2007. április 12.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: A törvények szelleme


Tolvajok, betörők, rablógyilkosok! Ezek grasszálnak ebben a hányásába fulladt országban. Valljátok be ti is, egyáltalán nem kedves olvasóim, tesztek ti nagy ívben a törvényre. Egy kis adócsalás, az jól esik, úgy-e? Hát ne essen jól, mert lopás az, kis barátom. Ha életidegen is a törvény, be kell tartani. Majd ha jól lesittelnének közületek néhányat, sőt, akár fel is akasztanának, akkor majd rájönnétek, hogy vége a balkánozásnak és euroatlanti irányultság van.

Tudjátok, az a baj, hogy hasonló a hasonlónak örül. Mondhatni ganajtúróbogarak a szarkupacban megértik egymást. Ti is olyan politikusokat választotok, akik úgy lopnak, mint ti. Nem tűnt fel, hogy ezek a politikusok lopnak? Naná, hogy feltűnt, de nektek jó így. Én is lopok, ők is lopnak, megértjük egymást. De ennek vége, lófaszjancsik, majd én innen, ennek a blognak az erkölcsi magasáról olvasom a fejetekre bűnöző voltotokat.

Bűnözők vagytok. Amíg be nem tartjátok a törvényeket, bűnözők. Fúj, ennyi rohadt bűnöző hogy olvashatja a blogomat, még a végén összekevernek veletek.

Bocs, elitek, nem rátok vonatkozott. Egy kicsit felizgattam magam ezen a sok kétszínű tolvajon. És most valami teljesen más.

Hát hülyék ezek? Idióták ezek? Végleg kitört rajtuk a leépülés? Nem voltak elegendők a sárga karikák a korhatárral, amelyeket ráerőltettek a mit sem sejtő tévénézőkre, most még a híradóval is pampognak? Még hogy híradót sugározzon valaki, csak azért, mert országos csatorna! Ilyen baromság még Szomáliában sincs, pedig ott aztán végképp nem tisztelik a törvényeket. És a hivatkozási alap, hát ekkora faszságot még nem láttam! Még hogy médiatörvény meg paragrafus, hogy aszongya:

36. Országos mûsorszolgáltatás: az a mûsorszolgáltatás, amelynek vételkörzetében az ország lakosságának legalább ötven százaléka él.
és
8/3. Az országos televízió fõmûsoridõben legalább húsz perc, országos rádió legalább tizenöt perc önálló hírmûsort köteles egybefüggõen szolgáltatni. A más magyarországi mûsorszolgáltatótól átvett híranyag a hírmûsor húsz százalékát nem haladhatja meg.

Blablabla, jogi hablaty! Hát tudják mit, kitörölhetik a feneküket az ORTT-nél a törvénnyel, teszünk mi itt a hülye törvényükre. Nehogymá' nekem bárki megmondja, mit csinálhatok és mit nem, majd még az Internetre is kiterjesztik a vizsgálódásaikat is egy napon és megjelennek nálam a hülye törvényükkel.

Azt várhatjátok, kis hülyék. Előbb fog rátok dőlni az irodaházatok, mint hogy én respektáljak bármilyen törvényt. Már az is elég baj, hogy a korhatár-köröcskéket bevezették, még újabb cenzúrát is akarnátok? Nem, nem, soha!

Összefoglalom tehát. Másoknak az életidegen törvényt is be kell tartaniuk. Mi viszont jól leanyázzuk azokat, akik ránk akarnak életidegen törvényt erőltetni.

Miért, hülyegyerek? Azért, amiért vannak jó és rossz ufók is, azért.

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mi vagyunk a harmadik hatalmi ág, nekünk senki ne pofázzon törvényekről!
2007. április 12. 15:00
naíva írta...

Én akkor milyen hatalmi ág vagyok?
2007. április 12. 15:27
nagykalapács írta...

Hülye vagy, naíva. Ha hatalmi ág akarsz lenni, nyissál blogot. Olyan népszerűt, mint a mesteré.
2007. április 12. 16:10
lófaszjancsi írta...

Kovátsch egy kretén bértollnok.
2007. április 12. 16:56
nagykalapács írta...

Ki a faszt érdekel a véleményed, köcsög?
2007. április 12. 18:34
lófaszjancsi írta...

Már találtunk is egy köcsögöt.:) Elárultad magad, cimbora.:)))
2007. április 12. 18:46
naíva írta...

Figyu, mi ez a trágárkodás? Ez egy kultúrált blog volt eddig!!!
2007. április 12. 19:30
swen írta...

ha már a kultúrát emlegeted, tanuld meg leírni: kulturált. Így kell.
2007. április 12. 19:40
naíva írta...

Már te is engem piszkálsz??? Inkább szólj ezekre, ne veszekedjenek!
2007. április 12. 19:54
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Én annyira el vagyok szállva, hogy azt sem értem, hogy mi közük van ezeknek a kommenteknek a cikkhez. Vagy csak úgy kommentelünk a világba bele, hadd szívjon a Google? :-)
2007. április 12. 19:58
lófaszjancsi írta...

Na, egy másik okoska.:) Ne dumálj bele a kulturált csevelyünkbe.:(
2007. április 12. 20:29
swen írta...

Csevej, megjegyezném.
2007. április 12. 20:50
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Nekem végül is mindegy, hogy ki miről ír. Annyi mindent elolvas az ember.
2007. április 12. 20:50
Névtelen írta...
A bejegyzést eltávolította a blog egyik adminisztrátora.
2007. április 12. 21:11
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tudtam, hogy ennek a postnak a hatására felbukkannak a mélysötét szörnyei.

Caracalla blog


Bizonyos előnyei vannak, hogy Magyarországon még csak most indul az online élet. Egyrészt talán a mélysötét lakói (a drow) még nem ülnek gyakran a net előtt, másrészt eleve kisebb az össznépesség. A trollok még a fórumbarlangokban laknak és nem a techblogok környékén ólalkodnak, szorosan a trollvadászokkal a nyomukban. Talán az üzleti szemlélet is gyengébb még, bájosan amatőr és friss a "magyar blogoszféra".

Mélysötét. Névtelenül piszkoskodnak, álnevek mögé bújva.
2007. április 12. 21:29
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Lajos, sírni tudnék. Szétoffolták az érdemi és nívós postomat. Hát már a blogoszféra se kínál menedéket a szellem embereinek? (költői kérdés volt)
2007. április 12. 21:31
nagykalapács írta...

Vágd kupán azt aki szétoffolta, osztjóvan.
2007. április 12. 21:33
naíva írta...

Fiúk!!! Kultúráltan, ha lehetne!!! Nem szeretem az erőszakot ...
2007. április 12. 21:36
swen írta...

te ilyen nehezen tanulsz? kulturáltan.

k u l t u r á l t a n
2007. április 12. 21:40
naíva írta...

Ne kiabálj már!!! Te meg a csevejt rontottad el!!! Az sokkal súlyosabb hiba. A magyartancsernőm a csevejért két jegyet rontana!
2007. április 12. 21:50
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Az mind semmi, Bercikém, a magáéba legalább kommenteltek valamit. :-)
2007. április 12. 22:06
swen írta...
A bejegyzést eltávolította a blog egyik adminisztrátora.
2007. április 12. 22:11
lófaszjancsi írta...

Ha nem kussolsz mindjárt, a te cikkedhez is kommentelek!:)
2007. április 13. 8:57
lófaszjancsi írta...

Ki ez a swen és miért szórakozik mindenkivel a helyesíráson?
2007. április 13. 8:58
swen írta...
A bejegyzést eltávolította a blog egyik adminisztrátora.
2007. április 13. 9:34
naíva írta...

Drágám, honnan tudjuk, hogy melyik a tiedtől eltérő? Amikor mindegyiket a saját neved alatt írtad ...
2007. április 13. 9:38
ecet írta...

nagyon funny cikk :) különösen élveztem a "kitört rajtuk a leépülés" mondàsodat vazze! ezt àt fogom épiteni màsnyelvü zsargonba.
2007. április 13. 11:16
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Attól tartok, a Mester funny szófordulataival nem tudom tartani a lépést. De igyekszem, mint egy igazi wannabe.
2007. április 13. 11:34
ecet írta...

nocsak! azt hittem a sajàt szoalkotàsod. sebaj, a mondàs jo igy, vagy ugy :)
üdvözletem
2007. április 13. 11:41
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hát konkrétan erre a postra én találtam ki, de nem gondoltam, hogy ilyen fontos lesz, nem ellenőriztem, mások mit alkottak a területen.

Nem, én arra utaltam, hogy ez a szófordulat elmarad a Mester által generált szófordulatoktól.
2007. április 13. 14:51
ecet írta...

hja. remélem ettöl még tucc aludni kedves Berti :)
üdvözletem, és maradok mint mindég
(eZ)
2007. április 13. 17:41
Höndör B Margit írta...

Baromira nem érdekel, hogy kivel mit nem csinál, swen, a kommentet törlöm
2007. április 14. 9:27