2008. április 28.

Prosztó M. Beléndek
Három napos munkahét, jee-jee-jee

Mostanában nekem is van egy álmom. Na jó, több, de a disznóságokat hagyjuk. Szóval, van egy álmom. Sikeres kisebbségi kormányzás.

Ám, van egy probléma.

Az érdekeit fel nem fogó néppel hova lehet jutni? Sehová.

Ugye-ugye, hogy felértékelődik ilyenkor a népnevelés, a szemléletformálás?

És pont ilyenkor ér véget a Molett Lépvesék. Amikor ekkora szükség van a könnyed, lényegretörő, leegyszerűsített, ámbár a nagy társadalmi kérdéseket mindig helyén kezelő médiatermékekre.
Ez pedig egy korrupt mormota.


Fogalmam sincs, hogy jutnak eszembe ilyenek ilyen hülyeségek ebben a kisebbségi kormányzással megvert, vészterhes időszakban.

17 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nezze, Proszto.
Ha nep nem gondolkozik, attol meg nem hatralhat vissza Multba ez a kurvaorszag, nemde?

Majd mi gondolkozunk a nep helyett. Nem kis szellemi kapacitas kell ehhez, de hat van doszta. Foleg nekem.

Majd en gondolkozom a fejlesztesi penzek elosztasarol a nep helyett, maga pedig gondolkodjon, mi legyen a mormotakkal.

Nem akar egy konferenciat szervezni a mormotak helyzeterol? Nesze, itt egy kis mogyoro, szervezze meg ebbol.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hat, Proszto, ez egy nagyon komoly iras, amit belinkelt.

Remelem, erti a lenyeget?

El lehet innen menni. Es ez jo.

Prosztó M. Beléndek írta...

Eléggé nehezen értettem meg, pedig kétszer is kisilabizáltam az írást.

Ejha, magasztos dolog lehet elitnek lenni és kurva jó politikát csinálni.

Szeretni a versenyt. Nagyon.

A korrupt mormota meg egyszerűen tetszik, még véletlenül sem célzásként tettem be, mert mondjuk, mekkora szemétség lenne már valakire azt mondani, hogy idétlen rágcsáló feje van és egyébként egy korrupt balfasz.

De a mogyoró kell.

Névtelen írta...

Uraim!
A globális klímaváltozás miatt teljes joggal mondhattam, hogy a tavasz itt qqcskál a sarkon. Hogy ezért volt pofám pénzt elfogani, pofazacskócskámba illatos füvet tömni, nézzék, a lelkiismeretem tiszta. Meghurcoltak, de kibírom. Tényleg korábban köszöntött be a tavasz. Sőt. Tél sem volt.

PS: a mókus eszik mogyorót, nem én. Ahol én élek, ott nincs mogyoró.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Esterhazy regivagasu elit.
O nem szereti a versenyt. O az egyenloseget szereti. Megirta mar Marx is a tutit, ot kell elolvasni.

A romanoknak pedig volt eszuk es elmentek ketmillionyian. Most nekik jo, nem ugy, mint a hulyemagyaroknak.

A foci pedig a szabadsag szimboluma.

Tetszik a mormotaja.

Gizike írta...

HÁHá!
"http://index.hu/politika/belfold/szab6693/"

Látja, KGB milyen sokra viheti egy tornatanár, ha nem iszik?
Gondolkozzon el ezen!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mar elgondolkoztam.
Kotrogepkezeloi kepesitesem lesz az elso lepcso a miniszterelnoki szekhez.

Prosztó M. Beléndek írta...

Már megint ki ez a Szabó Imre?

Ez nem valami kirakatfasiszta volt néhány éve?

Névtelen írta...

Jajj nekem... ha valaki azért lesz környezetvédelmi ministráns, mert az isiben ő volt a Mókus Őrsben a virágpréselő, akkor egy lyukas mogyorót nem adok a fajunk fennmaradásáért. Költözöm a Tátrába... :(=

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hello, mormarita, orulok, hogy bemutatkozott. A kivansagom az lenne, hogy az idegeskedest ezuttal mellozzuk. Megigeri nekem, tavaszkoszonto allatka?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, Proszto.
Az egy masik Szabo volt.

Prosztó M. Beléndek írta...

Elnézést.
El vagyok tévelyedve.

De mélységesen elítélem és elhatárolódom.

Akármitől is, de el.

Gizike írta...

Mfha
Már megint behülyítette valaki magát ezzel a kotrógépkezeléssel, soha a büdös életbe nem lesz magából miniszter.
Kotrógépkezelőként legfeljebb valami államtitkári posztot tud megcsípni a kevésbé zsírosak közül.
Miért nem inkább virágkötészettel foglalkozik? Akkor be lehetne csúsztatni magát a kulturális tárcához v. a környezetvédelemhez.
De béna maga.
És a virágkötészet illene is a megjelenéséhez.

Gizike írta...

pffh.
Fenntartom a jogomat a hülyeségek kommentálására!

tölgy írta...

Tulajdonképpen a Tirpákbokrétás is az állami csöcsön lóg.
Mert ha az nem támogatja bizonyos "Mester" alkotótevékenységét, akkor nehéz helyzetbe jutnak magik.
Teccik, nem teccik, az elit nélkül magi se nem vannak.

tölgy írta...

A linkelt beszélgetésben az Író azt mondja Marxot kéne olvasni, majd meg is mondja, hogy mit Marx: a kapitalizmusban szükségszerű a szegénység.
Hát, kérem, ezért Iró úr úgy megbukna egy BA vizsgán, hogy rögtön fasizmust kiáltana! A műveletlen megmondóember. Király!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tölgy, én nem értem, mi a baj. Hosszas beszélgetéseket folytatok egy kommunistával, az szokta nekem mondani, hogy a kapitalizmusban csak nyomor van. Most az író úr is megismételte.

Miért, magának mi a baja a kommunizmussal?

Az állami csecset pedig vissza kell utasítsam. A Mestert az Index hirdetői tartják el. Mert megérdemli!