2007. február 6.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Az áhitat pillanata

Tapló ... akarom mondani, kedves olvasóim. Ma egy kicsit lejjebb veszek a szokásos, elit értelmiségi tábor által elannyira szeretett, mintegy védjegyszerű őszinteségemből, mert most komoly dolgokról van szó. Pim Fortuyn. Besározták emlékét a hazai szálláscsinálói a terroristáknak. Tudjuk, kikről van szó, kik védik ezeket. Magyarországon liberálisoknak adták el magukat, de valójában mindig is a nyugatos haladás ellenségeinek dolgoztak. Teljesen mellékesen, a tag kedvéért ideírom, hogy Orbán.

Csend következik. Pim Fortuyn szavait igyátok magatokba.

"A francba, itt egyfajta ötödik hadoszlop van ebben az országban, árulók és szabotőrök. Emberek, akik képesek kirabolni és elpusztítani ezt az országot. Én nem akarom az céljaikat szolgálni vagy védeni az érdekeiket. Ezért mondom a muszlimoknak, hogy itt maradhattok ebben az országban, de meg kell változtatnotok a viselkedéseteket"

"Nem tudom elfogadni, hogy ismételten azt hallom, Allah nagy és hatalmas és én egy mocskos disznó vagyok. Te egy keresztény disznó vagy, hitetlen gyaur, ezt kiabálják. És ti elfogadjátok és csendben maradtok"

"Az emberek betegek attól, hogy tudják, mi megy itt. A francba, az én városomban, Rotterdamban marokkói és török gyerekek nem törököket és marokkóiakat rabolnak ki, hanem téged és engem és öreg néniket."

"Uram, ha én ezt jogilag megtehetném, azt mondanám, hogy muszlim többet nem jön Hollandiába. De idáig nem tudok eljutni. Az iszlám elmaradott, kimondom őszintén, egy elmaradott kultúra!"

"Janmaatnak (a szélsőjobb pártnak) részben igaza volt. A démonizálásban részt vett az újságuk is, ilyet többet nem lehet mondani."

Egy perc néma csöndet kérek. Az európai politikai élet egyik legjelentősebb alakját hallottátok.

Nincsenek megjegyzések: