2007. február 22.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Zanza


Elitek.
Azért az nem véletlen, hogy én vagyok a főelit.
Ki más tudna eladni egy csupa gyenge kliséből, felületes megállapításból álló szöveget nektek úgy, hogy nemcsak tapsoltok hozzá, hanem egyenesen elájultok a gyönyörűségtől?
Igen, ehhez tehetség kell.
Köszi, zulejka, én is szeretlek.

Egyébként speciel a ferdeszeműeket tényleg bírom. Először is nem barnák!. Talán kicsit sok a gyerekük az én ízlésemhez képest vö. gyerekgyárosok, ugyebár. Meg olyan egyformák valahogy.

Sajnos a határontúli magyarokat nem igazán ismerem, egyszer láttam egyet telefonálás közben az Astoriánál, de lehet, hogy az bolgár volt.
És akkor most lealázom a sok suttyó birkát, aki esetleg pampog majd, hogy ellentmondásba keveredtem magammal a következők miatt:
"A határon túli magyarok civilizáltak; mobiltelefonjuk van"
"a statisztika azt mutatja, hogy mégis elkelt itt valahogy több millió autó, számítógép, mobiltelefon, meg minden. .....e fogyasztás jó részét puszta rongyrázásból, sznobizmusból, kivagyiságból, vagy sima konzumidiotizmusból követték el. Érthető ok nélkül, fogalom nélkül, mohóságból."
NINCS ELLENTMONDÁS, CSÖKÖTTEK!
A határontúli magyarok ugyanis telefonálás miatt vesznek telefont! Ez a különbség, te hülye! A saját szememmel láttam!

Ennyi gyökér, behalok, aztán csodálkoztok, hogy fos az ország.

(a képen az a bizonyos határontúli magyar látható telefonálás közben, a háttérben tisztán kivehető az Astoria metróállomás bejárata. Naugye, barmok. Orbán, na, az szokott hazudni)

Nincsenek megjegyzések: