2008. március 3.

Prosztó M. Beléndek
Don't cry for me, Tirpákia!

Seregesen jönnek, szólítgatnak, hogy írjak.

De miről írjak, de miről, kérdem én? Igaz, nem értek semmihez, még angolt tanítani sem tudok, képzeljék el, hogy én ezt a nyelvet is úgy tanultam meg, hogy azt mondták nekem, hogy holnaptól beszélj angolul, mert kell a munkádhoz.

Mondtam, hogy nem annyira, mert én kérem még nem készültem fel erre idegileg... aztán utána angolul beszéltem, mert ez a piac, kedves barátaim! Így működik! Aztán, kedves barátaim, a telefonvonal túlsó végén, egy idő után, már érteni is kezdték!

Ez a kedvesbarátomozás ezzel a tizennégyéves közgazdasági szakközépes piac-fetisizmussal, kicsit olyan, mintha a Mester genetikailag mutáltuk volna az Orbánnal, tényleg, erre még nem is gondoltam, milyen vicces lenne? Most nem azért, de konfekcióban nem sok változás lenne, ha értik, mire gondolok, az Orbán meg van annyira rugalmas, hogy beoltassa a kromoszómáit egy kis fundamentalista neolibbel, vagy fordítva, ganz egal. Egy ismerősöm mondta, hogy mi 10 évvel el vagyunk maradva a nyugattól mindenben, hát ezzel a neolibbel is így van.

Egyedül a Margit frizurája kivétel. Mert az harminc évvel van lemaradva.

Szóval, sokat gondolkodtam én, kedves barátaim. Jó, általában ilyenkor ittas vagyok, de mentségemre legyen mondva, hogy nagyon értelmes a tekintetem olyankor (is) és vicces vagyok és laza.

Hát, vegyük sorra a belpolitikai aktualitásokat Balkán-Felsőn.

Beszédet mondott ez meg az, évértékelés, blabla, elverte az eső a piros négyszöges beviccelteket, lesz össznépi koitusz, ami egyébként nagyon helyes, mert ha már következménye nincs, akkor gyűjtsünk turhát és legalább jól véleményt mondunk, bár annyi turhája nincsen az embernek ebben a megszorításos időszakban.

Ja, és eltörölték az árfolyam-sávot, hogy szabadon választott kocsmai szakterületemnél, a devizapiacoknál maradjak. Óh, ki tudna szebb opciós stratégiákat rajzolni portorikóval a kocsmapultra...

Aztán, itt van az időjárás. Hát, üzenem a globális felmelegedés hirdetőinek, hogy szerdától lehűlés várható és ez is egy szabadkőműves összeesküvés, baszd meg.

Bertalan kérésére egy kinyilatkoztatás a végére:

Földgázár-emelést, de most, de azonnal
!

11 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto!

El vagyok keseredve!

Elolvastam ezt itt es nem tudtam meg, mit gondoljak!

Nemtudommitgondoljaknemtudommitgondoljak!

Hol a kinyilatkoztatas???

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Igen, ez az!
What a feeling!

Csak a Mult Eroi akarjak a foldgaz arat a melybe nyomni. A Haladas hivei tudjak: legyen mihamarabb draga a foldgaz, hogy vegre megszabadulhassunk tole!

Ez az, ezt vartam magatol.
Megyek, szolok a lanyoknak, hogy varrhatjak a zaszlokat.

Gizike írta...

Na, látom megírta a javasolt leveleket, KGB. Na, most mindjárt ráerősítek a folyamatra, figyeljen. És tanuljon!

Gizike írta...

Prosztó....
Prosztó személyesen???
AZ a Prosztó??


Itten kérem, az iroda teljes közösségének a nevében azt mondjuk, hogy még több Prosztót a blogba! És a Marika színes grafikonokat is akar!

Gizike írta...

És ki az a Hébér-Lopó Lajos??

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jo, maga raerosit, en pedig fedezekbe huzodom.

A kilepoket maganak kell visszaedesgetnie!

Heber-Lopo Lajos alnevvel a mosogepszerelom ir. Hallott a blogrol es azt mondta, o is velemenyt akar formalni.

Gizike írta...

Nyöhehehe:)
Éppen most tettem lehetetlenné magát kedvenc törzshelyén, KGB. Lehullt a lepel!

Hiába, a tudás:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Engem? Lehetetlenné? Aki előtt ezzel lehetetlenné tudott tenni, az nem érdemli meg, hogy foglakozzanak vele az elitek. :-)

Nagy genya maga, Béci, de tanulságos volt a demonstráció. Én csak attól tartok, hogy a nagyokosok nem értették meg a lényeget.

Nade majd elismétlem párszor nekik, hogy ne feledjék.

Hébér-Lopó Lajos írta...

Kérem, kedves Gizike. Kedves Bertalan. Ugye szólíthatom így Önöket? Hébér-Lopó Lajos. Ez. Én. Vagy csak így: Lajos. Vagy "Hébér" (két é-vel). Vagy ahogy tetszik. Mosógépszerelő, papírklipsz-diszponőr. Valamint OKJ-s xerox- és szobanövény-manager. s még mennyi minden más! höhö. De emellett, és hogy úgy mondjam mostanában egyre inkább és meghatározólag, a Mester Kinyilatkoztatásainak méltatlan befogadója. Hát így. Eképpen volnék. Semmi különös.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Lajos!
Lassan eljon a maga ideje.
Nem fogja vissza magat, nyilatkoztasson ki!

Névtelen írta...

Lécci mondd meg hol lehet megszerezni a Don't Cry kottáját!!!

Magyon fontos lenne !!!!!


Köszke!!!!


Üdv.:Regina