2007. április 25.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Idegen tollak, 2.


Már ékeskedtünk Apuska tollaival, hát nem bírjuk kihagyni megint. Apuska tényfeltárt.

2007. április 24., kedd
Tóta tré ziccer


Ízelítőül:

Tóta W. 2x, istenkísértő eljövetel e, ha munkából tartván ZP-koncertre, az evangélisták kontra reformisták karölt ökumenisták egy háza előtt egy hírdető táblán látom a kiírást, hogy néhány perc múlva beszélgetés kezdődik a mesterrel.
...
"Szerintem, amiről lényegében szó van, hogy akkor mi van, ha meghalunk. Ha csak nem megy nagyon szarul az életünkben, ritkán fordul valaki a vallás felé, vagyis hiszem, hogy az egész felhajtást a halálfélelem okozza.

Remek példa, hogyha meghal két gyerek diszkóbalesetben, akkor baromi nehéz a szülőknek elmagyarázni, hogy ez azért van, mert nem szabad részegen vezetni, és inkább fogadják el azt, hogy majd odafönn találkozunk.

Aki ezt be tudja szopni, az onnantól kezdve boldog lehet. Nem fog meghalni, nem veszíti el a szeretteit, és akármilyen szar neki, egyszer jobb lesz."
...
"Reformátusok. A legnagyobb szarban ők vannak. Pontosan azért, amiért a baptisták jól állnak. Nekik megmentő figura helyett van egy ifjabb Hegedűs Lórántjuk, aki úton útfélen náci eszméket hírdet, és ez hiába terhes a többieknek, nem merik szankcionálni, vagy nem tudnak tőle megszabadulni, így az egyházat sokan vele azonosítják."
...
Elég volt. Másfél óra beszélgetést követően, az első cigiszünetben, én, a mindenkin kívülálló felálltam, illedelmesen elköszöntem, majd utam az eredeti terv szerinti irányba az igazi Mester felé vettem, hogy még halljam annak a végét, amire valójában mentem, mikor szeretnek valakit valamiért...

Előre Apuska blogjára a teljes cikkért!

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

apuska írta...

Így lehet. ;)
http://apuska.freeblog.hu/archives/2007/04/24/Tota_tre_ziccer/
2007. április 25. 10:48
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az jó, de honnan szeded a címet? Ékezetes betűk meg minden ...

Egyelőre szerintem jó így, hogy az egész blogodat reklámozza, mondjuk holnap átjavítom a linket, mint a régi idegen tollas cikknél tettem. :-)
2007. április 25. 11:02
apuska írta...

a bejegyzés legeslegvége, az időpontkijelzés a hivatkozás forrása - az apuska mellett.
2007. április 25. 11:49
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Öh, de igaz!
Javítottam is.
2007. április 25. 12:18
Dr. Minorka írta...

Ó, nagyon jó ez a videó, hagyni kell őkegyelmét beszélni, nincs ennél szánalmasabb és leleplezőbb. Amikor a "sajátlagos" egyéni tulajdonságok találkoznak a kórszellemmel.
2007. április 25. 16:37
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Kedves Dr. Minorka!
Felhívom figyelmét a Mesterről készült videogyűjteményünkre, amelyet a jobb oldalon, a Heti Lényeg témakör alatt érhet el.
2007. április 25. 16:47
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Elolvastam apuska cikkét. Lehet, hogy azért van, mert dolgozom, és nagyon másra koncentráltam előtte, de az az igazság, hogy nem értem.

Most akkor apuska hol helyezkedik el a barikádok viszonylatában? Mit gondol valójában?

Ez nekem kurvára nem világos. KGB, maga okos. Fel tudna homályosítani?
2007. április 25. 17:32
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Apuska is egy rajongója a Mesternek.
Azért tette ki a macis kitűzőt.
A Mester megnyilatkozásait pedig megosztja velünk, mi pedig száraz szivacsként isszuk be a Mester véleményét a rosszhírű reformátusokról.

Egy dologban tudom Apuskát elmarasztalni: a türelmetlenség bűnében. Másfél óra után otthagyta a szeánszt.

Még nem elég erős benne a hit a Mesterben.
2007. április 25. 17:58
Hot&Tóta A. Lajos írta...

A videót látva én majdnam Onán bűnét vettem magamra, de aztán jobb belátásra térvén inkább mégsem.

Szóval... azért nem volt világos apuska tevékenysége, mert elsőre rajongónak tűnt, másodjára igazi vércinikus gecinek, aztán megint csak rajongónak... végül pedig teljesen összezavart. Úgy értem, nem akartam elhinni, hogy apuska egy létező embertípus internetes manifesztációja. Pedig, ahogy a dolgok állnak, tulajdonképpen nem hihetetlen - még ha meglepő is.
2007. április 25. 18:45
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ez egy ismert videó, ha jól emlékszem, a Hódolat a Mesternek III vagy IV. Egyszer meg is vágtam, hogy a jobb részeket kiszedjem belőle, nem emlékszik?

A Mester azt mondta egyszer kommentben, hogy nem ilyen interjúra számított. ;-)

Azért kicsi ő még médiagecinek az igazi profik mellett, mint mondjuk Orosz Józsi.
2007. április 25. 20:23
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ja, és ha ki akarja faggatni Apuskát, menjen a blogjára és kérdezze meg tőle! ;-)
2007. április 25. 20:24
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Tudom, KGB, hogy Ön egy reklámszöveg értelmében azért tanácsolja ezt nekem, "mert megérdemlem". Engedje meg, hogy egy másik reklámszöveggel feleljek arra, miért nem teszem mégsem: "mert hülye azért nem vagyok!"
2007. április 25. 21:04
Zsu írta...

Ti most komolyan szeretitek Tóta W Árpádot? ugye ez valami vicc?
2007. április 25. 21:08
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Olvasgasson kicsit alaposabban, kedves zsu, és higgye el, ki fog derülni. Bíunk az Ön képességeiben.
2007. április 25. 21:11
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Mondjuk kezdje

EZZEL
2007. április 25. 21:12
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Zsu said...:
"Ti most komolyan szeretitek Tóta W Árpádot? ugye ez valami vicc?"

Legalább annyira szeretjük, mint Apuska.

Kitűzőt még nem tudtam szerezni, de dolgozok rajta.
2007. április 25. 21:21
Hot&Tóta A. Lajos írta...

KGB! Árulja el most már végre, hogy Ön szerint mi Apuska tényleges hozzáállása a Mester tevékenységéhez. Nem érek ráé most a blogját elemezni, mert gőzerővel dolgozom - de az Ön összefoglalóját szívesen átfutnám.

Miért tart például Apuska partit a Mester tiszteletére? És Apuska szerepel a videón is. Tényleg nem értem most ezt. Biztos 43 másodpercnél többet kellene foglalkjoznom vele, de erre egyelőre nincs módom.

Megtenné a kedvemért, hogy eligazít?
2007. április 25. 21:39
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Eligazítani? Én? Milyen jogon?
Szerintem Apuska egyszerűen blogol. Leírja a benyomásait. Nem foglal állást, csak elmondja, mit érzett.

Itt például ezt érezte:
"Elég volt. Másfél óra beszélgetést követően, az első cigiszünetben, én, a mindenkin kívülálló felálltam, illedelmesen elköszöntem, majd utam az eredeti terv szerinti irányba az igazi Mester felé vettem, hogy még halljam annak a végét, amire valójában mentem, mikor szeretnek valakit valamiért..."

Megunta.
2007. április 25. 22:21
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Azon a jogon, hogy kértem rá. :-)

Aham. Szóval Apuska egy önálló, szabad gondolkodó. Hm. Úgy látszik, ő tényleg szeret blogolni. Bevallhatok magának valamit: én soha életemben nem akartam blogolni, és ha nem egyilyen fontos társadalmi feladatban vennék részt, bizisten nem is tenném.

Valahogy idegen tőlem ez a műfaj. Igazából csodálattal lesem, hogy valakik képesek rá, hogy tényleg csak l'art pour l'art éveken keresztül írogassanak arról, hogy mi történt aznap. Egyszer próbáltam meg napi szinten naplót vezetni. Sikerült. Egy napig. Aztán feladtam, és azóta sem próbáltam meg.
2007. április 25. 22:44
apuska írta...

apuska olyan, amilyennek Árpád az olvasót szereti...
Néha egyetért vele, néha meg geciségei miatt legszívesebben levágná a tökét, hogy esélye se legyen több gyermeknek nemzésére, nehogy saját mentalitására nevelje.

apuska is geci. Nagyrészint olyan, mint Tóta W., csak kevésbé jól fog a tolla, ám az ügyön még csiszol, és örökösödési jogon megüresedő helyére az első adandó alkalommal szívesen pályázik.
2007. április 26. 0:04
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Háhá!
Maga le akarja taszítani a Mestert a trónjáról!
Azt várhatja! Ellenállunk!
Fatvát vetek ki a blogjára és ezentúl csakis gúnyos megjegyzések kíséretében fogok megemlékezni róla.
2007. április 26. 7:39
Hot&Tóta A. Lajos írta...

"apuska is geci. Nagyrészint olyan, mint Tóta W., csak kevésbé jól fog a tolla, ám az ügyön még csiszol, és örökösödési jogon megüresedő helyére az első adandó alkalommal szívesen pályázik."

Ebből szinte mindent értek, kivéve TWÁ tolla fogásának oly kiemelkedő voltát. Nem állítom, hogy tehetségtelen emberről van szó, sőt, ha a régi írásait nézem, van is bennük egy csomó egyéni, jó megoldás. De manapság már nincs. Apuska simán le tudná koppintani, ha az volna a célja, nem is tartana tovább pár napnál, ami egyszeri befektetés lenne a gyakorlásba. Aztán már bekötött szemmel is megy.

Mármint nem a mostaniak, hanem a régebbiek. A jelenlegieknél Apuska így is jobbat ír, ne hagyja, hogy elbizonytalanítsák az olvasottsági adatok, meg a TWÁ blogon kommentelőknek az a része (20-25 fő), akik szerint TWÁ stílusa valami fékeveszetten csodálatos, megismételhetetlenül jó. Merthogy nem az. És akkor ugye a tartalomról még nem is beszéltünk, pedig a régi szép időkben az sem volt teljesen utolsó szempont.

Apuska tegyen egy próbát. Adja oda TWÁ írásainak kinyomtatott változatát olyan embereknek, akiket értelmesnek tart, de tudja róluk, hogy nem olvassák TWÁ-t. Aztán adjon oda írásokat ugyanezeknek az embereknek más, Apuska által jónak tartott bloggerektől is. Válogathat szép számmal, azt hiszem. Vagy akár Apuska maga írjon valamit erre a célra, tolja bele az ismerősei arcába a kettő vagy több irományt, és el ne árulja nekik, hogy melyiket ki írta.

Higgye el, azok körében, akik egyáltalán olvasnak, de nem kondicionálta őket konkrétan az index, mint média, Apuska nem fog több TWÁ-követőre, mint mást követőre akadni. Próbálja ki, meg fog lepődni. :-)
2007. április 26. 10:32
apuska írta...

Meghatnak ezek a szavak, brühühü...
Köszönöm, köszönöm!

Hot&Tóta A. Lajos ezek után hadd kérdjem meg, mit iszik? Én fizetem!
2007. április 26. 16:03
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Mostanában főként málnaszörpöt, azt sem tisztán. Szódával.

Alkoholizmusom immár a múlté. A régi szép időkben 10 sör vagy 7 deci viszki meg se kottyant, manapság már a 2. sör után berúgok - szerencsére. Úgyhogy maradjunk a szörpnél, esetleg narancslé vagy tejeskávé. Velem lehet alkudni.
2007. április 26. 16:19
Höndör B Margit írta...

Hé!!
Mit ajnározzák itt apuskát?
Én veszem át a Mester helyét, ha véletlenül valami baj érné!
2007. április 26. 18:55
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Ajnározza a fene. Csak annyit mondtam, hogy semmivel sem ír rosszabbul, mint TWÁ manapság. Ez azért még nem jelent irodalmi panteont. A Mester már jóideje gyengélkedik...
2007. április 26. 19:56
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Höndör B Margit said...
"Hé!!
Mit ajnározzák itt apuskát?"

Mert ő legalább blogol, nem úgy, mint maga.

Tulajdonképpen miért is főblogger maga?
2007. április 26. 20:15
Höndör B Margit írta...

Halálos náthában senyvedek, betegállományban vagyok! ráadásul a kertet is rendbe kell hozni!
Tudja milyen izomlázam van az ásástól?? Sérüléseim is! Alig tudok gépelni!

KGB.
Egyszerűen túl jó az idő most.:)
2007. április 26. 21:53
Höndör B Margit írta...

"Tulajdonképpen miért is főblogger maga?"

Meg ne halljam még egyszer ezt a kérdést!
2007. április 26. 21:54
apuska írta...

Margit. Nooormális?

2 málnaszörp rendel!
2007. április 27. 10:25