2008. április 30.

Kovátsch Gamma Bertalan
Durva megmondás

Bazdmeg, a hülye Gizike vidorkodik össze-vissza, hogy énekszó és tánc, meg hogy nincs megmondás.

Hát kurvára lesz megmondás. Még ha a Gizike a feje tetejére áll akkor is.

Elmondanám, hogy esik az eső. Hideg is van. Elfogyott a borom és általánosságban is rohadt ideges vagyok.

Durva megmondás lesz tehát. Beszólok az egész magyar politikai elitnek. Majd máskor meggondolják.

Medgyessy egy fasz. A Feri meg egy balfék, hogy csak most rúgta ki. Orbán egy fospumpa, Szijjártó elmebeteg, Navracsics pedig egy jóindulatú balek. Semjén simán náci, Kóka egy simlis csaló, Fodor nyálas, Dávid Ibolya meg egyszerűen kevés. Az MSZP komcsikkal van tele, a Fidesz nácikkal, az SZDSZ pedig a hülyék gyülekezete. Torgyán bohóctréfa, a Jobbik bohóctréfa se. Az egész ország hülyékből áll, főként hülyemagyarokból. Az iszlámosok pedig a világot akarják meghódítani!

Mindjárt jobb.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gizikét meg ki kell tiltani, nem elit.

tölgy írta...

KGB,
jó hogy végre megmondta. Köszönjük.
És magának se tenne jót, ha visszatartaná. Az egészségtelen.

Amit szeretünk magában, az az elfogulatlansága. Meg a szenvedélyes igazságbeszéde. Igen, az mindig átjön.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ornagy: erdekes, Gizike pont ezt irta nekem magarol levelben. Most melyikuknek higgyek?

Apropo, maga nem azonos azzal az Ornagy Ornaggyal, akit az admin kitiltott innen?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Koszonom, Tolgy, ez jol esett.
Igen, az Igazsag.
Az Igazsag, az a fontos. Meg a szenvedely, amivel az Igazsagot vedi az ember.

Neveznek is engem ezert Bertalannak, az Igazsagosnak.

Névtelen írta...

lehet, hogy én Őrnagy Őrnagy lennék? Nem hinném, Önnek lázalmai vannak. Őrnagy Őrnagyot visszarendelte a hülyék pártja, mert a zseniális , éber admin leleplezte. Egyébként hamarosan Vadai Ágnes Kisasszony ezredessé nevez ki. Akkor már nagyon elit leszek. Gizikével ellentétben, ő még honvédnek is kevés.
KGB, maga volt katona?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ah, hogy maga szemelyesen ismeri Vadai asszonyt?
Micsoda megtiszteltetes.
De ne itt beszeljunk rola, a hulyek partja valamelyik hive esetleg ketsegbe vonja a fuggetlensegemet.

Voltam katona es azota is a hazat szolgalom, mint megmondoember.

Höndör B. Margit írta...

KGB
A tánc említésénél nem magára gondoltam!
Egyébként ez egy túró, nem durva megmondás, az lenne a durva, ha végre a szemébe mondaná Tirolának, hogy bandzsa!
Képtelen rá.
Mimóza.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga legyávázott engem, Gizike.
De majd én megmutatom.
Maga bandzsa.
Tessék, kimondtam bátran.

tölgy írta...

Basszák meg!
Már napok óta nem mondanak meg semmit! Itt a végeken már kezd leállni az élet.
Központ, sürgős intézkedéseket! Felelősöket akarok!

Névtelen írta...

Nem mondanak, mert az Úrral voltak majálison, Mr Tölgy.