2007. február 8.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Jól van, akkor elmondom rendesen.

Az az igazság, hogy körülbelül két hónapja a Makk Hetesben (akkor még ott tartottam az elitgyűléseket) egy barna bőrű zöldséges tahó szájon vágott, mert egy kicsit közelebb hajoltam a barátnőjéhez. Mondjuk eleve nem értem ezeket a nőket, akik ilyen fazonokkal egyáltalán szóba állnak. Éppen az új konzervatív pártról meséltem neki, erre odahívta ezt a benga állat barátját, hogy zaklatom.

Hülye picsa. Nem is nézett ki annyira jól.

De nem ezért írtam ezeket a postokat a zöldségesekről, hanem meggyőződésből!

Tudják, mennyibe kerül manapság egy új szemüveg? A nadrágom is tönkrement, mert rám hamuztak, mikor a földön feküdtem!

Az elitek meg csak sunnyogtak kifelé a kocsmából, azóta járok az Ibolyába, egyedül.

Nincsenek megjegyzések: