2007. február 27.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: A keverés veszélyei

Mondtam vagy nem mondtam, öcsisajtok, hogy meglátogatom a tököli fehérjefeldolgozót? Meg is tettem és az ihletdózissal szinte meg se tudtam birkózni. Aztán a haverokkal ittunk is az este jó kis bort (a címkéjét le is fotóztam, első osztályú küvé) és egy kis Civilisation is becsúszott. Frei Tamás műsorát is megnéztem Libériáról, az is közrejátszhatott.

Meglehet, kissé túl erősre sikerült ez a nap.


Álmot láttam. Valahogy úgy volt, hogy Közép-Afrikában, egy kis faluban éltünk néhány százan. Én pedig végig tudtam, hogy igazában a Civilisation játék figurái vagyunk és a játékos néhány neutronbombát akar felettünk robbantani. Ha felnéztem az égre szinte láttam az arcát az égbolt másik oldalán. Próbáltam szólni a többieket, de azok valami primitív, helyi nyelvet makogtak és nem értették az én mélyenszántó fejtegetéseimet arról, hogy itt úgyis megdöglünk mind, a neutronbomba csak megváltás.

Valahogy tudtam, mikor jön. Kíváncsi voltam, látom-e. Láttam, a villanás nem volt nagy. Tényleg szinte semmit se érezni.

Ezentúl csak first person shooter-t játszom.

Nincsenek megjegyzések: