2007. február 10.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Áh.


Mindenki hagyjon békén, magamba roskadtam.
Hiába erőzünk mi itt ebben a blogban, soha, de soha nem fogjuk tudni a Mestert utolérni, nemhogy felülmúlni!

Tessék:
„ugyanúgy nem volt felkészített alakulat hőzöngőoszlatásra, mint ahogy például ufótámadásra sincs.”
Igen, sírok, igen, és???
Hát mikor leszek képes én ilyen baromságot kitalálni???

Végső elkeseredésemben hajnalban felmásztam a Szabadság híd tetejére és leugrottam, de pont egy teherautó platójára érkeztem meg, ilyen az én szerencsém, semmi bajom nem lett, csak az oldalam fáj egy kicsit és kitört két fogam elöl. Az már csak hab a tortán, hogy a hülye teherautó elvitt Zsámbékra, onnan gyalogoltam hazáig!

Nekem semmi sem sikerül, a gázt is elzárták, mert nem tudtam kifizetni a számlát!
Altatót sem tudok venni!

Ráadásul jól megfáztam tegnap éjjel azon a rohadt platón, lázam is van, mindent lemondtam mára, most itthon ülök a hideg lakásban, fog nélkül, taknyosan és fájva.

Öljenek meg.
Kérem.

Nincsenek megjegyzések: