2007. április 4.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Majd megmondom én, ki a felelős



Elitek, április 4 van. Elnézegetve az olvasottsági statisztikáinkat, a legtöbb közületek nem is tudja, mi volt itt. Vagy pedig olyan történelemhamisító nézeteket olvashatott, hogy megszállás történt.

Na, pontosítsuk csak egy kicsit!

Tudjátok, ki miatt terjedt el a felszabadítás dolog, ki miatt kellett Sztálin kantátát énekelni április 4.-én? Eltaláltátok, a zsidók miatt. Nekik volt felszabadulás, mert végre elmentek, akik irtották őket. Azt hiszem, a sejtetésből elég ennyi, nem kellene, hogy tovább baszogassanak holmi explicit kijelentések miatt.

A többi a ti dolgotok, elitek.

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Elitek!
A zsidózással óvatosan! Figyeljetek, hogy csinálom!
2007. április 4. 11:41
Höndör B Margit írta...

Á, maga nem is jóindulatú.
Maga félreérti a Mester mélyelemzését.
2007. április 4. 11:42
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Höndör B Margit hat gesagt...
"Á, maga nem is jóindulatú."

Ez szíven szúrt. Én, akit Kovátsch Jóindulatú Bertalannak vagy Jóindulatú Gamma Bertalannak is ismernek, én ne lennék jóindulatú?

Jóindulatú vagyok.

"Maga félreérti a Mester mélyelemzését."

A legnagyobb jóindulattal olvastam. Esetleg a Mester nem tud írni és nem jön rá, mit jelent a szövege? El se tudom képzelni, hogy ez így legyen.
2007. április 4. 11:46
Névtelen írta...

Nem akarnak a buzi Hajdú Péterről is írni? Hogy én mennyire utálom...igaz, nem az írott sajtóban pusztít, de hátha.

nem írom oda mindig, hogy egy kis pöcs, pöcs maguknak úgyis mindenki, aki nem maguk
2007. április 4. 11:57
Höndör B Margit írta...

"pöcs maguknak úgyis mindenki, aki nem maguk"
Ez így van.
Na látja, pöcsi, ha így folytatja, még fütyi is lehet magából. Gratullálok
Hehe. Méghogy rövid i.
2007. április 4. 12:11
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Nem akarnak a buzi Hajdú Péterről is írni?"

Hallgatom, meséljen.
Ki az a Hajdú Péter?
Ő is közéleti megmondásban utazik?
2007. április 4. 12:12
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"nem írom oda mindig, hogy egy kis pöcs, pöcs maguknak úgyis mindenki, aki nem maguk"

Tényleg így lenne?
Van Höndör, aki ezt gondolja, de ő szélsőséges.
Én csak a lakosság kábé feléről gondolom, hogy kis pöcs.
2007. április 4. 12:14
Névtelen írta...

Gratullálok. Margit, margit. Gratullálokk. Így.
2007. április 4. 12:47
Névtelen írta...

Hajdú Péter egy tévés pöcs. Nyál, undormány.
2007. április 4. 12:52
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Hajdú Péter egy tévés pöcs. Nyál, undormány."

Régebben egész nap a tévén lógtam, amióta azonban megtudtam, hogy a Mester sose néz tévét, eladtam a készüléket.

Azóta blogolok.
2007. április 4. 14:17
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Gratullálok. Margit, margit. Gratullálokk. Így. "

Ne cseszegesse már Margitot a helyesírási hibákért, már az is szép dolog, hogy az esetek nagy százalékában eltalálja a megfelelő billentyűt. Általában részeg és nagy sonka kezei vannak.
2007. április 4. 14:18
Névtelen írta...

Maguk mind részegesek? Prosztót is nemrég szedték ki az asztal alól. A Mester nem néz tévét? Ezt honnan szedi?
2007. április 4. 14:21
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Maguk mind részegesek? Prosztót is nemrég szedték ki az asztal alól."

Nem, csak Höndör a részeges, mi csak sokat iszunk. A Mester tiszteletére, természetesen.

"A Mester nem néz tévét? Ezt honnan szedi?"

Egy kommentben írta, most nem keresem ki. Azt mondta, ezért nem ír médiakritikát.

Nem tud megfogni, mi mindent tudunk a Mesterről. Azért vagyunk rajongók.
2007. április 4. 14:27
Névtelen írta...

Milyen hülyeség, rajongónak lenni. Gyerekes idiótaság. Nem emlékszem a Mester szavára, de inkább filmkritikát nem ír. Mintha azt mondta volna. Bár a háborús filmeket nagyon szereti, különös vonzódása van a tankokhoz, mint tudjuk. Fetisizálja a tankokat szinte. Biztos tart az ágyában egy-kettőt és azokkal alszik el meg a macival.
2007. április 4. 14:32
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Milyen hülyeség, rajongónak lenni. Gyerekes idiótaság. Nem emlékszem a Mester szavára, de inkább filmkritikát nem ír."

Mi van, maga is egy rajongó?
Szerintem csak egy wannabe rajongó.
Ha kikeresem a tévés dolgot, vállalja, hogy egy héten keresztül naponta háromszor beszól Höndörnek?

Lássuk, van-e vér a pucájában.
2007. április 4. 14:38
Névtelen írta...

Vállalom. És mit mondjak neki? Dehogy vagyok rajongó,wannabe meg főleg nem vagyok. Egy kis pöcs vagyok,maguk mondták. Igazuk lehet. de ha jól csinálom, még fütyi is lehet belőlem. A karrier lehetősége azé' fontos.
2007. április 4. 14:40
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Vállalom. És mit mondjak neki? "

Na várjunk csak.
Az nem ér, hogy én kihalászom a referenciát, erre maga arra hivatkozik, hogy nem tud beszólni, mert nem tudja, hogyan kell.

Tartson egy demót, hogy meggyőzzőn, érdemes dolgoznom.
2007. április 4. 14:44
Névtelen írta...

Akkor rajta: ööööööö...izé....így nem megy. Majd ha höndör mond valamit, akkor arra válaszolva jól beszólok. Aztán mondhatja, hogy neszójjábe, mégis be fogok szólni nap mint nap. Háromszor is. Jó lesz így???
2007. április 4. 14:49
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"Aztán mondhatja, hogy neszójjábe, mégis be fogok szólni nap mint nap. Háromszor is. Jó lesz így???"

Na jó, kikeresem. De aztán beszólni ám!
2007. április 4. 14:59
Prosztó M. Beléndek írta...

Én nem vagyok pöcs.

Nagy fasz inkább.

De lehetk disznó is. Azok intelligensek és jól el lehet velük beszélgetni.

Erről jut eszembe, lemondott dr. Molnár, az egyik reménységünk, hallották?

Most mi lesz, megállnak a reformok, a pénzéhes orvostársadalom és dr. Mikola martalékává leszünk???

Kicsit sírok.
2007. április 4. 16:14
Névtelen írta...

Megjöttem, gondolom hiányoztam. Valaki monnya meg, most kit kell utálni? Molnár lemondott, még ki monnyon le? Molnár akkor jó ember volt ha lemondott? Jót akart? Csak keresztbe tettek neki? Akkor mostantól nem lesz vizitdíj. de nekem az előbb fizetni kellett, menjek és kérjem vissza?

Nagyon sírok majdnem.
2007. április 4. 16:54
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Még mindig keresem azt a rohadt TótaW kommentárt.

Regarding Molnár.

Azt gyanítom, nem ment át a több-biztosítós rendszer és Molnár azt mondta, hogy akkor ő nem folytatja.

Molnár mondása tény, az első állítás feltételezés.
2007. április 4. 16:55
Névtelen írta...

Ne keresse, inkább monnya el, jó lesz-e a több-biztosítós rencer. Írja meg. Holnap úgyis ez lesz Tóta posztja, írják meg maguk előre és hasonlítsuk össze. Elhiszem inkább hogy a Mester nem néz tévét, csak ne keresgéljen már, van magának egyéb dolga. Mikor ilyen vészterhes időket élünk.
2007. április 4. 17:06
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Névtelen hat gesagt...
"Ne keresse, inkább monnya el, jó lesz-e a több-biztosítós rencer. Írja meg."

Hö.
Veszélyes pálya.
Az a baj, hogy most elmegyek Internet-közelből és ma este már nem tudok írni.
Ha csak a stílust hozom, az elég?
Mert azt tudom, hogy TótaW a több-biztosítós rendszer mellett érvelne, de hogy milyen érvekkel, azt nem találhatom ki. A szabadság benne lesz, az biztos.
2007. április 4. 18:57
Névtelen írta...

Már nem aktuális a téma. Nem emiatt mondott le Molnár, hanem azért, mert gyomorrákos. Most olvastam a Tóta blogban. Tótawé pedig nem lesz olyan ízléstelen, hogy erről írjon posztot.

Vizitdíj ide vagy oda, sajnálom a pasit. Ő is ( hehe jól írtam:) )emberből van.
2007. április 4. 20:32