2008. április 2.

Gizike
Új megközelítés


Lehallgatott telefonbeszélgetés következik:


KGB: Béla! Te vagy az? Vedd már fel, Béla!

Béla, Jolánka férje: Már felvettem, Berci. Tudod, akkor hallóztam.

KGB: Ja, jóvan, figyelj Béla. Helyzet van. Illetve nincs, de majd lesz! Tudtad, hogy ez a rohadék Prosztó mostanában a Britney Spearssel kampányol? Valamit tenni kell, Béla, a falu Britneyt akarja, a rockerek mozgolódnak megint.

B Jf: Bercikém, nem kellett volna eladni az össze széket.

KGB: Bazmeg, Béla, TE adtad el a székeket!

B, Jf: Ja, az igaz, tényleg. Mégsem engem hívnak székesbercinek, muhahaha!

KGB: Nem, téged máshogy neveznek, hagyjuk ezt, Béla. Figyelj, 3 évre kötöttem szerződést a Bazsarózsa együttessel, heti 4 fellépésre és 7 üszkürü tanfolyamra,ha leváltanak és Prosztó felmondja a bulikat, azok kinyírnak engem, érted? Téged is, mert megadtam nekik az összes elérhetőségedet.

B, Jf: Mér, kik azok a Bazsarózsák? letépem az arcukat, és annyi!

KGB: Ukrán néptáncsoport

B, Jf: Szemét állat!

KGB: Ne ingerkedj, Béla. Valamit ki kell találni.

B, Jf: Bercikém, csak nem hiszed azt, hogy sikerül újraválasztatnod magad? Az üszkürü négyesek után?? A lenyúlt WCpapírok után?? Nincs annyi kulcstartó a világon, te marha. Hülye voltál azzal a szerződéssel. Én két évre béreltem ki a büfét.

KGB: Két évig sem fog menni, ha nem lépünk valamit, barom!

B, Jf: Figyi, Berci, szerintem húzzál el, két évig elleszünk a Jolánkával, aztán majd utánad megyünk.

KGB: Nem lépek le, Béla! Tirpákbokrétásnak szüksége van rám!

B, Jf: Egy lószart van, Berci.

KGB: Nem lépek le, mert Prosztó beleröhögne a képembe!

B, Jf: Már mindenki beleröhög, Berci!

KGB: Nem lépek le, te lépsz le, Béla.

B, Jf: Mivan?? Én?? Kurva jó büfét csinálunk a Jolánnal! Azért járnak az emberek a kultúrba! Nem fogok most lelépni!

KGB: Hagyjuk a süket dumát, Béla. Lelépsz, különben rád küldöm a Pistát.

B, Jf: Szemét állat!

KGB: Lelépsz, de a büfé tulaja maradsz, Jolánka helyett felvesszük Arankát, pár széket visszahozunk, és meghívjuk a Fájör együttest a falunapokra. Akkor egy kicsit lecsendesednek a népek, és lesz időm újratárgyalni azt a szerződést a Bazsarózsával.

B, Jf: De mit mondunk a falunak?

KGB: Te azt mondod, hogy én vagyok a szar, én azt mondom, hogy te. Összeveszünk. Ezzel ellesznek valameddig. Időre van szükségem, és ez az egyetlen megoldás, különben Prosztó ránk küldi a rockereit megint.

B, Jf: Rendben. A hitelesség kedvéért mindenesetre jól pofánverlek majd, remélem, megérted.
Nem lesz harag, ugyebár.

KGB: Kabbe, Béla

B, Jf: Székesberci, a baromarcú. Na csá.

2 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bazdmeg, Bela.
Az orrom vere eleredt a pofontol, Tirpakbokretas viszont tovabbra is rohog.
Azt mondjak, kamu az egesz es a szekeket akarjak.

Bela, muszaj lesz betornom az orrod. Maskepp nem hiszik el.

Gizike írta...

Tegyen rá marhahúst, hányszor mondjam még?
A rockerek is keresték már magát.
Mindig így szervezi az összeesküvéseit?