2008. január 31.

Kovátsch Gamma Bertalan
A vebkettő hatalma, II.

Bazdmeg, elitek, hogy én mekkora vátesz vagyok! Igen, a vebkettőnek hatalma van. De nem ám úgy, ahogy a prolik elképzelik, nem ám úgy!

Azt hiszik, hogy én írok valamit, aztán ők majd kifejtik a véleményüket és annak hatása lesz. Hát egy nagy lófaszt.

Az úgy van, hogy a MeH és az NFÜ anyagot ad nekem. Aztán én abból írok posztot. Nem egyet, hanem kettőt. Az elitek egyből fogják az adást és egyetértenek, a sok proli meg megpróbál ellentmondani.

Mondhatnak ellent, ha akarnak, szarok a szájukba. Mindenki nem fér fel a józan eszű elitek luxustengeralattjárójára.

Aztán a postomat csomagolják, mint a hónapos retket és kinyomják a neminternetelő proliknak, mint a mirelit gyorskaját. Kurvára szuverénül, amint azt a Világgazdaság megjegyezte. Íme, az eredmény.



Mint a gyárban, elitek, mint a gyárban. Hát csodálkoztok, hogy elégedett vagyok?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Mester megérdemelt pihenését tölti.
Tőtikézik, robotjával játszik. Háborús DVD-ket kölcsönöz. Álneveken kommentelget kedvenc blogjain.

És persze fotelből várja, hogy a hülyék pártja megint begyűjtsön egy méretes fospumpát.

Elitélet. Nem elitélendő.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tul van a Mester a mindennapi bloggerek gondjan-bajan.

Erozik a sok proli ossze-vissza holmi blogokkal. A manufakturaknak vege, amint a falvaknak is. Az iparositas ideje jott el.

A bloggereknek is be kell allni az iparszeru igazsagtermelesbe, amint azt a Mester megtette.

Azt mondja, kedvenc blogjain meg hogy alneven? Ez erdekes. ;-)

Miert, a cipogyarban mindenki olyan cipot gyart, amilyet akar? Egy fenet. Olyat gyart, amilyet a terv eloir neki.

Nem ugralunk ossze-vissza. A megelhetesi velemenyformalo ilyet nem csinal csak a hobbivelemenyformalo.