2007. április 6.

tirpak-admin
Hot&Tóta A. Lajos: Fejre igazítás


Sokáig azt hittem, a Mester egy fasz. Ám ma reggel megvilágosodtam. Nem fasz, csak megőrült. A fasz, az ugyanis tudja, hogy mit csinál, csak azt nem tudja, hogy amit csinál, az faszság. A Mester azonban már nem tudja, hogy mit csinál, és erre a közelmúlt rengeteg ékes bizonyítékának megerősítéseként ma EZT postázta.

Hozzátenni ehhez nincs mit, elvenni meg nem lehet belőle.

Az a gyanúm, hogy ekkora hatékonysággal nagyon kevés ember nullázta le magát ilyen rövid idő leforgása alatt. Kimondottan tehetséges, újszerű, érdekes figurából vált mind tartalmilag, mind formailag nímanddá. A szemünk láttára. Teszi mindezt úgy, hogy isten tudja, miért, semmi perc alatt dob oda mindent, amit elért. Valaha volt stílust, egyedi hangot, ötletes tartalmat – és ami nem mindegy, emberi méltóságot. Másokét is, de a sajátját leginkább. Kétlem, hogy ez megfizethető, azt gyanítom, ezt a saját szakállára teszi, borzasztóan félreértelmezve a világot, és benne önmagát. Azaz a helyét.

Ehhez pedig nem elég a faszság. Ehhez őrület kell. Őrült beszéd.

De van benne rendszer.

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Swen!
Baraka!
Jós vagyok!
Megjósoltam az előző blogbejegyzésben a Mester postját!

Kérem az elismeréseket, a virágkoszorúkat és a nagyvagygammabé üziket!

Gyorsan-gyorsan!
2007. április 6. 11:29
Prosztó M. Beléndek írta...

Miért őrült?

Szerintem szimplán fasz.

Ugyanezt csinálta eddig is, én nem is értem mi a baj.
2007. április 6. 11:40
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Szerintem szép lassan bontakoznak ki az őrület jelei. De lehet, hogy csak megártott nekem a sok neurológiai intenzív.
2007. április 6. 11:45
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Épp ellenkezőleg, KGB. Nem azt írta, hogy megőrült. Ön tévedett, illetve inkább azt mondanám, hogy kicsit le van maradva.
2007. április 6. 11:48
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Helyesbített volna a Mester?
Hogy Orbán nem őrült, hanem egy fasz?
Effektíve beismeri a tévedését?

Történelmi pillanat!
2007. április 6. 12:17
baraka írta...

Ha megírtad, ha nem ( megírtad:) nagy vagy Gammabé !!!!! Király vagy!!
2007. április 6. 12:35
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Igen, igen!
Én vagyok a Király!!!
Baraka is megmondta!!!

Nemkirályok, lehet felnézni rám.
2007. április 6. 12:37
baraka írta...

( csak azért nem szórtam rád rózsaszirmokat és nem lelkendeztem tovább, mert Höndör megint az arcomba vágná, hogy magamról beszélek:) és kitiltana újból. de úgyis visszajövök, ha hívsz, gammabé.)
2007. április 6. 12:38
Hallgatag Drugics írta...

No, kedves reformer, ma ki faszozik éppen...? Miből lesz a cserebogár.
2007. április 6. 12:43
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ó, gyere!
Gyere, Baraka!
Ne akadályozzon egy undok Höndör!
Méghogy kitiltani?
Nem is tudja megcsinálni, amíg meg nem mondom neki, hogy kell.
2007. április 6. 12:48
baraka írta...

Most olvasom a Tóta posztot. Őrület, komolyan. Csak te hozol egy kis napsütést a mai napomba, gammabé:) A Mester megőrült teljesen asszem.
2007. április 6. 12:50
reformer írta...

Az tök nem igazságos, hogy a Baraka az unalmas, humortalan és idegesítő stílusú Bertalanra szór virágszirmokat, miközben a faszt pedig én jósoltam meg. Elegem van az elnyomatásból, a másodrangú blogoló státuszából! Kommentelés helyett posztokat akarok írni!
2007. április 6. 12:50
Höndör B Margit írta...

"Nem is tudja megcsinálni, amíg meg nem mondom neki, hogy kell."

He?
Sokat ugrál, magát törlöm! Nemcsak szájon!
Rózsaszirmok, mi?
Még jó hogy kisrigók nincsenek.
2007. április 6. 12:53
reformer írta...

Te is napsütést hozol a napomba, Baraka. Gammabé írása fos, én jobbat tudnék írni nála, ha ezzel bevágódhatnék nálad.
2007. április 6. 12:55
baraka írta...

Reformer, ájjon ide mellém és magának is jut a rózsasziromból:) Tudja, minden rólam szól, az egész életem rólam szól de ezzel mára le is vettem magam a műsorról, csak magukról beszélek ezentúl. Höndörböndörke tegnap úgy jártam, hogy megnyitottam ezt az oldalt , elémugrott a windows media playerem és megszólalt egy szerelmes dal. Nem vicc, hóttkomoly. Maguk rakták be nekem, ugye. Remélem, gammabé:)
2007. április 6. 12:57
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

reformer said...
"Te is napsütést hozol a napomba, Baraka. Gammabé írása fos, én jobbat tudnék írni nála, ha ezzel bevágódhatnék nálad."

Hé, haver!
Azért a pofátlanságnak is van határa!
Mi egymással beszélgettünk Barakával, te meg piszkoskodsz itt?
Csak a szád nagy, néhány mondatos benyögéseid voltak eddig itt, én pedig komoly postokat írtam.

Majd ha te is eljutsz a szintemre, akkor talán téged is dicsérni fog Baraka. Jól esik, mintha hájjal kenegetnének. Addig azonban lehet meghunyászkodni, tökfej.
2007. április 6. 12:58
baraka írta...

Reformer, máris bevágódtál:) Imádom az ilyen bevágódásos dolgokat:) Majd te megvécc ha Höndör besokall tőlem. Ugyanis ostoba vagyok és ez némelyeket támadásra késztet. Szerencsére téged nem:)
2007. április 6. 12:59
reformer írta...

Én raktam be a szerelmes dalt, csak neked, Baraka. Gammabé egy tuskó ehhez, őt csak a hentesárui érdeklik.
2007. április 6. 12:59
reformer írta...

Ez olyan romantikus, hogy én megvédjem a kis Barakát az ellenszenves Höndör ellen. Természetesen, számíthatsz rám.

Höndör, ne merd Barakát bántani. Velem gyűlik meg a bajod!
2007. április 6. 13:02
baraka írta...

Imádlak, Gammabé. Nagyon szexi posztokat írsz. Evezzünk komolyabb vizekre, mert akaratomon kívül felbosszantom Höndörkét, pedig csak kurva jó kedvem van - mint mindig - mert sok napot itthon lehet lenni. Szóval találja ki kedves Gammabé és kedves Reformer, hogy a Mester legközelebbi posztja mi lesz? Lehet tippelni, a győztest elviszem kirándulni. Vagy sielni, vagy úszni, vagy bringázni. tetszés szerint.
2007. április 6. 13:02
Höndör B Margit írta...

Kemény gyerek vagy, reformer. Bírom az ilyet. Kérsz egy sört?
2007. április 6. 13:03
baraka írta...

Köszönöm, reformer:) szóval te raktad be. Hihhetetlen.
2007. április 6. 13:04
reformer írta...

Nem kell a söröd. Bántottad a Barakát. Kérj tőle bocsánatot.
2007. április 6. 13:07
baraka írta...

Jujj ne provokáld őt, reformer, mert én iszom meg a levét. ma még nem küldött el a francba és szeretném, ha ez így is maradna. Jó leszek.
2007. április 6. 13:09
reformer írta...

Kitalálom a Mester legközelebbi posztját. Arról fog szólni, hogy utálja a sok hülye vallási ünnepet az idióta mese miatt (méghogy harmadnapra feltámadt), de mégis jók ezek, mert lehet sonkát zabálni és Civilization-t játszani. Csak a fehérlófiát kell elfelejteni és máris tiszta haszon.
2007. április 6. 13:09
baraka írta...

Van benne valami:) Ez is lehet. Többiek? csak be ne nézzen ide a Mester, mert akkor szándékosan mást ír majd. Annyi mondanivalója van.
2007. április 6. 13:11
reformer írta...

Nem bánthat téged. Inkább velem kezdjen ki, mint veled. Leordítom Höndört, ha bunkózni próbál.
2007. április 6. 13:12
nagykalapács írta...

Szerintem végre megírja az annyira várt cikkét Európa lelkéről. Azt fogja írni, hogy Európának ma nincs lelke, de lehetne, ha összeurópai nukleáris csapásmérő erő jöhetne létre, amire minden európai nemzet büszke lehet. Egy csapásra atomhatalom lenne Magyarországból! Bisztrai István főhadnagy egészen a piros gomb kezeléséig is eljut és elmeséli a bulvárlapnak, hogy néha, amikor nagyon elkeseredett, már-már megnyomja a gombot, de eddig mindig visszatartotta magát.

Ilyesmit fog írni.
2007. április 6. 13:16
baraka írta...

Ez is jó, nagykalapács. Biztos, hogy a lélekhez be fogja csempészni a neutronbombát, vagy legalább egy mákszemnyi tankot.

Reformer, jó, de csak óvatosan:) Időnként elhallgatok egy időre, hogy ne legyen sok belőlem, nagyon szeretnék megfelelni Höndörnek, mert alapjában véve nem vagyok rossz ember, csak egy picit ostoba. Tőlük tudom. Höndörtől meg lajostól.
2007. április 6. 13:20
Hallgatag Drugics írta...

és máris tiszta haszon

Úgy érti, faszon?
2007. április 6. 14:10
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Azoknak, akik esetleg eddig hitetlenkedtek:

"Dübörög a kurvareform, de lassulhat a kurva reform."

Az EREDETI ITT.
2007. április 6. 15:17
reforner írta...

Még akarok belőled, Baraka!
Még, még!
Höndörnek nem kell megfelelni.
Ki az a Höndör?
Ki?
2007. április 6. 15:22
baraka írta...

Hogy ki Höndör? Ő a főblogger. Ő az Isten.
2007. április 6. 16:30
reformer írta...

Főblogger! Mit jelent az, hogy főblogger? Az ő neve van körös-körül mindenhol és időnként ír ide. Ennyit jelent. Most én is blogger leszek és én is érek majd annyit, mint ő.
2007. április 6. 19:18
baraka írta...

Reformer smilyen blogod lesz? Miről fogsz írni? Írj a tavaszról meg a kisrigókról, Höndör nagyon szereti:) Utána hozzád megyek feleségül ha felnövök. Jujj, ez már megint rólam szól. Akkor margit hozzád megy feleségül:) Na így már jó.
2007. április 6. 22:06
reformer írta...

Erre a blogra fogok blogolni és kemény közéleti témákat veszek elő. Ezekkel Höndör nem mer foglalkozni, mert fél Prosztótól, akit a pártok pénzelnek.

Itt az ideje, hogy követeljem a blogolási jogomat!
2007. április 6. 22:18
baraka írta...

Követeld, olvasni foglak és nagyon várom:) Holnap már lesz posztod?
2007. április 6. 22:27
reformer írta...

Igen, egy poszton gondolkozom, amelyben leleplezem a nagyobb napilapok és az elmebetegeket kezelő intézet összefonódását. Az intézet éhbérért ad kölcsön elmebetegeket a nagyobb médiumoknak, mint újságírókat. Azok pedig örülnek az olcsón vett munkaerőnek és nem törődnek azzal, hogy az elmebetegség időnként kiütközik a cikkekben.

Óriási leleplezés lesz!
2007. április 6. 23:06
baraka írta...

Jól hangzik:) De minden médiumot vegyen bele, kedves reformer ( muszáj magázódnunk, mióta bloggerré léptette elő magát) nehogy részrehajlással vagy elfogultsággal vádolják. Vegyen példát a Mesterről,ő igazságosan beszól minden pártnak és minden pártvezetőnek. tegyen maga is így.
2007. április 6. 23:40
smear írta...

boldog nyulat
2007. április 6. 23:49
reformer írta...

A Mester az én példaképem, őmiatta akarok blogger lenni. Egyszer majd nekem is lesz egy énblogom, mint neki van. Nagy forgalmú énblogom, ahol reklámozhatom Gyurcsány Ferenc blogját!

Addig azonban még sokat kell dolgoznom. Ez a blog itt az első lépés. Csak tudnám, Höndör miért szőrözik annyit a meghívóval. Még mindig nem érkezett meg.
2007. április 6. 23:57
baraka írta...

Majd küldi hamarosaan, addig csak írja a piszkozatokat szaporán, a téma az utcán és a Mester blogjában hever. És én már nagyon várom, mint mondtam:) Gammabé után magát szeretem a legjobban. És Höndört meg Beléndeket is.

Smear, boldog nyúl nincs is. Mind boldogtalan. Különösen húsvétkor.
2007. április 7. 0:01
smear írta...

én láttam már boldog nyulat:

ímhol

boldog nyúl akarok lenni. különösen húsvétkor.
2007. április 7. 0:17
baraka írta...

sajnálom a nyulakat és minden egyéb állatot is.
2007. április 7. 0:21
smear írta...

fajtársaim nevében, köszönöm :)
2007. április 7. 0:22
baraka írta...

:)
2007. április 7. 0:26