már, ahogy ezek a barmok öltözködnek, mindig röhögök, a ruha maga az ember, ok, nem lehet mindenkinek olyan jó ízlése mint nekem, és csak csendben jegyzem meg, hogy ebbe a blogba is írogatnak olyan személyek, akik lila öltönyhöz strandpapucsot viselnek. Ideje végre kimondani bizonyos dolgokat! Nem mozoghatunk folyton a felszínen, és most felszólítom KGB-t, hogy azonnal mutassa meg a zokniját! Jaj, istenem, inkább ne. NE!!!

A magam részéről nekem is sokkal szimpibbek a buzik, mint ezek a Trianonon nyihogó vadparasztok, persze csak akkor, ha nem cigányok, és mindig is utáltam a cimbalmot, még gyerekkoromban Suhajda bácsi fejbevert egyszer az ütővel, mert hamisan énekeltem, azóta ilyen dudoros a fejem, hogy egy kis irodalmi utalást is lökjek nektek, baromarcúak.

4 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Barom és vadparaszt az elég lesz a 800 kommenthez, 3000 egyedi látogatóhoz és dühös kirohanáshoz a Demokratában?
Mi lenne, ha galandféreg lenne?

"Trianonon nyihogó galandférgek ..."

Mindjárt jobban hangzik.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

És különben is, mi a baj a zoknimmal? Nem mindenkinek van naplementés zoknija. Külön nekem csinálták a rácalmási zoknikötödében.

Amikor a helyi feketeablakos-béemvés meglátta, lesápadt róla a szolibarnaság. Azóta is keresi a helyet, hol lehet ilyet venni, de Rácalmásra még nem jutott el.

Gizike írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
KÉRTEM! KÉRTEM, HOGY NE MUTASSA MEG!!
(elájul)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hiába, ez mindig hatásos.
A dizsiben is elájulnak tőle a csajok. Jobban, mint a marihuánás cigitől.

Azt hallottam, hogy a menőjenő eljutott Rácalmásra és nemsokára neki is lesz naplementés zoknija. Én azonban felkészültem.

A következő zoknim nagymagyarországos lesz!