2007. április 18.

tirpak-admin
Prosztó M. Beléndek: Foci, baszd meg

Remélem, hogy a Mester holnap jól beolvas a foci-buziknak! Én drukkoltam, hogy ne nyerjük meg, mert sokba kerül (igaz, azt nem értem, hogy ha itt felvevőpiacokról, infrastrukturális befektetésekről, idegenforgalomról, országimázsról beszélünk, akkor miért újdonság, hogy sokba kerül, gondolni sem merek a 'savanyú a szőlő' effektusra), sőt csak azért lelkesedtem kicsit, mert a Ferenc mögé állt, de utólag már tudom, hogy csak kötelességből, afféle megbocsátó mosollyal a szája szélén állt mögé, mert tudta, hogy ez lesz.

Nem, nem a MI kudarcunk ez, elitek. Ez a fos ország kudarca. Meg különben is, mit akartok, ha két egyenest nem tudtok rúgni a labdába, látszik is, hogy a foci fideszes tempó. Az kéne még, lelkesíteni ezt a csürhét, he.

16 éve lehet itt egy metróvonallal kampányolni sikeresen, majd azt hittétek, hogy 2012-re olyan infrastruktúránk lesz, ami elengedhetetlen egy milliárdok által nyomonkövetett sportesemény megrendezéséhez?

Azt. Hát megint át lettetek baszva. Hazudtak nektek. Tizenegykor már ott kepeszkedtetek a TV előtt, várva az eredményeket, munka helyett, mi? Jellemző. De megérdemlitek. Az átbaszásotoknak nincs al-ter-na-tí-vá-ja. Egyszerűen át kell benneteket kúrni, mert fingotok nincs a dolgok működéséről. A piacról. A hatékonyságról. A co-paymentről.

Pályázzatok egy gumidominó regionális döntőre, azon talán meglesz a második hely.
Bár, ha rátok nézek, már ezt is kétlem. Ha a szomszédokra nézek, biztosan tudom.

Építsetek robotokat. Talán megbasz közben az áram és nem kell sírva kifutni az arénából.
Örök vesztes birkanyáj, csak nyírásra jó.

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Höndör B Margit írta...

Hehe, ideges, kedves Beléndek?

Hány centi magas is?
Szemüvege vaN?
2007. április 18. 19:54
arctic sheep írta...

A jó nénikédet nyírjad, azt.
2007. április 18. 20:02
Höndör B Margit írta...

Mit képzelsz, hülye birka??!!
Egy elittel beszélsz! Állj vigyázzba!
2007. április 18. 20:14
arctic sheep írta...

Én pedig egy védett vadbirka vagyok, csak a kiválasztottak lövöldözhetnek rám.

http://www.deltana.com/odalli.htm

Elitbirka, hogy úgy mondjam. Szemüveges alacsonyak számára tiltott vad.
2007. április 18. 20:26
Prosztó M. Beléndek írta...

Ideges? Én?

Én itt úgy en bloc, nemzetileg outsider vagyok.

Se nemzetiségem, se büszkeségem, se hovatartozásom, se ideológiám, se hitem, se türelmem, se maradásom.

Amúgy 187.
2007. április 19. 8:33
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én a lengyel-ukrán pályázatnak drukkoltam.
Azok olyan kedves népek és szláv vendégszeretetük van.
El is ugrom oda hamarosan élvezni.
2007. április 19. 15:09
Höndör B Margit írta...

He??
Moderálja magát, KGB!
2007. április 19. 18:18
Prosztó M. Beléndek írta...

Én is örülök, így lesz valami a VB-ből.

Mi 2011-ben visszaléptünk volna, így a történelemben először elmaradt volna az EB.
2007. április 20. 8:13