2007. február 2.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Nem megmondtam?

Na most hagyjuk a kibaszott jogászokat, azok csak a szószaporításhoz értenek, helyzet van. Vannak ezek a paragrafusok is, de hát ki a tökömet érdeklik a paragrafusok, amikor azoknak nincsen se gumibotjuk, se viperájuk. Rágódjanak csak a fatökű jogászok azon, kinek van igaza, mit se számít. Megmondtam én korábban is, az számít, akinek nagyobb bunkója van. Ha igaz Iránra, igaz a magyar demokráciára is.

Nade amellett azonban mégse lehet csak úgy szó nélkül elmenni, hogy amikor már-már azt gondolnánk, hogy az ország kikecmereg a bajból, jön egy ilyen Orbán és mindent szétkúr. Sáros bakanccsal lép az Kossuth tér megszentelt gyepszőnyegére, odaköp a Kossuth szobor talpazatára sőt, odaguggol a nyírfácskához. Szar, szar, szar. Orbán, Orbán, Orbán.

Nem megmondtam? Hát ne csodálkozzon ez az Orbán, ha a Fideszt összemossák a Budaházyval és a szíriusziakkal, ha esetleg még nem jutott volna eszetekbe, akkor tessék, el lehet gondolkodni rajta. Feledjük most Gorkát és a Fidesszel szemben álló pártját, az tegnapi hír. Ma az van, hogy Orbán és Budaházy. Együtt. Egyforma szalonképtelen célokért.

Megmondtam előre. Nem megmondtam? Nincs más hátra, a Fidesszel szemben álló konzervatív pártot kell alakítani.

Nincsenek megjegyzések: