2008. április 17.

Prosztó M. Beléndek
Rémróka

Az a baj a hülyemagyarokkal, hogy nem érzik a kapitalizmus ízét.

Ide most írtam egy hosszas fejtegetést arról, hogy az állam rossz gazda, nincs ingyen ebéd és egy elitnek elég is ennyit felismernie. De aztán kitöröltem, mert felidegeltem magam azon, hogy mennyi élhetetlen proli van ebben a kurva országban.

Hagyjatok is békén, nem vagyok hangulatban, EBITDA cashflow van nálam, és nem félek használni.

Most csak így annyit, hogy árnyékkormány kell.
Valahol logikus, az árnyékszék adott hozzá.

5 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hagyjuk a prolikat, Beléndek.
Kár beléjük az Igazság.
Viszont nekünk, az Eliteknek ismételegtheti. Ebben a hülyék által uralt világban jól esne, ha az Igazságot újta és újra elmondanák. A zsongása megnyugtatna.

nincsingyenebédnincsingyenebédnincsingy ....

tölgy írta...

Na, de alkudni sem lehet, alkudni sem lehet, alkudni sem lehet?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az alku, Tolgy ur, egy backward, balkani szokas. Elitek nem uzik.

Legfeljebb a tozsden.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Belendek, ezt maganak hoztam.
http://index.hu/velemeny/olvir/varga0415/
Nevtelen szerzo okoskodik.

Kepzelje, az eredendo bunt a Fidesz kovette el. Ok a fobunosok. Na jo, Medgyessy is. Orban es Medgyessy.

A Feri, az nem.

Az elit nem adja fel, az utolso toltenyig harcol.

Prosztó M. Beléndek írta...

Olvastam, megmosolyogtató.
Egyben szánalmas is, persze.