2007. február 25.

tirpak-admin
Prosztó M. Beléndek: Most csak annyit,


hogy igenis megvertem az asszonyt az Idegen Szavak Szótárával, rendnek kell lennie. Erről persze maguk tehetnek, mert jönnek itt az idegennyelvű baromságaikkal.
Egyébként üzeni a Margitnak, hogy küldje vissza a zománcos vajlingot, reformkaját fog sütni, oregánós rakott tofut töpörtyűvel, ez is most hülyül meg, amikor ilyen történelmi időket élünk.

Szóval, baszottul ideges vagyok, a zsírégető tabletta helyett véletlenül a Brise Illatcsodát vettem be reggel az éjjeliszekrényről, miattatok, hülyék.

A komcsizós és a centralizációs részt még szótárazom, de fogok ám reflektálni, vagy mi.

Mielőtt újból jelentkezem, azt még írja le valaki, hogy a 89% sok, vagy kevés. Szerintem biztos sok. Én, személy szerint, jobban örültem volna legalább 189%-nak, Feri megérdemelné.

Nincsenek megjegyzések: