2007. március 21.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Jó és rossz ufók


Elitkéim, valamit kurva gyorsan tisztáznunk kell, mielőtt kavarodás lesz. Vannak megmagyarázhatatlan események. Megfigyelnek minket. Kísérleteznek velünk. Röpdösnek össze-vissza. Belgium. Roswell. Folytassam? Magasabb intelligenciák, nem is holmi tirpákok. Mondanom se kell, a fospumpájuk nem hidraulikus, hanem antianyag-meghajtású. Ne kérdezzétek, honnan tudom. Tudom. A világ rejtélyesebb annál, mint a bunkó nemelitek gondolnák.

Ezek a jó ufók. Megfigyelnek, de értünk teszik. A hiperintelligenciájukat tanulmányozva szebbé, jobbá válhatunk egy napon. Talán magukhoz emelnek minket. Na, nem mindenkit, de talán a wéket befogadják. Dolgozom rajta. Higgyetek nekem, én vagyok az ember, aki sohase hazudik.

Na most ezek után kurvára felbasztam magam, hogy ezzel a gyönyörű vízióval egyesek visszaélnek. Ott vannak a csaló szcientológusok. Szemben a kemény tényekkel, amikről én beszéltem, nos, ők egy mesét terjesztenek bűnözéshez közeli módszerekkel. Ez felháborító, ha kell, én egyedül felveszem velük a harcot. Akár az unió csúcsszervében is, ahová amúgy is bejáratos vagyok. Annyi lesz nekik, kérek egy antianyag fospumpát a haverjaimtól, akik bármikor idereppennek a kérésemre és nem marad belőlük más, csak egy kis remegés az ötdimenziós térben, ahol az ufóűrhajók járnak.

Elitek, ne dőljetek be nekik. Vannak a jó ufók, például amiről én írtam sokat. Ezekben kell hinni. Aztán vannak az űroperettek, amiket gonosz emberek saját céljaikra használnak fel. Ebben nem kell hinni, ezek a rossz ufók. Ha meg netán egy szerencsétlen nem tudja a különbséget látni és a jó ufók után a rossz ufókban is hinni kezd, az legyen az ő baja. Én szóltam.

Nincsenek megjegyzések: