2007. február 14.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Casus beli

Üdvözöllek titeket, elitek és azt a 30% jobber majmot is, aki engem utálni jött ide. Keringjetek csak, mint a keselyûk.

A cím latinul van. Ha valaki nem tudná, mit jelent, keresse meg az Interneten. Nem fogja megtalálni, mert úgy írtam, ahogy a suttyók szokták, de azért csak keresgéljetek. Ennyit a szintrõl.

Micsoda fos ország ez mán? Elmegyek szabira, aztán rögtön itt vannak a terroristák. Elõször azt gondoltuk, na, majd az eseményekhez nem kell magyarázat, aztán ez a birka nép keresztbetett nekünk. Sokan nem is hallottak a terrorcselekményrõl, aki meg hallott róla, az rögtön a kormányra kente. Ezeknek mindent a szájukba kell rágni?

Berendelték hát a megmondóembereket, hogy írjanak valamit. Hogy ez valami nagy dolog. Én meg törtem, törtem a fejem és csak összeomló toronyházak képe jutott az eszembe.

Na, ilyen nagy dolgot képzeljetek el.

Itt ülök tehát és lila gõzöm sincs, kik lehettek a terroristák. Valamit mégis írni kell. Találgassunk. Lehetett a titkosszolgálat, lehetettek a hõbörgõk, még Szilvásy is lehetett, az úgyis mindig
hazudik. Gyurcsány Feri nem lehetett, mert az szereti a köztársaságot és sose hazudik. Lehettek ezen felül az iszlámosok és a marslakók is.

És képzeljétek. Még Orbán is lehetett. Na nem õ személyesen, õ egy fospumpa, azzal nem lehet ellõni 800 méterre, de mondjuk a Répássy az lehetett. Abból kinézem. Akárhogy is, a parancsot az Orbán adta ki. Már ha õ volt, amirõl ugye nem tudunk semmit, csak annyit, hogy lehetett.

Na most ezekre gyanakodjatok, suttyók. Bunkók vagytok a végtelenségig, hát gyanakodjatok. Örüljetek, hogy elcsesztétek a szabimat. Hogy van az, hogy ebben a szánalmas országban a legelemibb kommunikációs trükkök se jönnek be? Miért kell nekem mindent még az elitnek
is a szájába rágnom?

Miért?

Nincsenek megjegyzések: