2008. április 21.

Gizike
Muhahaha!

Nyöhehehe!

16 megjegyzés:

Gizike írta...

Khm.
Elnézést, hirtelen nem találtam megfelelő szavakat.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Van is miert bocsanatot kernie!
A k.b.p.f.-be, ez micsoda??????

Prosztó M. Beléndek írta...

Mit barmulnak?

Kit érdekel a földrajz?

Ferenczy A. Szidónia írta...

kisebb magyarországot!

hátha akkor a hülyék is kevesebben lesznek.

Gizike írta...

Néha komolyan csodálkozom magukon.
Hát nem látják meg a lehetőségeket??
Mi fogunk nyerni! Vagy ha nem, megvan az oka!
Új utak a kommunikációs stratégiában!
Ebből még tüntetések is lehetnek!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, ertem. Egy csodafegyver.

Akkor a vonaton erkezo 8000 milliardnyi EU-penzzel leallunk?

Gizike írta...

Hülye maga???
Azonnal hagyja abba a szteroidok szedését!

Egyáltalán.
A pénzügyek kezelését mostantól átveszem magától.
Mától minden erejével a térképészettel kell foglalkoznia.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem is tudom.
A terkepeszet nem vonz.
En a kepessegeimet leginkabb emberek meggyozeseben tudom kamatoztatni.

Peldaul meg tudnam verni a fickot, aki a vonalakat huzogatja a terkepen.

Sajnos a penz kezeleset nem bizhatom magara, rossz tapasztalatok miatt.

Hébér-Lopó Lajos írta...

Szerintem Szidóniának kell a pénzzel foglalkoznia, mert ért a laptopokhoz. És mostanában az úniós pénzek a laptopokba vannak bezárva.

De ha Gizike tudja, hogy hogyan kell lehívni a laptopból a pénzt, akkor segítsen neki. Utána, ha kiszedtük a pénzt a laptopból, lehet a többin osztozkodni.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem adom a laptopomat.
Az az en laptopom, megdolgoztam erte.
Papirom van rola, hogy en kaptam.

Szidi kisasszony szerezzen maganak laptopot, vagy inkabb foglalkozzon a terkepekkel.

Gizike írta...

KGB
Nem kérés volt, hanem döntés.

Muhahaha!
Így járt.
Iratkozzon be egy térképészeti tanfolyamra.

Gizike írta...

Lajos.
Magát ki kérdezte?

Mától én foglalkozom a pénzügyekkel.
A fizetéseket és a juttatásokat is én állapítom meg.
Van egy felesleges fittnessbérlet KGB nevén, érdekel valakit?

(Lajos, csak súgva: mit kell egy laptophoz érteni, maga szerint? ugyanúgy nyomkorászni kell a billentyűket rajta, mint a többin. Mazsola)

Hébér-Lopó Lajos írta...

Gizike!

én se tudom, de valahogy abban lehet fejlesztési pénzeket találni. Legalábbis a Szilvásyéban (vagy melyik fajtában). Beszélik.

Mindenki tudja nyomogatni. A pénzt kiszedni belőle, na az a kunszt.

Névtelen írta...

Maguk retardáltak, ez már nem térképészet, hanem térinformatika, GIS. Én csak tudom, hadnagy koromban térképész tiszt voltam. Ismerni kell az új, korszerű tudományos eredményeket, eszközöket, különben lemaradnak a versenyben, és akkor megszűnnek elitnek lenni.

Hébér-Lopó Lajos írta...

KGB,
ez az őrnagy egészen elitesen gondolkodik. csak tudnám, miért változik mindig a neve. Talán még úniós pénzeket is le tudna hívni.

Névtelen írta...

Lajos, Maga még nem húzott ujjat tirpák-adminnal, így könnyen beszél. Viszont igaza van: én uniós pénzekből iszom a szigorúan csak vulkáni borokat. Van egy régi MN-es C64 laptopom, azzal hívom le az említett pénzeket.