2007. április 13.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Idegen tollak

Egy másik blog cikkét ajánlom a Mester iránt mohón érdeklődő rajongóknak.

Apuska, a hősi blogáruló blogja
2007. április 12., csütörtök: Tóta W. a Zisten.


Köszönjük Apuskának, hogy hozzájárult az először ezen a blogon megjelent videó terjesztéséhez! Vigyétek az örömhírt, csak örülünk neki!

Kedvcsináló:
Soha nem hitte volna, hogy a jegyzetekről blogformára átállás ennyi időszükségleti plusszal jár. Hiába, lelkiismeretes. Éjjelente nyugiban ír, jellemzően közéleti, bel- és világpolitikai témákban - utazni nem szeret, véleményét a világról napi lapszemléjéből nyeri -, minden kommentet olvas, érdekli, alig-alig moderál, bár néha egy-egy "trollt" kivesz, miközben baromira tetszik neki, hogy a hozzá befutó sokszor értelmes véleményeket más is látja, s ettől az egész interaktívvá lesz. Ám az olvasók ezt többnek hiszik, mint ami. Rendszeres műsort követelnek, a cenzúra eltörlését, válaszokat - mintha nekik bárminemű jogaik lennének, bezzeg Árpádnak meg kötelessége. Nem. "Végül is ez egy házibuli, ahol ő a házigazda."

Sajnos a Mester az általunk felfedett árulókról nem beszélt, pedig itt és itt lelepleztük őket. Lehet, hogy őt is zavarja a sunyik tevékenysége.

Elitek! Előre Apuska blogjára a többi érdekes részletért!

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Egy kommentár Apuska blogján.

az meg nemtom szerintem szomorú, hogy az eljövetelből még lehet kapni, pedig a piacra dobásakor azt mondták róla, hogy most vagy soha, mert csak 5000 db ot nyomtak, ez sem volt igaz? én nem a totárol mondtam, hogy basszameg az isten, csak a cimről, én birom az ő dumáját, mégha gyakran felszines is
ford | 07.04.13 - 12:57 pm | #
2007. április 13. 16:01
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Apuska nem komplett. Nincsen ki a négy kereke neki.
2007. április 13. 16:07
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Ez elkeserítő, KGB. Maga is olvasta, nem?

"Már-már alázóan gyér érdeklődés mellett,"

"szülei azért tanították meg olvasni, hogy kösse már le magát a gyerek, akkor kevesebbet kell pesztrálni - és ez be is jött"


"ő "fogodzók" nélkül alkot egy teljes egészet, mint maga az Isten."

"fiának jó apja szeretne lenni, a jelenleginél több időt foglalkozni vele, és még azt is reméli, nem lesz buzi"

"A haderő a történelem váza, és csak erre épül a civilizáció vékony hártyája"

"Hiába, lelkiismeretes."


Hűbazz.
2007. április 13. 17:02
swen írta...

Azért volt gyér az érdeklődés, mert egy korábbi időpontra volt meghirdetve a program, csak akkor a Mester beteg volt. Elhalasztották, de az újabb időpontot a figyelmetlen szemlélő már nem vette észre. Ez van.
2007. április 13. 17:47
Höndör B Margit írta...

"Azért volt gyér az érdeklődés, mert egy korábbi időpontra volt meghirdetve a program, csak akkor a Mester beteg volt."
Ó, hát persze.
Tömegek vonultak csalódottan haza aznap, többen vízbe ölték magukat. Ez lehet az ok, semmi más.
2007. április 13. 19:00
Höndör B Margit írta...

Nem értem, mit kekeckedik, Lajos, már régóta mondom, hogy Árpi az isten. Ugye nem valamiféle ellenérzésének mert itt teret adni?
2007. április 13. 19:02
Höndör B Margit írta...

""mi a faszt kezdene egy kislánnyal"

Anyád, Árpi, igen, igen, szeretlek, Árpi!

Árpi, a magyar apa.
2007. április 13. 19:04
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Olyan nem mernék, nem vagyok én olyan bátor, instállom nacsasasszony, csókolom a kezsitlábát. Meg vak se.
2007. április 13. 19:06
Hot&Tóta A. Lajos írta...

A nők másodrendű állampolgárok, Margit. Nem tudta? Pedig az általam belinkelt cikkben Attila világosan megmondta:

"Jól televertük gecivel az egész estét és az arcát" - nosztalgiázik Attila. A fiatalember volt már nős, de nem azért vált el a felségétől, hogy spriccpartikra járkálhasson, hanem mert megváltozott az asszony. Például nem akart eleget szexelni, amire pedig minden egészséges férfinak szüksége van. Ahogyan spriccpartira is.

Azért jók az ilyen gangbangek (gangbang: vagyis amikor több vadidegen férfi párzik egy nővel) mert a férfi itt érezheti igazán az erejét, a hatalmát" - magyarázza Attila két szopatás közti szünetben.

"Nincs demokrácia, férfiuralom van!" - összegzi életfilozófiája lényegét a fiatalember, majd kifejti: "A férfinak mindig többet szabad, mert mindig a férfi irányít. Ezek alaptörvények. A nő elsődleges dolga, hogy a férfit kielégítse - tudjuk meg Attilától.

FORRÁS
2007. április 13. 19:09
Höndör B Margit írta...

Aham.

Nem egészen erre gondoltam.:)
Egyébként is csak egy érzés, amit nem is tudok igazán megfogalmazni...szóval adva van egy friss apa egy 4 hónapos kis csecsemővel, és egy gyerekekkel kapcsolatos kérdésre úgy válaszol, hogy mi a faszt kezdenék vele...hm.
2007. április 13. 19:15
Höndör B Margit írta...

"Olyan nem mernék, nem vagyok én olyan bátor, instállom nacsasasszony, csókolom a kezsitlábát"

Elfogadom a válaSZT.:)

"Meg vak se."
Ja, ja, tudom, hanem fotómodell.:))
2007. április 13. 19:17
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Hámégcsakasse.

Ezek egyébként a társkeresős élményeim. Ott volt jellemző, hogy három dologra gondoltak a hölgyvendégek:

a) a képeken nem én vagyok
b) ha én vagyok a képeken, akkor nem én írok
c) nekem tuti csak kefélésre kell egy nő

Ezek egyikéről sem értettem sosem, hogy miből következik.
2007. április 13. 19:24
Höndör B Margit írta...

A szépségéből, Lajos, mi másból?
2007. április 13. 19:25
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Életemben nem voltam szép, kikérem magamnak. És ezt most speciel komolyan gondolom, de ezt maga is tudja.
2007. április 13. 19:27
Höndör B Margit írta...

Ne szerénykedjen, Lajos. Maga szép, és kész. Szerintem erős is!
Azt a hülye púpot meg simán le tudják már szedni, azon ne aggodalmaskodjon.
2007. április 13. 19:31
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Hát jó, nem vitatkozom. Úgy látom, felesleges volna. :-)
2007. április 13. 19:39
staropramen írta...

Közben elég jól definiálták itten, hogy mi is az a bukkake party.
2007. április 13. 20:00
Hallgatag Drugics írta...

Mibő' következik, há' a Fotosoppbó'. Há' nem?
2007. április 16. 18:26