2008. március 7.

Hébér-Lopó Lajos
Akikre nem gondolnak

A Mesterre akartam reflektálni.
De a filozófushölgy beelőzött a tévében. Arról beszél, hogy az embereknek elegük van a politikából. Hogy a magánszférában zaklatják őket, telefonokkal. Amúgy én nem szeretem ezt a nőcit, hiába fiatalos, rossz a haja is meg csipogós a hangja is.
De Gizike is erről panaszkodik. Nem a nőciről, hanem a telefonokról.

Ahelyett, hogy örülnének.

Engem például egyik miniszterelnök se keresett meg telefonon. Pedig meghallgatnám őket. Az egyiknek szerintem kicsit magasabb a hangja, mint a másiknak. Nem irok neveket, mert kampánycsönd van. De nekem csak a megvágott interjúk jutnak, meg a sajtó. A blog meg, amit írnak, na az se nekem szól. Én szeretném egyszer hallani végre. Csak ő, meg én. Köztünk csak a mobiltelefon. Semmi lárifári, semmi osztjónapot.

És ugyanez a politikai közvéleménykutatókkal. Amire itt a Gizike nyafog. Sose tudom meg, mit is akartak mondani. Merthogy engem ezek se hívtak fel. Engem csak akkor hívnak, ha valami akciós. Utazás, telefoncsomag. A lényeges dologból meg kihagynak.

És az fáj még, hogy erre tőlem is veszik a pénzt!

Felhívják a rossz embereket, akik végig se hallgatják őket.

Igen, Gizike! Magára utalok!

Ahelyett, hogy engem hívnának. Mert én kéremtisztelettel hallgatnám végig! Az egyiket is meg a másikat is, és csak aztán szavaznék. Meg kifaggatnám a kérdezőket is, erről-arról. Én szeretek beszélgetni mindenkivel.

Én ugyanis a közvetlen demokráciában hiszek. Szemtől szembe. Fülből fülbe. Hogy akkor a Miniszerelnök Úr kicsit megpuszilgatja a néniket, és azzal szavak nélkül érezteti, hogy rendben van, nem fog fájni! Vagy amikor olyan viccesen kifigurázza azt a varázslót, meg azt a másikat, a paprikajancsit is. De azt is szeretem, amikor a Miniszterelnök Úr elmond egy viccet, és akkor együtt nevetünk! Vagy amikor csippent egyet a szemével mintegy mikszáthosan, és abból tudjuk, hogy fényre lesz itt a derülés, csak kicsit várni kell.

Ide is irom amit gondolok.
Kedves Miniszterelnök Úr. Hívjon bármikor othol vagyok nálam a mobil. A Gizit ne hívja mert az egy pukkancs.

3 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mobil! Kacarásznom kell!

A mobil az olyan XX. századi.

Felvette már a miniszterelnök az iwiwen a kapcsolatai közé? Rajta van a Messengere buddy listáján?

Ezeket kell elérni.

Ezen mutakszik meg, ki az elit.

Gizike írta...

Nyöhehehe.
Nem Sopolyabéláson kell lakni, bogárka.
Látja, engem itt Tirpákbokrétáson már mind a kettő felhívott, mert Tirpákbokrétás számít, Tirpákbokrétás tényező!
Sopolyabélás...röhögnöm kell.

Hébér-Lopó Lajos írta...

Gizike,
tudja mit? akkor csak tartsák meg a Réz Andrást maguknak.

Autonómiát fogunk akarni.

Réz András nem királyunk. Sopolyabélás non coronat.