2007. február 8.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Közellenség nektek

Észrevettétek, hogy később postoltam? Észre? Ti, bunkókák biztos örültetek, az elit pedig szomorkodott. Nem szerzem meg nektek az örömet, taplók! Itt a post, akadjon fenn a torkotokon! Éljen az elit!

A zöldségesről fogok beszélni a szomszéd utcában. Oda szoktam járni úritököt venni, ha éppen van neki. Régen a kannás bort is nála vettem, de azóta kikupálódtam. Nem is szeret ez a zöldséges azóta. Már régóta feltűnt, hogy olyan kelletlen lett. Rosszkedvű. Miazmás. Velem, az Értelmiségivel. Már elhatároztam egy párszor, hogy móresre tanítom, de ma borult ki a bili.

Megyek ehhez a trágyakupachoz és kérem az úritökömet. Odavakkantja, hogy nincs. Csak így. Nincs. Nekem. Az Értelmiséginek. Hát persze, hogy leugattam. Erre még neki áll feljebb, hogy ne baszogassam az úritökkel, eddig is milyen nehezen szerzett, most pedig végképp nincs. Baszogatom. Én. Őt. Erre leordítottam, hogy tudja ám, kivel beszél, mire felkapta a nagy kését és meglengette a levegőben. Valahogy nagyon gyorsan kinn találtam magam a boltból és csak kint kezdtem a csípős visszavágásokon gondolkodni.

Ekkor jött a flash, még alkohol se kellett hozzá, mint egyébként. A zöldségesek. Ő miattuk rossz a világ. Hát azt a kést nem véletlenül tartják. Azzal embereket trancsíroznak. Ott somolyognak a brokkolik mögött és ki tudja, min törik a fejüket. Egy ötödik hadoszlop ezek a zöldségesek, ezek valami összeesküvést szőnek. Tök el tudom képzelni, hogy éjszaka bebújnak a káposztahalmok mögé és a bertalanok kibelezésére szőnek terveket.

Ezek a zöldségesek olyanok, mint a fasiszták. Mind. Most talán még nem kell ellenük Sherman tank, de annak az ideje is eljön majd. Most kell lecsapni rájuk, amíg még nincs atomrakétájuk. Mert ha lesz, azzal elpusztítják az emberiséget. Na jó, lehet, hogy csak a Kovátsch Gamma Bertalan nevűeket, mert azok baszogatják őket az úritökkel, de mi az már, hogy egy zöldségestől nem lehet úritököt kérni akármikor. Most kell elítélni őket egyszerre és aki nem teszi, az velük van. Már el is árulta magát. És ez nem uszítás, hanem szilárd tényeken alapuló, az emberiség érdekében végzett felvilágosító munka. Tuti, hogy Orbán velük van, én megérzem az orbánistákat ellenszélben, működő fospumpa mellett is.

Te ott, szerinted uszítás? Nagyon vigyázz, mit mondasz, nehogy te is fasiszta legyél! Jó, megnyugodtam. Nem uszítás. De nem ám pusmogni a háttérben, mert rajtatok tartom a szemem, birkák!

Már meg is fogalmaztam magamban a cikket és éppen készültem begépelni, amikor belenéztem a kommentekbe. Mit látok! Egy baromállat kommentelő lerasszistázta az évszázad európai politikusát, Pim Fortuyn-t! Elsötétült előttem a világ, az asztalra támaszkodtam és levertem a Pim Fortuyn rámás képet, az meg ripityára tört. Még szerencse, hogy a Luftwaffe jelvényével ellátott Hitler-ufó képének nem esett baja. Olyan dühroham tört rám, hogy a mentők csillapítottak le. Ezért késett a post.

Ami késik, nem múlik. Elit! Itt a közellenség, lehet őket utálni! Le a zöldségesekkel!

Nincsenek megjegyzések: