2007. február 22.

tirpak-admin
Prosztó M. Beléndek: Megint szimbóleumok


Ehhez nekem is hozzá kell szólnom, mert jeles szimbolista lennék, játszottam a szimbolán is a suliban, na.

Csak kitettek, mert megvertem a Tibi bácsit, az énektanárt, aki mindig furán pislogott, olyan kis szakállas, idegesítő nyüzüge fasz volt, világos ingeket viselt és szövetgatyát, ki a faszom visel szövetgatyát, bazdmeg?

Szóval, tegnap éppen az állatorvosnál voltam, a pitbullt herélték, meg nekem adta be a Józsi a szteroid adagomat, a Józsi ilyennel is foglalkozik, másodállásilag, és még vizitdíj sincs, csak vigyázni kell, hogy ne azt a tűt szúrja beléd, amivel előtte a kutya tökét érzéstelenítette, mindegy.

Szóval ott voltam, amikor észrevettem, hogy a Józsin valami rohadék szélsőjobbos-fideszes póló van, Rammstein, ez valami harckocsizóparancsnok volt a második világháborúban, együttes is van ilyen néven, ritka szar, én Húligánzt hallgatok, gyönyörűűűűszép szivárvány, királylááány, je.

Mondok a Józsinak, hogy dugja má' fel magának szimbóleumokat, hát mit te képzelsz magadról, bazdmeg, lezúzom a zarcodat. Hát én se trimmeltettem vörös négyszöget a mellkasomba, pedig lehetett volna, bazdmeg, mert a Ferinek legalább van programja, nem szégyellem, hogy rá szavaztam, bazdmeg.

Na, a Józsi otthon a felesége pianínójával szériázik negyvenes sorozatokat, erre begajdult, ést mondta, hogy nem csak a pitbullt karsztolja, vagy mi, hanem engem is, egy szó mint száz, összeszólalkoztunk, aminek szóváltás, ütésváltás és részemről orvosváltás lett a vége, később sürgősségi ellátás, mert a Józsi a pianínóval szériázik negyvenet, váltott karral.

Ebből látszódik, hogy milyen nehéz szót érteni azokkal, akik nem fogják fel, hogy szar-szar az MSZP, meg felment a szteroidok ára is, de a Ferinek nincs reformalternatívája és igen, tizenhat év elkúrása után ezeket az izéket meg kell csinálni. Kurva Orbán.

Meg az is látszik, hogy kell valami jó szimbóleum, amit fel tudok tetováltatni a mellkasomra.
Mert a vörös négyzetet könnyű a mellemre trimmelni, de kurvára viszket.

Nincsenek megjegyzések: